Plus GSM chce mieć 4.3 mln abonentów na koniec 2002 r.

Newsy
Opinie: 78

Plus GSM podtrzymuje prognozę co do liczby swych klientów na koniec bieżącego roku. Ryszard Woronowicz, rzecznik Plusa, przypomniał dziś, że operator zamierza do końca grudnia mieć 4.3 mln abonentów. Może to potwierdzać ostatnie doniesienia, że pod względem liczby abonentów Polkomtel zostanie wyprzedzony przez Ideę. Rzecznik tej sieci, Jacek Kalinowski, ogłosił bowiem wczoraj we Wrocławiu, że do końca roku Centertel ma mieć około 4.4 mln użytkowników.

 

Robert Krawczyk dyr. ds marketingu i sprzedaży Plus GSM zapewnia, że udział w rynku nie jest najważniejszym wskaźnikiem dla operatora. Plus ma walczyć o rynek, ale nie za wszelką cenę. Według Krawczyka, promocje proponowane przez rynkowych konkurentów często balansują na granicy opłacalności. W przypadku ofert skierowanych do dużych klientów biznesowych często jest stosowany dumping cenowy. Takie przypadki Plus zamierza zgłaszać do odpowiednich organów zajmujących się ochroną konkurencji.

 

Przedstawiciele Polkomtela zapewniają, że z bazy abonenckiej Plusa na bieżąco są usuwani niesolidni klienci, zarówno ci którzy nie płacą faktur, jak i użytkownicy Simplusa, którzy nie doładowują swych kont prepaid przez określony czas zapisany w regulaminie. Tego typu działania negatywnie wpływają na wykazywany udział w rynku. Wskaźnik ten jednak nie pokazuje rzeczywistej wartości bazy abonenckiej operatora.

 

Plus przedstawił na początku października wiele bardzo atrakcyjnych promocji, skierowanych zarówno do potencjalnych klientów prepaid, jak i postapaid. Może to świadczyć o tym, że operator zdecydował się jednak poświęcić część swoich zysków na ostrą walkę o zwiększenie udziału w rynku. Przedstawiciele operatora zaprzeczają takiej teorii. Ostatnią dużą aktywność marketingową operatora Robert Krawczyk tłumaczy tym, że rozpoczął się już czwarty kwartał, czyli najlepszy okres do pozyskiwania nowych klientów, a nowe promocje nie mają bezpośredniego związku z "wyścigiem" z Ideą.

 

Dyrektor marketingu zdradził plany Polkomtela związane z tworzeniem konwergentnej oferty dla klientów biznesowych. Plus zamierza oferować kluczowym klientom pełen zakres usług telekomunikacyjnych: połączenia komórkowe, połączenia międzystrefowe, międzynarodowe (po wprowadzeniu liberalizacji rynku), dostęp do Internetu. Obecnie sieci wybranych klientów podłączane są do sieci Polkomtela szybkimi radioliniami bez udziału ostatniej mili TP SA. W przyszłości liberalizacja dostępu do pętli lokalnej ma pozwolić na znaczne obniżenie kosztów integracji sieci klienta z siecią konkurencyjnych wobec TP operatorów.

Opinie:

Opinie archiwalne (78):

Komentuj

Komentarze / 78

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-10-09 01:35
    Plus GSM strikes back !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    MIC pisze: 2002-10-09 01:35
    Matt a święta Bożego Narodzenia?
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-09 01:39
    "Plus GSM chce mieć 4.3 mln abonentów na koniec 2002 r." a ja chcę mieć słonia na złotym łańcuszku. Niech się Plusik postara to kto wie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-10-09 02:03
    wszyscy sie scigja, ko bedzie miał wiecej klientów. lepiej nich sie ścigają w obnizaniu ceni połączeń
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-10-09 02:22
    A swoją drogą nie miałbym nic przeciwko "wojnie" opów na Święta w stylu dajmy na to: Idea - Siemens SL 45 (bez "i", bo to byłoby zbyt piękne) za 49 zł, Era - SE T68i za 99 i Plus - N 8310 za 79. Ale by się działo... Chociaż to raczej niemożliwe...Myslę, że jeśli już, to na wzór zeszłego roku, Idea z czymś takim wyskoczy. W końcu czymś muszą omamić tych 400.000 nowych abonentów, których zamierzają zwabić pod swoje skrzydła do końca 2002. No a przecież nie osiągną tego poprzez jakość usług. Co ciekawe, wokół tych 2óch newsów dot. Idei (dawno żaden news na GOL-u nie był tak żywo komentowany) oraz tego aktualnego (tylko patrzeć jak przybędzie z kilkadziesiąt komentarzy) powstała istna burza w szklance wody... "Gdzie 2óch się bije tam..." Znacie? No to obserwujcie poczynania Ery i czekajcie na efekty... Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-10-09 02:48
    Dumping????Granica opłacalności???Co oni bredzą??Granica opłacalności jest jeszcze bardzo bardzo bardzo daleko!Z takimi cenami za abo i połączenia?Plusik chce się wytłumaczyć złą koninkturą a sam nie bardzo zabiega o nowych klientów...:P
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-10-09 02:49
    GSManiac: hehe ja też bym tak chciał...A SL45 za np 100 pln to wcale nie utopia.Trzeba wierzyć w Świętego Mikołaja!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    andriej pisze: 2002-10-09 03:26
    No to plan im się rypnął. Będzie 4,3 mln - 1, bo dzisiaj się wypisałem z tego interesu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2002-10-09 03:35
    "W przypadku ofert skierowanych do dużych klientów biznesowych często jest stosowany dumping cenowy. Takie przypadki Plus zamierza zgłaszać do odpowiednich organów zajmujących się ochroną konkurencji." a pewnie PLUS świętoszek i nic takiego nie robi he he mydlenie oczu. Każda sieć jak chce dorwać w swoije sidła jakiegoś dużego klienta korporacyjnego stosuje dumping cenowy jakieś rabaty i inne bajery.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-09 04:15
    Andriej, spokojnie, już to dano przewidzieli, że się wypiszesz!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaceks pisze: 2002-10-09 09:00
    Jak ja nie lubię Plusa :-( To jest najgorsza sieć na rynku. Gorsza nawet od IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-09 09:03
    Jezeli dalej beda karmic potencjalnych i juz bedacy w ich sieci klientow, tego rodzaju beznadziejnymi promocjami o bardzo niedwuznacznych nazwach, to moze stac sie tak, ze straca wiecej klientow niz wydaje im sie pozyskac, a Idea juz sie przygotowuje do swiat z nowymi ciekawymi promocjami!
    0
  • Users Avatars Mini
    alle pisze: 2002-10-09 09:14
    ...idea jest na granicy oplacalnosci !! zgadzam sie w zupelnosci z tym. Zpomnieliscie chyba gluptasy ze idea od tpsa pozyczyla 200mln zł?? chyba ze to byl prezent od tpsa, ...pomyslcie troche
    0
  • Users Avatars Mini
    alle pisze: 2002-10-09 09:15
    ...gdyby nie tpsa, nie bylo by w polsce 3ech opow.
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnnyB pisze: 2002-10-09 10:08
    Plus może mydlić czy takimi wypowiedziami, ale kiedy wprowadzi(ł) EFR, GPRS na ryczałt, ITD. Ale jak ktoś kiedys pwoeidział, jeśli coś ci zarzucają to się wypieraj.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-09 10:10
    udział w rynku nie jest najważniejszym wskaźnikiem dla operatora,to ciekawe,a co!Przecież polski rynek oscyluje dopiero wokół 30%zaopatrzenia w komórki,jeszcze daleko nam do Czech i ich 60%Plus nie walczy za wszelką cenę,zgoda,bo nie walczy o klienta żaden op,tak naprawdę,jeszcze rynek potencjalnych klientów jest dość duży by potrzebowali ruszyć głowami jak ich zachęcić,nie mówiąc o ich utrzymaniu w sieci.Coś ktoś pomylił swoje stanowisko z tym co ma robić dyr. ds marketingu i sprzedaży takie stanowisko zobowiązuje by nie gadać bzdur-nie za wszelką cenę.A w następnym zdaniu operator zdecydował się jednak poświęcić część swoich zysków na ostrą walkę o zwiększenie udziału w rynku.Tylko by straszyć skargą należy mieć czyste sumienie,a w biznesie chyba nikt takiego nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnnyB pisze: 2002-10-09 10:14
    Życzę plusowi kolejnych sukcesów w promocjach typu ROLNIK 7, czy Wybur na Plus 4. Mogli by chodziaż chwytliwe nazwy powymyślać. AAA zapomniałe przecież to państwowa firma, ona ma tylko udawać konkuręcję. Sorry
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-09 10:21
    Moze plus to jakas wielka mistyfikacja, ktora stworzona przez rzad, ma tylko na celu zwiekszyc wspolzawodnictwo na rynku!????? ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-10-09 10:32
    Jak nie chcą walczyć, to niech nie walczą! Ciekawe jednak, jak dotrzymają obiecanej cyfry? Jednak te ostatnie promocje wskazują na coś zupełnie innego. Zakłamanie- ot co! Wojna rzeczników na deklaracje:-) Jak będzie- zobeczymy na koniec roku. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-10-09 10:41
    JohnnyB-a Ty popracuj nad ortografią. Jasli tacy jak Ty maja byc klientami Plusa to ja wysiadam....
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-09 10:45
    Steve chyba pierwszy raz mozna przeczytac tak wielka krytyke plusa plynaca z twojej klawiatury! Chyba wreszcie przejzales na oczy, ze plus tylko mydli abonentom oczy, a w zasadzie nie robi nic, zeby ulatwic i usprawnic im zycie!?
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-10-09 11:02
    A zawsze myslałem, że najbardziej znienawidzoną siecią jest Judea. Widocznie tylko wśród uzytkowników Plusa :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    sjacek pisze: 2002-10-09 11:37
    Kolego JacekS, ja tez jestem JacekS - tylko ze ja jestem abonentem Plusa i go lubie! Dle przeciwwagi tobie! Najgorsza sieć? - sam chyba zdajesz sobie sprawe z tego ze bredzisz! Jakie argumenty - winisz ich o co? o solidność usług (tych ktore oferuja)?
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-10-09 11:49
    Życzę wszystkim operatorom jak największej liczby abonentów, ale niech z tego wynikają niższe ceny połączeń i zadowolenie klientów, a to z pewnością przysporzy nowych. A tak szczerze gdyby społeczeństwo było zamożniejsze to z pewnością liczba klientów naszych opów byłaby o wiele większa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-09 11:51
    GSManiac***a mnie jakoś za,to ze "nienawidzę" jakieś sieci nikt rachunków nie zapłacił.Ba nawet nie dostałem żadnych zniżek.zawsze zastanawia mnie co tacy userzy dostają za bonusy w rachunkach,ze piszą ta sieć jest najlepsza,czy tamta najgorsza i należy ją nienawidzieć,Chyba w każdej nalezy płacić rachunki,a moze się myle,moze faktycznie ktoś coś daje za darmo.Może pisanie the best owocuje jakimiś bonusami,jezeli tak jest dajcie wy którzy tak piszecie namiar,chetnie skorzystam,a odzwięczyć za takie promocje sięci bedę się umiał,co to napisanie :...jest the best,a ... tej nienawidzę.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    DJ-Geld pisze: 2002-10-09 11:52
    A ja uważam że powinni dać licencje gsm jeszcze dwóm lub trzem normalnym ( a nie wirtualnym) opom, i nagle byśmy się zdziwili jakie rezerwy opłacalności zostały u opów. Plus mydli oczy, że niby innym się nie opłaca, a chętnie by "łyknął" każdych abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pit pisze: 2002-10-09 12:00
    Co za brednie pan rzecznik wygaduje. A propos donosów to 2 przykłady z +: 8gr/min wewnątrz sieci, takt 15 sek. "Trochę" taka cena odstaje od warunków rynkowych czy nie ? Przykład 2: 0,15zł/min wewnątrz sieci, ale to już jest bardzo popularne w taryfach biznesowych. Życzę takich cen private userom !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-09 12:00
    A tak,off topic,co sie stało z userem ***m.kubiczek***jednym z najwiekszych obrońców Plusa na GOL-u,nagle wyleciał??
    0
  • Users Avatars Mini
    Pejot pisze: 2002-10-09 12:02
    poczekajcie na przelom pazdziernika/listopada . moj tata pracuje w plusie i kazali mu zatrudnic dodatkowe osoby , bo ponoc tyle bedzie roboty -- maja to byc urodziny i ceny co najmniej lepsze niz era . zobaczymy czy tak bedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    Pit pisze: 2002-10-09 12:04
    *jachim* cyferki można bardzo łatwo osiągnąć, np.: sim+ za 30 brutto w tym 30 do wygadania + np. 15,00 extra. Ludzie kupią wydzwonią i wyrzucą, ale ilość sprzedanych zostanie odnotowana....
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-10-09 12:06
    Kan: pewnie sie obrazil :-)) ale idea i tak bedzie przed plusem i bardzo dobrze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wro pisze: 2002-10-09 12:20
    Jako abonent Plusa musze powiedziec ze jestem wprawdzie z jakosci swiadczonych uslug poza malymi wyjatkami zazwyczaj zadowolony, o tyle jesli chodzi o polityke cenowa Polkomtela to musze przyznac ze przesadzaja. Ale juz niedlugo nic nie bedzie stalo na przeszkodzie zeby zmienic operatora. Jednak Judea mnie nie skusi. Ale oferta TAKTAKA jest warta uwagi, lepsza niz oferta Ery w abonamencie ktorej beznadziejnosc poraza!Uwazam ze oferta PTC jest najgorsza oferta abonamentowa na rynku! A znizka 20% na rozmowy z trzema wybranymi numerami Ery lub Tepsy to smiech na sali!! Narzekamy na zlodziei z Centertela, ale faktem jest ze maja najatrakcyjniejsza oferte, mimo to nie polecam!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wro pisze: 2002-10-09 12:24
    Aha co do tej liczby abonentow-Plusie to pobozne zyczenie raczej. Wprawdzie na promocje nowych zlapiesz, ale przy takich cenach to starych stracisz!!Moze wreszcie obnizka na ktora wszyscy czekaja??Ale prawdziwa a nie obnizko-podwyzka jak ostatnio z tymi nowymi taryfami-bezplatne minuty dodali a poza szczytem ceny rozmow podniesli!!! Albo obnizcie ceny albo zmiencie nazwe na minus!
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-10-09 12:29
    to jest gorzej niz na bazarze ;-) Macie telfon w jakies tam sieci, jestescie z niej zadowoleni?? co wam przeszkadza inna siec? Ja mam abo w plusie bo jego oferta najbardziej mi odpowiada. Nie patrze na to czy jakis teleofne jest za 99 zl czy za 399zl, bo telefon to zakup jednorazowy, a potem korzystam z uslug na ktrych to ceny patrze kierujac sie wyborem operatora. Kazdemu pasuje co innego i po to jest 3 operatorow zeby mozna bylo sobie wybrac. A teksty w stylu ten jest za drogi, ten nie ma zasiegu zalezy wylacznie od indywidualnych spostrzezen i nijak maja sie do ogolu. To ze komus nie psuje 25gr za minute w weekend i w nocy wewnatrz sieci to normalne, bo drugiemu nie psuje plaska taryfa, trzeci patrzy tylko na minuty w abo itd. A to czy ktors operator bedzie mial o iles tam klientow wiecej nie ma zadnego znaczenia dla klienta. Dla klienta liczy sie oferta jaka proponuje i indywidualne dopasowanie jej do potrzeb.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-10-09 12:33
    To co tu polowa wypisuje to gadanie dzieciakow ktore maja male pojecie o doroslym zyciu. Nie maja pojecia o niczym poza promocja, opcajami telefonu i dostepnymi kodami, a telefon maja glownie dla szpanu. Ci co naprawde genrauja przychody dla operatorow patrza glownie na ceny i jakos, a to jest pojeciem wzglednym, i nie mozna jednoznaczenie stwierdzic ktora siec jest najlepsza. Kazda ma wady i zalety, i oferte kazdej dopasowywuje sie indywidualnie. Skonczcie to za przeproszeniem pierdolenie bo to juz jest naprade nudne. Idzcie do pisakownicy poklucic sie kto ma lepsze zabawki, kto ma lepszy komputer, kto ma lepszy telefon albo czyj ojciec ma lepszy samochod.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2002-10-09 12:40
    Pobożna życzenia!!! Nie z obecną ofertą!! Konkrecja nadal ma lepszą!! Pozdrowienia dla wszystkich !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pit pisze: 2002-10-09 12:43
    *Giewont* ...masz rację. A jeśli chodzi o naszych opów jedno jest pewne - są zbyt drodzy!! reszta to marketing
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-09 13:02
    to chyba będę musiał poczekać z przedłuzeniem abinamentu w Idei do momentu kiedy zaczną pozyskiwać te brakujace 400 tys. bo na razie to specjalnych kokosów tam nie widać
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-10-09 13:11
    ***Kan*** m.kubiczek jest pewnie teraz w szkole i pisze wypracowanie o abonamencie dla emerytow w plusie a co do punktow i konta wylecial bo zaslugiwal na to
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-09 13:12
    PLUS mimo ciekawych cen telefonów niestety nie może pochwalić się niskimi kosztami użytkowania. Mimo to jak PLUS wprowadzi jeszcze bardzie konkurencyjne ceny telefonów to tych klientów złapie. Bo niestety prawda jest taka że większość klientów niestety patrzy na cenę aparatu. A potem zaczynają narzekać! Przemyślana decyzja i konkretnie dopasowana do potrzeb indywidualnych każdego użytkownika może okazć się oferta dla każdego inna. Raz to może być PLUS dla innego ERA, a jeszcze dla innego IDEA. Dla niektórych telefony na kartę są najlepsze. Ani cena aparatu, ani rozmów nie zachęca, a są dla nich najlepsze. Kwestia jest zawsze dyskusyjna. Trzeba się dobrze orientować aby wybrać coś co będzie trafieniem w dziesiątkę. Myślę, że w okresle świątecznym będą takie promocje, że niektórzy zmienią swój stosunek do innych sieci! POZDRAWIAM!
    0
  • Users Avatars Mini
    Łukasz pisze: 2002-10-09 13:37
    PLUS jest najlepszy !!! idea i era jest do glupia ! a ci co krzycza ze era albo idea jest lepsza od plusa to sie nie znaja !! moi wszyscy koledzy ze szkoly tez maja plusa i ja tez ,ee i mam nokie 5510 to tez najlepszy telefon najlpeszej firmy na swiecie !!
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-10-09 14:24
    Giewont - jak zwykle wywazony i rozsadny koment ktory sie czyta z przyjemnoscia :-) Prawde piszesz. Kazda siec nie jest intytuja charytatywna, ale wazna sprawa jest w jaki segment rynku wchodzi i jak traktowani sa stali klienci. Jesli jestem zadowolony z plusa mimo pewnych niedociagniec i co wazne czuje sie doceniany jako dlugoletni user, to nie bede dla 5 czy 10 zlotych zysku w ideii zmieniac sieci. A jesli mam rekomendowac komus ze znajmych komorke, to polecam im plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    NoJaHa pisze: 2002-10-09 14:46
    Ja już w swoim krótkim życiu miałem komórki we wszystkich możliwych sieciach w Polsce. Ale najbardziej jestem zadowolony z usług Plusa i z nim jestem najdłużej. A co do waszych komentarzy co jest ważniejesze niż liczba klientów dla sieci. Fakt liczba klientów jest ważna, ale żeby Ci klienci płacili rachunki, bo to jest dla siecii zarobek, a nie fikcyjna ilość użytkowników od kilku miesięcy nie płacąchych rachunków, gdzie telefon był wzięty na jakiegoś pijaczka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-10-09 14:51
    GAGA-Czy mogłbys mi w skrocie opisac w czym Plus tak odbiega od konkurencji, w czym sa tacy drodzy? Bardzo proszę o kilka konkretów, no chyba ze takich nie potrafisz mi opisac. Bo wiesz nie wydaje mi sie oferta mniej konkurecyjna od innych, niby w czym idea i era sa lepsze-ryczałtem na WAP? Ja jestem w Plusie i strasznie sie ciesze jak wykonam krótka rozmowe do 30 i zapłace za nia połowe stawki, bardzo tez lubie gadac sobie 300 minut po 18 ( bo w tych godz tel jest mi potrzeby, wszesniej uzywaz słuzbowego) z czego 150 mam gratisowych nie wspomne o 15 z Plus Tobie. Bardzo lubie tez sms-y które wysyłam za 0,25. Jak mnie przekonasz do iinego opa. Da mi ktos tyle minut za 85 brutto???
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-10-09 14:57
    Nie wydaje mi sie tez aby w firmie ktora ma spora konkurencje nie było ludzi ktorzy mysla nad najbardziej konurencyja oferta-przeciez tam idzie niezła kasa na marketing itp. Wiec nie uwazam zeby byli z stanie sobie pozwolic na odbieganie od konkurencji. Z reszta na swoim przykładzie wiem ze sa dobrą siecia i na razie zaden op nie jest w stanie mnie przekonac do siebie. Bo niby czym? Smsami za 0,50????? Badz płaska stawką. Myslę ze to nie jest glupio pomyslane zeby polączenia wewnatrz sieci były tansze-cała moja rodzina ma tel w Plusie wiec dzwonienie do nich w weekend za 0,25 to niezła radocha. Mysle ze nie ma sie co podniecac tak jak niektórzy nad porownaniem opow bo pratycznie oferta jest ta sama. Chociaz porownujac 19,90 ery i czasami 10 plusa mam wrazenie ze era została daleko z tyłu
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-10-09 14:58
    ja pamietam swego czasu jak moj znajomy mial PLUSA przedstawicielswto , telefony sprzedawal albo niby wlamania do sklepu a aktywacje zapisywal na pijaczkow :)) oj plusie widzisz jak cie wykorzystuja ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-10-09 15:00
    Wystarczy wykonac w obu taryfach 10 min w szczycie, 10 poza i w nocy, wysłac np z 50 smsów i wyjdzie czarno na białym kto jest lepszy. Wszystkim ktorzy chca cos rozsadnego napisac polecam najpierw dokładnie porównac ofety własnie pod tym wzgledem a nie przez pryzmat abonamentu. A swoja droga to niech mi ktos powie w jaki wlasnie sposó idea zamierza wskoczys na drugie miesjce z obezna promocja Pakietu Domowego-to ta oferta na która ma sie rzucic 400,000 nowych klientów????? Smieszne!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-10-09 15:05
    o nastepny fanatyk sieciowy!!!!! , czy wy kiedys wrescie przestniecie pseudokibice zachwlac wlasne sieci ??? przeciez nie ma idelanego operatora ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-09 15:10
    NoJaHa***zgoda,tyle tylko,że fikcyjne numery wzięte na pijaczka zdażają się w każdej sieci,tu nie ma wyjatków,trochę sytuację opanowała wzajemna ugoda opów,by przekazywać sobie dane o klientach.A Paweł***może cieszyć,że Plus ze swą ofertą Ci odpowiada,wreszcie.tak się powinno wybierać operatora,a do tego dochodzi jeszcze u Ciebie możliwość korzystania w godzinach szczytu z telefonu służbowego,trochę sytuacja się zmienia,gdy brak takiej możliwości.Wtedy,dzwoniąc w godzinach szczytu musiałbyś zmienic conajmniej taryfy,a może operatora,według potrzeb,bo np.wiekszość rozmów wykorzystana w godzinach szczytu diametrialnie zmienia Twoje wyliczenia.Tak więc ani Idea,ani Era,ani Plus nie jest najlepszy,ale oferta,którą się wybiera jak odpowiada potrzebą klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-09 15:21
    Franek***chyba tak nie będzie,zawsze gość który sobie wybrał daną sieć i jeszcze tym bardziej na GOL-u bedzie się dowartościowywał,że zrobił dobrze wybierając tę a nie inną,bo ta jest najlepsza,chociaż nieważne,że komuś może nie pasować dzwonienie np.po 23;oobo On wybrał tę sieć i ma za tyle połączenia więc jest najlepsza.A dotego przedstawia obliczenia pytając dajcie mi innego opa,który ma taką ofertę.Inni to dno,a ja w nocy śpię,a jeżeli ktoś ma do mnie sprawę,to mnie to nie obchodzi,że on chce zaoszczędzić i chce dzwonić w nocy.Tak jest i przy rankingach słuchawek,które to rankingi są poprostu pokazaniem że moja słuchawka jest na szczycie,a nie odzwierciedleniem faktycznej wartości,tej słuchawki.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-10-09 15:35
    Franek-o kim piszesz ze jest fanatykiem?
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-10-09 15:38
    Kan-dlatego wlasnie stwierdzam ze oferte nalezy dopasowac do swoich potrzeb a nie sugerowac sie liczba abonentów danej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-09 15:53
    Paweł***tu się zgodzę z tym stwierdzeniem w 100%
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-10-09 15:59
    Dumping = promocja chyyba zawsze tak było,nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-10-09 16:03
    Franek, Kan - mnie to p.i.e.r.d.o.l.i. komu płace pieniądze, czy Plusowi, Erze czy Idei wazne jest dla mnie co za te pieniądze otrzymam. W moim przypadku najbardziej konkurencyjna siecia okazała sie Plus wiec nie pisz mi ze jestem czyims fanatykiem bo mnie to wali. Napisałem to tylko po to zeby GAGA przetarł oczy i nie pisał głupot, bo strasznie denerwuje mnie takie pisanie niczym nie uzasadnione
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2002-10-09 16:22
    Plus GSM chce mieć 4.3 mln abonentów na koniec 2002 r. A ja wim ze bydzie miał 4.3 mln - 1 cyro kończy sie za miech a rezygnacja poszła do + :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2002-10-09 16:23
    A co cen to mogi by je zredukawać o 80% i tak by zarobili !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-10-09 16:56
    Giewont, Kan, Paweł: prawdę piszecie. Chociaż nie wszyscy na rzecz tej samej sieci... Brawa dla tych Panów! Nalać im po kielichu!!! To, że każdy ma cząstkową rację tylko potwierdza oczywistą tezę, którą przypomniał Franek: nie ma idealnej sieci dla wszystkich! Po to właśnie jest 3 operatorów, a od nowego roku bedzie podobno 4-ty. Na tym właśnie polega demokracja...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-09 17:11
    Pewnie że najważniejsze jest ile i za co się płaci a nie nazwa opka :P
    0
  • Users Avatars Mini
    krn pisze: 2002-10-09 19:04
    No Idea aby dogonić plusa rzuci jakiś telefon z wyższek półki dajmy na to za 49 zł jak to było w tamtym roku z N8210, tyle że to będzie jakiś 3 gatunek telefonu i wszystkie wrócą do serwisu, a potem będą wymieniać je w ramach rękojmi. Znam to mam znajomych w Idei pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    mille pisze: 2002-10-09 21:18
    pomijajac to ze calkowicie zgadzam sie z Giewontem, watpie w te 4,4 mln abonentow judeji, jerstem wiecej niz pewny ze z wiele trudno powiedziec ile ale na pewno duzo z userow POPa to martwe numery niedoladowywane przez rok i wogole uzywane raz na ruski rok, widze to z opserwacji otoczenia..
    0
  • Users Avatars Mini
    Moon pisze: 2002-10-09 21:30
    Apropo usuwania nierzetelnych klientow w Simplusie. Mam simplusa, ktorego nie uzywam i zgodnie z regulaminem powinien zostac wylaczony 3 miesiace temu. Dziala do dzisiaj chociaz rozmowy wychodzace sa zablokowane. Malo tego, miesiac temu dostalem na urodziny 10 zl. w prezencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    m.kubiczek pisze: 2002-10-09 22:32
    Nie na temat... Witam szeroką publiczność !!! Nikt mnie nie wyrzucił z GOL'a lecz na własną prośbę sam się wypisałem. Tutejsze chamstwo oraz niedojrzałość zraziło mnie do tego vortalu. Swoją drogą i tak od listopada mnie nie będzie w kraju - przeprowadzam się zagranicę. Może was to cieszy lub martwi. Dziękuję za "współpracę". Życzę dalszych "sukcesów". m.kubiczek
    1
  • Users Avatars Mini
    fakof pisze: 2002-10-09 22:40
    Pit: Podaj nam nazwę firmy, której plus zaoferował wg ciebie dumpingowe "8gr/min wewnątrz sieci, takt 15 sek". A jeśli nie potrafisz jej podać to nie odzywaj się więcej na tematy, o których nie masz zielonego pojęcia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fabian pisze: 2002-10-10 00:44
    Moon, i tak w Simplus-ie wylacza sie o wile wiele szybciej malo aktywnych klientow. POP nie aktualizuje swojej bazy w ogole. I wyszloby szydlo z worka..... Nie 3 mln abonentow a 2,2 mln. He he he
    0
  • Users Avatars Mini
    Fabian pisze: 2002-10-10 00:53
    Ludzie!!! Dlaczego nie uważaliście na lekcjach języka polskiego? Wiele osób robi mnóstwo błędów ortograficznych (nie chodzi mi o literówki!!!). A uważają się za takich specjalistów tematu telefonii. Ciekaw jestem jak odpisaliby na reklamację klienta......
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-10-10 01:44
    Kan - piszez ze problem zaczyna sie kiedy masz koniecznosc gadania i w szczycie i poza nim. Wiec odpowiadam - mam na szczyt jeden telefon z taryfa akcja 60 i z przekierowaniem plus via plus za free, a w weekend korzystam z czasami 15 kupiona w promocji 50% taniej. Rozmowy plus via plus w weekend 0,13 netto, via stacjonarne 0,45 netto, era idea chyba 1 zl... jakos tak. Mnie sie kalkuluje - wygaduje zazwyczaj 140 min miesiecznie z czego 60-70% poza szczytem. Wszystko mozna sobie dopasowac :-) BTW, konczy mi sie cyro w listopadzie i jeszcze nie wiem czy 1) zamiast akcji 60 wziac czesto 100 (+30 za staz), czy korzystac dalej z dwoch numerow. Czas pokaze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-10-10 01:46
    Jedno trzeba przyznac jasno - plus ma najlepsze taryfy dla dzwoniacych duzo poza szczytem i w weekendy
    0
  • Users Avatars Mini
    sylwester_cz pisze: 2002-10-10 01:58
    ja i tak uwazam ze najlepsze teryfy ma idea
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-10-10 03:10
    Tak tak, sylwester_cz, "kwaśne jabłka sa najsłodsze...", albo: "jak się chce psa uderzyć, to i kij się znajdzie...".
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-10-10 04:30
    jeżeli chodzi o dumping cenowy to chyba o ustalenie między tp a ideą to chyba oczywiste i kazdy się zgodzi że normalna sutuacja to nie jest. To że plus nie walczy za wszelką ceneo każdego klienta to tez jasne skoro cały czas jest na 2 miejscu a mimo to przynasi najwieksze zyski. i sprawa następna - promocje idei żeczywiście sa na granicy płacalności tylko jest mamusia ktora póki co wykłada kaske . i ostatnia sprawa jakoś nikt nie pisze o erze a jest na pierwszym miejscu :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-10 10:01
    Nik z nas raczej nie zmieni tego faktu, ze plus nie jest wstanie przedstawic ciekawej promocji, jak rowniez nie ejst tania siecia!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-10-10 11:02
    Wiesz co Qba? jak zwykle wygłaszasz twierdzenia, które w Twoim telepiącym sie w czaszce mózgu są genialne i wiekopomne; niestety przecietnie myślacy ludzie uważają je za brednie. Poczytaj komentarze Pawła, Kana, Giewonta czy ciepliXa (flaszka dla tych Panów) i spróbuj dopuscić do małego rozumku argumenty inne niz Twoje własne (a masz jakieś własne?) Określ moze, co dla ciebie znaczy ciekawa promocja?? N7650 za zeta i 100 min w abo za drugiego zeta??
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-10-10 12:35
    Qba-jesli nie sa konkurencyjni do dlaczego w pewnej firmie w mojej okolicy od samego początku uzywają tylko Plusa. Maja 300 aktywacji i wiem ze co 1,5 roku pada przed nimi era i idea i jakos nie sa w stanie wygryzc Plusa. W moim miescie powiatowym to wlasnie jedna z najwiekszych firm, ktora generuje rachunki jak wszyskie pozostałe firemki razem wzięte. Wiec nigdy nie bedzie Plu padał przed cieniutkimi klinetami
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-10-10 13:20
    Michał*** wiesz Qba to ma tak płaskie rozumowanie jak stawka za minute w Idei :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-10-10 14:24
    Tak sie skłąda, ze jestem w trakcie wklepywania wizytówek po targach do bazy danych. Praktycznie same duze i bardzo duze firmy - specyfika branzy No i wiekszośc telefonów komórkowych jest w Plusie Ostatnio byłem w jednym dużym zakładzie który ma na terenie przekaźnik Plusa i prawdopodobnioe rozmowy wew (prawie) za darmo - uzywaja ich jako radfiotelefonów
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-10 21:45
    To jest odpowiedz plusa na przewidywana ileos abonentow ideii moze cos szykuje plusik na gwiazdke tele za doarmo i jeszcze free rachunki!
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-03 02:18
    Plus może osiągnąć na prawdę wiele a to dzięki bardzo niskiemu abonamentowi. Jak zawsze najniższy był w erze to teraz plus prowadzi pod tym względem i była to moim zdaniem bardzo dobra decyzja.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: