Plus GSM przedłużył promocję "Piękny tydzień"

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 39

Regulamin promocji "Piękny tydzień 2" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" obejmuje osoby, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.

2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:

a) 50,00 zł + 22% VAT w przypadku zawarcia Umowy i wyboru taryfy Czasami 10, Czasami 30, Często 15, Non Stop 15,
b) 15,00 zł + 22% VAT w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej taryf: Czasami 150, Często 50, Często 100, Często 150, Non Stop 50, Non Stop 100, Non Stop 150, Non Stop 300.

3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 

4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.

5. Promocyjna cena netto w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Zestaw  Model aparatu telefonicznego Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 10, Czasami 30, Często 15, Non Stop 15 Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 150, Często 50, Często 100, Często 150, Non Stop 50, Non Stop 100, Non Stop 150, Non Stop 300
Zestaw 1  Samsung A400 99,00+ 22% VAT 1,00+ 22% VAT
Zestaw 2 Panasonic GD 67 1,00+ 22% VAT 1,00+ 22% VAT

6. Promocja "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" trwa od 09 marca 2003 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 15 marca 2003 roku.

7. Do wzięcia udziału w Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.

8. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2": 
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b) Klient nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Klient nie może rozwiązać Umowy.

9. Klient nabywający Zestaw w Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" może wybrać jedną z taryf dostępnych w planach taryfowych: Czasami, Często, Non Stop.

10. Klient który kupił Zestaw w Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" nie może w ciągu 6 miesięcy od daty podpisania Umowy zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.

11. W okresie trwania Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" Klient może bezpłatnie aktywować usługę Plusnet wybierając jeden z profili skrzynki poczty elektronicznej w domenie plusnet.pl - Zielony lub Srebrny. 

12. W ramach Profilu Zielonego w usłudze Plusnet Klient ma do dyspozycji skrzynkę poczty elektronicznej o pojemności 10 MB. Natomiast w ramach Profilu Srebrnego Klient ma do dyspozycji skrzynkę poczty elektronicznej o pojemności 50 MB oraz dodatkowo możliwość zdefiniowania dwóch odrębnych nazw do tego samego konta (tzw. aliasów). W obu profilach Klient otrzymuje SMS-em informację o nadejściu nowej poczty oraz ma możliwość korzystania z poczty elektronicznej za pomocą Dostępu Głosowego. Więcej informacji na temat usługi Plusnet można znaleźć na stronie internetowej: www.plusnet.pl. 

13. W przypadku Profilu Srebrnego Klient ponosi koszty miesięcznego abonamentu za usługę Plusnet w wysokości 5,00 zł + 22% VAT. W przypadku wyboru Profilu Zielonego Klient nie ponosi opłat abonamentowych za usługę Plusnet.

14. Jeżeli Klient dokona aktywacji w taryfie wybranej z planów taryfowych Czasami, Często lub Non Stop, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut, a w przypadku planów taryfowych Czasami także SMS, wliczonych w abonament w danym planie taryfowym, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 

15. W Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" oferowane są tylko i wyłącznie karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. W przypadku gdy Klient wyrazi chęć zmiany numeru na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata za tę usługę wynosi 50,00 złotych + 22% VAT. Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.

16. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 

17. Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł + 22% VAT. 

18. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 17, działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 19 Regulaminu Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2".

19. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Klienta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 650,00 zł.

20. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 19 rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.

21. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.

22. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 

23. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 złotych + 22% VAT.

24. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 22 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji.

25. Promocja "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji.

26. Klient biorący udział w Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.

27. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "PIĘKNY TYDZIEŃ 2" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

28. Cena wymienionych w pkt. 5 aparatów telefonicznych, oferowanych na zasadach ogólnych wynosi odpowiednio: 

Model aparatu telefonicznego Cena w zł aparatu telefonicznego oferowanego na zasadach ogólnych
Samsung A400 1399,00+ 22% VAT
Panasonic GD 67 999,00+ 22% VAT

29. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł + 22% VAT.

30. Klient zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixeed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub tez central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.

31. Klient zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzna w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.

32. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.

33. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 30-32, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 19.

Opinie:

Opinie archiwalne (39):

Komentuj

Komentarze / 39

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Salomon pisze: 2003-03-06 17:43
    to zadna promocja jest !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-03-06 17:49
    ceny słuchawek ciekawe, gorzej z samą promocja - bez rewelacji
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-03-06 17:55
    nie za fajowa. Takie promocje mam głęboko gdzieś. Za mały wybór aparatów i wogóle jakoś nie przypada mi do gustu
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-03-06 17:56
    Żenada.... szkoda nawet cokolwiek pisać...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-03-06 17:56
    Taa bez rewelacji. P0zdr00fka
    0
  • Users Avatars Mini
    gringo pisze: 2003-03-06 18:19
    REWELKA !!!! Zaraz kaze kobiecie isc kupic ! Przeciez to naprawde sie oplaca.....
    0
  • Users Avatars Mini
    sin cin pisze: 2003-03-06 18:19
    nic specjalnego, może trochę więcej słuchaweczek?
    0
  • Users Avatars Mini
    gringo pisze: 2003-03-06 18:20
    Co Wy sie znacie......kobiety tez czegos pragna !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-03-06 18:56
    Jesli ten GD 67 ma wiecje niz 256 kolorwo to ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-03-06 19:01
    Nie wiem, czy Wam tez tak sie wydaje, ale jak dla mnie to studiowanie regulaminow promocji Plusa jest dosc zmudne i trudno wyczuc o co tak naprawde chodzi. Idea i Era potrafia to zrobic przejrzysciej (tzn. idea tego w ogole nie robi - zadnej informacji w internecie = dziadostwo)
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-06 19:07
    Ponieważ w gol-u cos dzis malo informacji pozwalam sobie podrzucić informację z konkurencji o nowej technologii w Chinach www.telefon.gsm.pl/ newskom.php3?newsid=2538 Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniell pisze: 2003-03-06 20:43
    dobrze że przedłużyli, bo w pierwszej wersji trwała tylko tydzień a samsung A400 jest naprawde w atrakcujnej cenie, polecam wszystkim naszym kobietom
    0
  • Users Avatars Mini
    sin cin pisze: 2003-03-06 20:44
    to bossnokia, gd ie ma więcej niż 256 kolorów, ale oprócz polifonicznych dzwonów ma również wbudowany zestaw głośnomówiacy
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-03-06 22:06
    kiedy PLUS zrozumie to ze niektore jego promocje sa ponizej krytyki???
    0
  • Users Avatars Mini
    ralos pisze: 2003-03-06 23:35
    Czy ktoś wie kiedy w plusie będzie znowu promocja z sami swoi za 5 groszy i obniżonym abo????
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-07 00:56
    Dziwne te Wasze opinie... Przecież nie przedużają z powodu jakiegoś widzi misię, tylko z powodu popytu na tego samsunga szczególnie - obserwuję i widzę, że jest zainteresowanie tą promocją... i to sporawe :-) Żaden z tych telefonów do "męskich" nie należy, stąd może ta frustracja?
    0
  • Users Avatars Mini
    radial pisze: 2003-03-07 02:20
    Ciekawa promocja dla kobiet , ale A400 jest stary i powinni wprowadzic nowy telefon o podobnej stylistyce. Pozdrawiam wszystkie kobiety z okazji 8 marca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Stefu pisze: 2003-03-07 08:19
    wczoraj korzystal z wymiany aparatow w plusie, LUDZIE TA SIEC TO NAJBARDZIEJ CHORA FIRMA Z JAKA MIALEM DOCZYNIENIA! przypomina mi to obsluge tpsa sprzed 5 lat
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-03-07 08:51
    Naprawde piekna promocja ze strony plusa! Kiedy nowa promocja "Unijny Rolnik 1"????
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-03-07 11:19
    Nic dziwnego, że regulamin promocji jest zawiły-wszak to poważna umowa cywilno-prawna. Błąd leży po stronie gsmonline.pl: zamiast podawac najwazniejsze informacje: terminale, ceny, bonusy, długość cyrografu, grupę docelową + link do całkowitego regulaminu. Ale GOLOwi się nie chce, lepiej przekleić a my się męczymy. Jedyna rada: czytać wybiórcze punky. Regulaminy plusa są ustandaryzowane i określone wiadomości znajdują się wykle mniej więcej w tych samych punktach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-07 12:07
    Stefu - może przybliższysz objawy? tak na wszelki wypadek, żeby się nie zarazić...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-03-07 12:09
    A ja juz myslalem, ze ta promocja zapoczątkuje serię takich tygodniowych promocji z innymi tel. co tydzień, tak jak ma to miejsce w Erze w ramach promo "Telefon miesiąca". Aje jak widać za duzo bym chciał... ralos***: taka promocja właśnie sie niedawno (20 lutego) skończyła, nazywała się "Godziny miłości" i trwała naprawdę b. krótko. Bonusy faktcznie były atrakcyjne, tyle, ze ceny słuchawek spooore.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-07 15:54
    Plus poniósł własnie ceny lepszych słuchawek w PWA i 5Plus... Może nareszcie zacznie się normalność? Telefony w normalnych cenach i zdecydowanie tańsze usługi? Jest ku temu okazja - 1 kwietnia... Coś się zapowiada w związku z kończącymi się chyba oprócz jednej czy dwóch promocji na aktywację i usługi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-03-07 16:26
    A ja proponuje telefony w normalnych cenach i uslugi na dotychczasowym poziomie ;-)Czuje sie rozzalony ta podwyzka cen aparatow w ramach PWA i 5 Plus bo zbieralam punkciki na aparat NOKIA 7210 lub 6610 i niewiele mi juz brakowalo... Uwazam, ze to nieuczciwe i taka decyzja powinna byc wczesniej zapowiedziana, np. z 2 miesiecznym wyprzedzeniem. W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak powiedziec firmie Polkomtel Bye bye i zrezygnowac z jej uslug a wczesniej punkciki wydac na inne nagrody. To smieszne ale program lojalnosciowy sklania mnie do takiej decyzji !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    fuck plus pisze: 2003-03-07 16:42
    qrwa. to jest smieszne 52 000 za 7210 a bylo wczesniej 15000... porypalo ich? w plusie jestem juz 6 lat, zona 5 a oni takie numery wykrecaja...i tak nie moge przejsc do innej sieci, bo zmiana nr wiaze sie z strata klientuf:((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    bebe pisze: 2003-03-07 16:53
    A propos obnizki cen uslug w najblizszym czasie w Plusie to nie nastapi. Mysle, ze po wprowadzeniu Strefy PLUS dlugo nic nowego nie bedzie. Nie ma co sie oszukiwac. Widac polityke firmy. 5 PLUS - skandal !!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-07 17:06
    narzekacie jak zwykle... a, że 10 telefonów staniało to nikt nie zauważył? no tak, ale przecież 3510 to nnie dla Was - Wy potrzebujecie 6610 do Czasami 10 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-03-07 17:42
    Chodzi o sposob wprowadzania takich zmian w programie lojalnosciowym !!!! Ktos tego nie przemyslal. Przeznaczanie 3000 pkt z konecznoscia podpisania umowy na 24 miesiace na jakis aparat, ktory w normalnej promocji kosztuje 1 zl jest pozbawione sensu. Jezeli o takich obnizkach myslisz to jestes smieszny ;-) albo pracujesz w 5 PLUS Poza tym uwazam, ze ktos moze miec taryfe czasami 10 i byc bardzo wartosciowym klientem telefonii. Wczesniej aparaty tez nie byly tanie a 15.000 punktow nie tak latwo uzbierac.
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-03-07 19:50
    5 plus : No nie... na 3 dni przed wymiana cos takiego... powinni promocje dac : sznur i sucha galaz do powieszenia sie ... za jedyne 100000 p-tow
    0
  • Users Avatars Mini
    sowa pisze: 2003-03-07 20:01
    ...jutro kupuje braciszkowi superkobiecy gd67:)........niech mu sluzy!!! ...a promocja jest w pozadku....dwa telefony ale za rozsadna cene i na godnych warunkach....czego chciec wiecej???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-07 22:05
    avocadon - tak abonent pewnie wartościowym człowiekiem jest... ale co masz na myśli, kiedy mówisz, że przy Czasami ktoś może być wartościowym klientem? Jeśli to, że płaci na czas te 40 złotych to OK. Ale jeśli mówisz o osobie, która przy tej taryfie płaci 150 zł (co dzisiaj na własne uszy słyszałem), to nie świadczy dobrze o tym abonenicie i człowieku ;-) Nie pracuję w Polkomtelu, ani dla Plus GSM - to po drugie. Po trzecie - rzeczywiście za 3000 punktów lepiej wziąć inną nagrodę i kupić aparat w PWA za 1 złoty, ale 3000 kosztują też aparaty z PWA po 49 czy 99 złotych - to też trzeba powiedzieć. 15 tysięcy? Rok zbierania :-) Oczywiście mówię o sobie... W końcu ten cennik pokazuje kto może liczyć na więcej, kto na mniej. I nie mów mi, że Plus powinien dbać tak samo o klienta z taryfą Non Stop 150 wykorzystującego intensywnie dodatkowe usługi jak o klienta z taryfami po 25 czy 35 złotych, którzy jednego połączenia WAP w roku nie wykonują...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-07 22:08
    Jest gdzieś forum narzekania na koncerny paliwowe? BP, Orlen, Shell... Jest? Chętnie poczytaj jak to koncern daje jednym wiertarkę po pół roku zbierania punktów, a drugim po tym czasie plastikowy kubek...
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-03-07 22:51
    no to ladnie,rozumiem waszego dola chlopaki:) ja na szczescie w idei i bez lojalek bo do optimy30 wystarczy mi 3510i:)a co do zmiany nru tel i tracenia klientow-prawda to wszystko...szkoda ze nie ma tak jak w anglii gdzie mozna przenosic numer do innego opa...jakby u nas takie cudenko wprowadzili to by sie ciekawe rzeczy dzialy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-03-08 11:23
    wlo: nie masz racji. W pewnych okolicznosciach taryfa czasami 10 moze byc optymalna nawet dla osoby placacej rachunek 150 zl czy nawet wiekszy. Wystarczy, zeby taka osoba preferowala rozmowy po godzinach szczytu (sami swoi pod wybrane 3 numery 25gr/min, polaczenia nocne do Plusa 25gr i korzystala ze strefy domowej). Do tematu trzeba podejsc inaczej. Po prostu abonent wybierajac drozszy plan jest dla operatora atrakcyjnieszy bo generuje wieksze minimalne przychody i to wszystko. Gratuluje korzystania WAP-u ???? Samo wprowadzenie zmiany bylo moim zdasniem skandalem a wczoraj Biuoro Obslugi Abonenta przezylo najazd rozgoryczonych uczestnikow programu r Plus. Na szczescie moge przejsc do innej sieci na calkiem niezlych warunkach i innym to rekomenduje bo jezeli ktos zaskakuje negatywnie to moze to zrobic nastepny raz !
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-03-08 11:34
    wlo: i jeszcze jedno a propos koncernow paliwowych. Jezeli ktos inny postepuje podobnie to wcale nie usprawiedliwia to postepowania Polkomtela i Programu 5 Plus. To moja opinia.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-03-10 11:03
    lookaniu: mnie by qvica wziela na takie rozwiazanie Dzwonie do kogos na 0601 a tu z powodu przeniesienia numeru moja rozmowa nie kosztuje 30 gr za minutę (wewnątrz sieci, wg cennika) tylko sporo wiecej (bo na zewnatrz). Fe!
    0
  • Users Avatars Mini
    cro pisze: 2003-03-11 03:34
    jarpol - przed połączeniem będzie info automatu jaka to sieć :))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-03-11 22:59
    Koolejne przedluzenie nie przynoszacej duzych zyskow promocjii!
    0
  • Users Avatars Mini
    polkmn pisze: 2003-03-22 15:18
    kolejne przedłużenie bezsensownej promocji!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: