Plus GSM promuje polecenie zapłaty

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 52

Od 5 września w sieci Plus GSM rusza kampania "Przyjaznych Rachunków" promujaca uslugę polecenia zapłaty. Akcja będzie trwała do 30 października b.r. Hasło kampanii brzmi: '"Weź wolne od rachunków!" Za aktywację usługi  polecenia zapłaty w tym terminie (warunkiem jest dosłanie wypełnionego poprawnie druku "'Zgody do obciążania rachunku''  w terminie od 5/09 do 30/11(liczy się data stempla pocztowego) operator będzie nagradzac klientów będących uczestnikami programu 5 Plus pakietem 500 punktów. Klienci, którzy nie należą do Programu otrzymają jednorazowy pakiet 10 wolnych minut.
Operator ofertę kieruje zarówno do nowych jak i pozyskanych już klientów.  O przyznaniu 500 punktów w programie 5 Plus lub pakietu 10 wolnych minut
Klienci Plus GSM zostaną powiadomieni SMS-em (pakiety minut będą wprowadzane z datą efektywną na początek najbliższego okresu rozliczeniowego).
W celu dotarcia do klientów Polkomtel S.A wykorzysta następujące kanały komunikacji:

  • koperta billingowa informująca o Przyjaznych Rachunkach (od pierwszego wrzesniowego cyklu billingowego przez 2 miesiące)

  • artykuł wraz z formularzem we wrześniowym Magazynie Plusa

  • informacja na stronach www Plusa

  • marketing message - (od pierwszego wrześniowego cyklu billingowego przez 1 miesiąc)

  • SMS zapraszający do wzięcia udziału w promocji (wysyłka SMS-ów dla pierwszego cyklu wrześniowego rozpocznie się od 9/09 - wtedy do klientów
    trafia już faktury w kopertach informujących o promocji oraz z wrześniowym Magazynem Plusa)

  • od 05/09 funkcjonowały będą dwa numery IVR, na 333 - komunikat dotyczący kampanii Przyjaznych Rachunków dla uczestników 5 Plus, na 2608 - dla pozostalych klientów

Opinie:

Opinie archiwalne (52):

Komentuj

Komentarze / 52

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-09-05 01:37
    Taaaaaaaa przyjazne! przyjazne, jak nie przychadzą :)
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-09-05 01:55
    już o tym wiem! od 3 miesięcy nie jestem abonentem +, i właśnie wczoraj dostałem fakturę na 0,00 zł (słaownie zero zł 00/100) z przydługawym pisemkiem, które zachwala polecenie zapłaty i korzyści z tego płynące - oczywiście dla mnie ;) buchacha
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2002-09-05 02:08
    Era juz od dawna nagradza dodatkowa liczba pkt "Stokrotka" za placenie przez Direct Debit, lub zlecenie stale. Dobrze ze zaczyna sie kampania propagujaca te formy platnosci. Zlecenia stale i polecenia zaplaty sa w wiekszosci bankach za free - po co stac w kolejkach z odliczona kasa. Duzo osob ma rachunki bankowe, ale tylko mala grupa wykorzystuje to w pelni.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-05 02:18
    Najdroższa sieć a piszą o przyjaznych rachunkach - chyba tam kogoś ostro we łbie pogieło. A czy przyjazny Plus zdziera dalej za identyfikację po 5 zeta i zawyża "przyjazne rachunki" ???
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2002-09-05 02:31
    piwo: W 5 Plus za polecenie zapłaty od 2-uch lat dają co miesiąc 100 punktów.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-09-05 02:37
    Może ludzie skorzystają bo po co stać w takich kolejkach. We Wrocławiu w salonie na Krupniczej często są takie kolejki że aż strach.
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2002-09-05 02:38
    _CISCO_: nadal w taryfach Czasamii 10, 30 Często 15 i Nonstop 15 czyli w takich z abonamentem do 35 złotych. Dalej jest bezpłatnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-05 02:44
    **guclaw** THX za przypomnienie. A czy sie orientujeszcz czy Plus dalej zawyża rachunki (przyjazne rachunki) i w ten sposób próbuje oszukiwać swoich "przyjaznych abonentów" ?? Z góry dzięki -- POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-09-05 02:44
    Ale doszukać się informacji że w tych najniższych taryfach zabierają za CLIPa 5 zł netto to makabra. Jest to jeden z lepszych przykładów oszukiwania klienta. Bo na przykład za CLIRa nie pobierają żadnych opłat podczas gdy mało kto z tego korzysta, a w Simplusie CLIP i CLIR są za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2002-09-05 02:45
    A przy okazji za 500 punktów 5 Plus można mieć np: pakiet 50 SMS-ów lub 300kB GPRS na WAP. Ja napewno skorzystam.
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2002-09-05 02:49
    _CISCO_: Od 3 lat z górką mam Plusa i jak pojawiły się pogłoski o przekrętach z rachunkami we wszystkich sieciach to zacząłem je kontrolować i ani razu nie udało mi się znaleźć błędów. Mało rok temu jechałem do Hiszpanii i do dziś nie mam rachunku za jakieś 20 SMS-ów które wyłałem po drodze z Włoch i Francji. Rozliczyli mi tylko te z Austrii i Hiszpanii.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-05 02:53
    **guclaw** z tego wniosek jesteś zadowolonym użytkownikiem (abonentem) Plusa. W takim razie zadowolony abonent MerituM pozdrawia zadowolonego abonenta Plusa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-05 02:56
    A i im pewnie wygodniej w ten sposob. No i kolejek w salonach nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2002-09-05 02:59
    _CISCO_: Muszę przyznać że masz rację jestem zadowolony. Mam Częst 50 + 25 minut za nie rozwiązanie umowy po 2 latach + 20 minut z Plus Tobie za starz powyżej 36 miesięcy i to wszystko za 70 złotych netto. Miałem też fona w Idei ale przez 12 miesięcy. Zrazili mnie do siebi tym że rachunki ściągane z karty przez 4 miesiące z rzędu musiałem płacić w BOK-u bo oni nie mogli ich ściągnąć.
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-09-05 09:41
    zazaz chyba sobie to załatwie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-09-05 10:09
    Cisco: "Słyszałem, że mieszkańcy Ostrołęki to oszuści...." Nie byłoby Ci przykro? Zachowujesz się jak baba z magla. Za takie, nie poparte żadnymi dowodami, wypowiedzi Polkomtel mógłby Ci wytoczyć sprawę (gdyby mu się chciało). Na czym opierasz swoje kolejne dywagacje, że to najdroższa sieć? Pewnie znowu o tym słyszałeś. Powiem Ci krótko - źle słyszałeś.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-05 10:34
    Liczba zerwanych umów o świadczenie usług w przypadku sieci Plus GSM jest znacznie większa niż u największego konkurenta - Ery. Świetnie obrazuje to wskaźnik CHURN, obliczany jako stosunek liczby klientów, którzy rozwiązali umowy, do ogólnej liczby klientów. Dla Plusa wskaźnik ten wyniósł w II kwartale 17,3 proc. Era może pochwalić się bardzo niskim poziomem tego parametru - zaledwie 1,5 proc. - Nie zamierzamy ścigać się za wszelką cenę w zdobywaniu klientów - powiedział Jarosław Pachowski, prezes Polkomtela. Abonenci Plusa najwyraźniej zaczęli brać przykład z prezesa i nie mają ochoty za wszelką cenę pozostawać klientami tej firmy. W II kwartale br. koszty sprzedaży Plusa wyniosły 431,5 mln zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-05 10:34
    W tym samym czasie w Erze były one równe kwocie 721 mln zł. Tymczasem koszt uzyskania nowego klienta wynosił w Plusie 1948,9 zł, a w Erze 1574,2 zł. Odpowiedzią na pytanie, dlaczego Plus traci klientów, mogą być pomysły marketingowe operatora. "Dzięki tej usłudze chronimy Państwa interesy, zmniejszając ryzyko blokady telefonu spowodowanej zaległymi zobowiązaniami finansowymi, deaktywacji usług, a w skrajnym przypadku przed kosztami dochodzenia należności na drodze sądowej" - można przeczytać na stronie internetowej Plusa. Usługa "monitoring stanu rozliczeń" polega na informowaniu abonenta o zaległości powstałej wobec operatora. Jest ona uruchamiana automatycznie i kosztuje 4,10 zł netto. Pozostaje tajemnicą, w jaki sposób ma to chronić interesy dłużnika. Na pewno jest to doskonały sposób zapewnienia sobie stałego dopływu środków kosztem klienta. (Źródło: wp.pl). (MP).
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-05 10:36
    Jest to bardzo wygodne wyjscie dla operatora, poniewaz ostatniego dnia terminu zaplaty, nastepuje zciagniecie gotowki z konta, a to sprawia ze jest wielksza plynnosc finansowa w firmie! Za to operatorzy dali by sobie ogolic jaja!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-05 10:39
    żródło www.telegon.gsm.pl, Identyfikacja rozmówcy i ten monitoring stanu rozliczeń to w sumie niezłe pomysły tylko nikt nie lubi płacic za to, ze np poczta lub bank sie spóźnia i i jeden dzień później zaksięguja na koncie plusa pieniądze. Jest to wyrywanie pieniedzy z kieszeni abonenta. Polecenie jest dobrą sprawą z tym, ze trzeba pamietać by były jakieś środki na koncie. Mnie plus przez 3 miesiące pobierał sobie pieniążki /ok 1200 złotych/ po mojej rezygnacji z ich usług. Fakt, że wszystko zwrócili w następnym, ale pewien dyskonfort pozostał. Nie odwoływałem polecenia zaraz po rezygnacji gdyz znajomy tak zrobił i sprawa omal nie trafiła do sadu.
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-09-05 13:40
    dla klientów tez jest to bardzo wygodne bo nie musi sobie zaprzątać głowy rachunkami
    0
  • Users Avatars Mini
    elemel1 pisze: 2002-09-05 14:09
    Do hansen: A nie pomlyliłeś CHURNU w Plusie wyliczanego dla całej bazy abonenckiej z CHURNEM Ery w PrePaidzie. RAdzę sprawdzić a nie pisać dyrdymały
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-09-05 14:14
    hansen: mimo stu lat, a może dzięki nim właśnie, ujawnia się demencja. Bzdura z monitorowaniem. Termin płatności jest na ok. tydzień przed wystawieniem następnej faktury. Jeśli zmieścisz się w tym okresie nie naliczane jest żadne 5 PLN. Jeśli mimo wszystko nie zapłaciłeś w tych "widełkach" to Twój problem. W regulaminie jest wyraźnie napisane, że uznanie zapłaty to moment zaksięgowania jej na koncie Polkomtela w BH. Po raz kolejny kłania się nieznajomość regulaminów. Plus ma także prawo narzucić ową opłatę (5 PLN brutto). Nie musisz sie z tym zgadzać. Albo zerwij umowę i zapłać stosowną karę albo płać rachunki w terminie. Na temat innych andronów nie wypowiadam się. Sytuacja finasowa Polkomtela jest o niebo lepsza od konkurentów. Tyle mogę powiedzić, panie domorosły ekonomisto od siedmiu boleści
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-09-05 16:00
    ciekawe, czy jezeli nie wykorzysta sie tych 10 minut, czy przejda na nastepny miesiac ?
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-05 16:16
    szanowny panie Zdzisławie Dyrman - nie wiem czy dobrze zrozumiał pan mój post z godziny 05-09-2002 08:39. Jeżeli nie rozumie pan naszej pieknej polskiej mowy lub ma pan kłopoty z jej zrozumieniem to nic na to nie poradze. Z terminem zapłaty specjaliści od prawa bankowego i cywilnego polemizuja czy termin mija wtedy gdy pieniadze się wysyła czy dopiero wtedy gdy trafią na konto odbiorcy. A ponieważ regulamin, który ja swego czasu podpisałem mówił o termini płatności do dnia /i nie wspominał nic więcej/... a nie o pieniądze na koncie polkomtel sa do dnia ... więc sprawa dla mnie jest jasna i oczywista.Polkomtel ma zyski to fakt, ale dlaczego wszyscy abonenci tej sieci to podkreslają jakby byli włascicielami plusa - nic z tego dla nich nie wynika poza droższymi cenami połączen. O jakosci i obsługi jak i zarówno samej działalności nie będę się wypowiadał, gdyż sam byłem przez 3,5 roku abonentem tej sieci i wiem jak jest. Dane te sa podane za wp.pl czyli sa sprawdzone.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-05 16:16
    Moim zdaniem plus jest firma zbyt podatna na aktualna sytuacje polityczną w Polsce, co wybory to inny prezes, zmieniaja się dyrektorzy itd ... Ja też byłem w sieci plusa i myślałem podobnie jak pan, że złapałem Pana Boga za nogi i jestem w najlepszej sieci, ale po kilku wałkach plusa przeanalizowaniu faktur zmieniłem sieć i co miesiąc 200 złotych od prawie 2 lat zostaje mi w kieszeni. Zamiast walczyc o stołki powinni walczyc o klientów - ale nie takich jak pan Panie Zdzisławie Dyrman. Pan już sie dozgonnie do nich zapisał.Jako domorosły ekonomista od siedmiu bolesci powiem panu jeszcze jedno, że wskażnikami i wynikami spółki można manipulować w sposób prawie dowolny /przykład ostatnie wydarzenia i skandale w USA/. Radze poczytać sobie np analizę finansową przedsiębiorstw czy coś w ten deseń. Wtedy bedzie nas juz dwóch ekonomistów os siedmiu bolesci na tym portalu.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-09-05 16:30
    nie wiem czytm plus sie tak zachwala... przeciez idea proponuje taka usluga juz od co najmniej kilku miesiecy
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-09-05 18:45
    a ja mam polecenie zaplaty w Erze i jestem bardzo zadowolony.no i jeszcze te dodatkowe punkty w stokrotce:))
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-09-05 19:02
    Gdziekolwiek otworzyć komentarze, na dowolnym portalu, wortalu czy jak to pies zwał - 90% piszących to frustraci i malkontenci. Bardzo często są to osoby, który w swoisty sposób odgrywają się na b. pracodawcy, usługodawcy itp. wieszając na nim psy. Sami przy tym są czyści jak łza. Byli zawsze fair, a teraz w żadnym wypadku nie konfabulują. Piszą samą prawdę i tylko prawdę. Żałosna paplanina. EOT.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-05 19:52
    w twoim wydaniu panie Zdzisławie też
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-05 19:59
    **Zdzisław_Dyrma** - czy umiesz odróznić stwierdzenie od zapytania ?? usiądz sobie wygodnie w fotelu popij herbatką. Wyjaśniam moje posty to było zapytanie kierowane do abonentów Plusa. POZDRAWIAM Zdzisława :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-09-05 21:34
    marek***idea proponuje taka usluga juz od co najmniej kilku miesiecy dużo dłużej i nagradza pkt. w proficie zreszta niezależnie od tego zapłata bez kolejek to wygoda i płacę tak od 2 lat bez zastrzeżeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2002-09-05 21:50
    A dresy i tak nie będą płacić
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-09-06 00:22
    hansen:co z tego ze era ma iles tam abonentow wiecej niz plus, dawniej tez budowano domu na 500%normy a po kilku tygodniach sie rozpadaly. plus ma najlepiej placacych klientow-nie chodzi o wysokosc rachunkow tylko o ich terminowe platnosci ze strony klientow, jakos era tym sie nie chwali. prezes plusa ma racje mowiac ze nie ma co sie scigac w lapaniu nowych abonentow, lepiej miec starych sprawdzonych ktorzy beda placic a nie tlum nowych ktorzy wezma telefony za 1 zl i nabija rachunki za kilka baniek i nie zaplaca, zaplacisz za nich Ty. Jestes widze znawca ekonomii to napewno wiesz ze nic nie ma za darmo. Nie ukrywam ze jestem zadowolonym abonentem plusa juz 2,5 roku. Piszesz o wskazniku odejsc z plus gsm, ja widze w swoim srodowisku sytuacje odwrotna z ery do plusa lub ideii. pozdro...
    0
  • Users Avatars Mini
    Shade pisze: 2002-09-06 01:01
    Mam dwa telefony w Plusie (od 3 i 1,5 roku) i jak na razie nie stwierdzilem zadnych niescislosci na fakturze. Natomiast jesli chodzi o termin platnosci, to w starym regulaminie za date zaplaty uznawano date oplacenia faktury w banku czy na poczcie. Natomiast 1 lutego 2001 roku wprowadzono nowy regulamin, w ktorym wyraznie jest napisane, ze za date zaplaty rachunu uwaza sie dzien wplywu naleznosci na rachunek bankowy Polkomtela.
    0
  • Users Avatars Mini
    alexa pisze: 2002-09-06 01:08
    A jak ja mam juz zadeklarowane polecenie zaplaty to nie przysluguje mi to 500 pkt / 10 minut???? :-( to jest dyskryminacja :(
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-06 10:05
    wojtek dz - stan płacacych klientów u operatora mnie nic nie obchodzi bo to nie mnie płacą i to nie sa moje rybki ani moje akwarium - ciebie to też nic nie powinno obchodzic. To, ze jakis tam operator ma iles abonentów płacących czy takie , a takie zyski jest marginalna sprawa dla abonenta kupującego usługi. Ty mówisz że plus ma zysk - ja ci na to, że mniej inwestuje. Kiedyś plus chwalił się, ze ma najdłuższa w Polsce siec szkieletowa /chyba kilkadziesiat km dłuższa od ery/ - jak ci na to, ze siec plusa ma mniejsza przepustwośc od np ery /tym sie już nie chwalił, a mozna to wyczytavc z newsów np na GOL czy komunikatów ogłoszonych przez naszych operatorów/ Wszystkie te informacje podawane przez naszych 3 tenorów gsmu w Polsce trzeba filtrowac i wyciągac wnioski.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-06 10:05
    Wałki zdarzaja sie we wszystkich sieciach. Co myslisz, ze w plusie nikt wałków nie robi?/ Naiwny jesteś - albo tak zapatrzony w siebie, że wybrałeś najlepszego operatora gsm na swiecie i będziesz go bronił do smierci. Tylko czyjej? Jego czy twojej?
    0
  • Users Avatars Mini
    peacock pisze: 2002-09-06 10:36
    Tak sobie czytam i czytam i zaczynam sie w koncu smiac! jest jak jest, tego nie zmienicie, walki sie zdarzaja wszedzie, sam mam plusa i wiem. Ale sie nie oszukujmy, taka jest cala nasza polska, jak by walkow nie bylo dawno by juz padla a co sie tyczy najlepszej sieci, to ja bym stawial na E-Plusa niemieckiego. Place miesiecznie 30 euro czyli jakies 120 zlotych i co za to mam??? a mam 120 darmowych minut i 50 darmowych sms ktore (zarowno minuty jak i sms, jesli ich nie wykorzystam to przechodza na nastepny miesiac) a do tego mam jeszcze rozliczenie z taktem 10 sekund, wiec o czym my wogole rozmawiamy, mam rachunek online, codziennie moge sobie sprawdzic ile mam darmowych minut jeszcze i ile sms i to az do 3 miesiecy wstecz i zycie jest piekne a nie .... pozdrawiam rodakow :P
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-09-06 10:46
    Z tym że sieć komórkowa w niemczech funkcjonuje conajmniejn dwa razy dłużej niż w polsce , tak więc te porownania chyba niezbyt obrazują stan faktyczny. Nie wykluczione ze za kilka lat w polsce będzie podobnie
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-09-06 11:31
    wojtekdz**: szkoda, że słowa prezesa, że lepiej dbać o starych klientów, nie mają pokrycia w rzeczywistości. w dalszym ciągu idąc do salonu jako nowy masz lepsze warunki (cene) aparatów i np. więcej dodatkowych min. podkreślam, że z jakości usług/połączeń/etc. byłem w + bardzo zadowolony. ale plus nie jest idealny. chyba wszyscy pamiętamy aferę z niełączeniem "promocji". w poprzednich taryfach była opcja przedpłacenia razem z abo dodatkowych minut. ale po 18 miesiącach kiedy to pakiet minut dostawało się (+ Tobi), traciło się równocześnie możliwość przedpłacenia dodatkowego pakietu. dlaczego? bo usługę z cennika nazwali promocją ............ nie mówiąc o tym, że w poprzednich taryfach + Tobie oferował naprawdę dodatkowe minuty a nie jakiś ochłap, żeby się nazywało ...... pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-09-06 16:47
    hansen:ja nie twierdze ze plus jest najlepszy, ma tez swoje bledy, z tego co czytam to Ty jestes zapatrzony w ere jak w obrazek, era to, era tamto, piszesz ze plus nie inwestuje, zapraszam cie na www.malopol.prv.pl, masz tam porownianie ile bts postawil plus a ile era w malopolsce. kilka miesiecy temu gdy era podawala swoje wyniki finansowe miala bardzo maly zysk, ktos ironicznie stwirdzil na golu ze inwestuja, tylko w co? filtrowanie wiadomosci od sieci gsm zacznij stoswac i u siebie pozdro...
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-09-06 16:51
    qubul:zgadzam sie z Toba ze plus nie jest idealny...ale jesli chodzi o ceny telefonow to w PWA sa one lepsze niz dla nowego abonenta... pozdro...
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-09-06 16:57
    hansen:stan osob palcacych rachunki ma znaczenie, przeciez zadna siec nie pusci pieniedzy plazem zalegajacemu z rachunkami, zamiast obnizyc cenny ytrzymuje je na stalym poziomie bo musza pokryc straty... pozdro...
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-09-06 16:59
    hansen:era tez sie chwalila jaki to ona ma roaming w pre-paidzie....w 8 krajach... :))) pozdro...
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-09-06 17:12
    Najdroższa sieć a piszą o przyjaznych rachunkach - chyba tam kogoś ostro we łbie pogieło. A czy przyjazny Plus zdziera dalej za identyfikację po 5 zeta i zawyża "przyjazne rachunki" ??? Powiedz mi _CISCO_ jak ja miałem zrozumieć tego posta? Jako pytanie? Mógłbym, gdyby nie było tam słowa "dalej"...Tym samym dajesz do zrozumienia, że tak było. Identyfikacja - zgoda (częściowa), zawyżanie - nie. Wyjaśnienie przyjmuję :) Również pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-06 18:41
    wojtek dz - skoro to że część nie płaci ma wpływ na koszty połączeń to jak wytłumaczyć to, że po wprowadzeniu opłaty 760 PLN i jak wszyscy operatorzy zgodnie stwierdzili., że miesiecznie traca mniej nie spadły ceny rozmów! To, ze częsc abonentów ma trudności z płaceniem albo specjalnie nie płaci jest wkalkulowane w koszta działalności od samego poczatku działalonośc operatorów. NIdgy nie będzie tak, ze wszyscy zapłaca w terminie i wszystko. Inni abonenci nie pokrywaja strat - oni płaca za usługę która kosztuje określona kwotę pieniędzy, strate pokrywa operator z kredytu lub zysku. Ty też nie pokrywasz strat za wałki - ty tylko płacisz za usługi, które dostarcza ci operator po wcześniej skalkulowanych cenach w których jest miedzy innymi procent jakis na pokrycie tych \"strat\".
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-06 18:41
    W związku z ograniczeniem wałków w ostatnim czasie powinny spaśc ceny połączen. I co spadły? Nie, bo jest to ułamek procenta w kosztach działalności operatora i więcej wydałby na zmiane cennika. Lepiej więc zostawic jak jest - beda większe zyski dla operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2002-09-07 05:05
    Cóż... Korzystam z polecenia zapłaty od ponad roku i nie narzekam. Spoko... :-) Nie trzeba pilnować terminów zapłaty, biegać do salonu, albo stać na poczcie i dać jej zarabiać ;-)))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2002-09-07 05:06
    No a punkty w programie 5 Plus też niczego sobie :-)))) Polecam...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-08 02:06
    No i wszystko wyjasniłem ze Zdzisławem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-09 10:08
    Ja osobiscie moge wszystkim polecic, nie placenie rachunkow, a raczej placenie i klikanie na wortalu!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: