Plus GSM przedłużył swoje oferty promocyjne

Newsy
Opinie: 82

Polkomtel S.A. przedłużył do 27-01-2001 r. następujące promocje: "Pod Choinkę", "Na Gwiazdkę", "Efekt Plus II".

Opinie:

Opinie archiwalne (82):

Komentuj

Komentarze / 82

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-07 21:40
    To super bo ja już jestem zmuszony kupić fona.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-07 21:44
    smiechu warte:((wszyscy graja na zwloke..czyzby sie pomysly skonczyly???i co znowu beda "wirtualne" fony 8210 i 6210??heh zalosne to jest co opy wyczyniaja!!
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-07 21:47
    no to widze data 27.01.2002 jest magiczna:))najpierw era teraz +..ciekawe co bedzie jak sie obudze 28 stycznia..eee pewnie nic..kolejna cyfre dodadza a promocje beda te same:((
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 21:51
    I nadal u operatorów trwa promocja promocji. Ciekawe kiedy zaczną na poważnie traktować swoich klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    inż. Mamoń pisze: 2002-01-07 21:59
    Po prostu brak akcji jest ... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-07 22:05
    "Pod Choinkę", "Na Gwiazdkę" - czyżby zapomnieli że już po gwiazdce i po prezentach choinkowych..? Mogliby chociaż nazwę zmienić, np.: "promocja karnawałowa" (oczywiście pozostawiając warunki promocji). A tak nic nowego, kiszka. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-07 22:09
    Nie, po prostu im akcja promocyjna sie nie zwrocila i musza jeszcze troche posprzedawac!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-07 22:12
    ...albo dzialania zachowawcze do konkurencji. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    kb pisze: 2002-01-07 22:19
    Jak skończyły się pomysły to pora zmienić cennik... (moze od.... 2002.03.01.) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-07 22:24
    To się stało modne, te przedłużanie promocji. Wszyscy OPI tak teraz robia - widocznie mają do niczego specjalistów od reklamy albo te promocje są tak dobre że je przedłużają.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 22:28
    A więc zima mrozi nie tylko za oknem,czas poczekać na wiosnę i wiosenne promocje szkoda tylko,że tak szybko operatorzy sieci kom.oddali pole tpsa.Ajuż wydawało się,że wreszcie przymuszą ich do walki o rynek.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-07 22:32
    KAN po pierwsze jest odwilż (przynajmniej na pomorzu), po drugie to TPSA juz walczy o rynek i to widać.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-07 22:33
    a moze wszyscy na Walentynki czekaja..tylko pozniej i tak sie okaze ze nic szczegolnego nie dali:((a moze plus i era chca nowe cenniki rownoczesnie wprowadzic?:))moze nawet wspolnie je ukladaja:))pppp
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 22:34
    Jeżeli chodzi o rachunki w tpsa przynajmniej u mnie to nie zauważyłem walkę tpsa o klienta,chyba,że coś przeoczyłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    rzeziu pisze: 2002-01-07 22:54
    tak to jest ze promocje przedluzaja a np model 6210 jest nie dostepny dla szaraczkow od poczatku promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-01-07 22:55
    Styczeń to kiepski miesiąc, więc po co wprowadzać nowe promocje, jak i tak sprzedaży to niewiele pomoże. A oferty przecież są dobre.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-07 23:04
    Calkiem fajnie, nazwy troche nieaktualne ale co z tego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 23:06
    Czasami urzywając telefony komórkowe zastanawiam się czy sam system promocji nie powinien,być inaczej ustawiony,bo co innego szuka młodzież,co innego kobieta a co innego potrzebuje biznes.A jak jest każdy wie niezaleznie od potrzeb,każdy chce mieć ten najlepszy nawet niektórzy nawet nie znają połowy funkcji poszczególnego aparatu nie mówiąc o jego zastosowaniu byleby był na topie ibyło się czym pochwalić.
    0
  • Users Avatars Mini
    shadok pisze: 2002-01-07 23:10
    jak zwykle plus - jesli chodzi o promocje nic nowego, sam chlam, i te badziewiaste telefony.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-07 23:16
    Kan: a jest jeszcze jedna grupa, ktorej moze nie zalezy na fonach ale na tym zeby byly rozmowy tansze..im wystarczy prosty fon ale chcieliby moc za nieduze pieniadze pogadac:))
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-01-07 23:18
    Jak czytam wasze komentarze, to aż chce sie powiedzieć k... wasza mać.. w d.. j.... To promocja pol,egająca na obniżeniu cen rozmów o 50% przez 18 miesięcy - nie przez tydzień, nie na jeden numer, nie zżerajaca minut w abonamencie - jest juz BE Rozumiem, chcielibyście fszystko za darmoche. Co do wirtualności aparatów - u najbliższego mi dealera -a własciwie dwóch róznych na hali w Auchan - 6210 była w niedzielę. Pozdrawiam malkontentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2002-01-07 23:21
    A ja Ciebie!
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2002-01-07 23:22
    Tzn. pozdrawiam Ciebie! To bylo do Michała.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 23:26
    Martom24 i takie powinn być sedno każdej promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-07 23:32
    KAN walka o rynek nie polega tylko na obniżaniu stawek za połączenia i abonament, TPSA przez ostatnie lata zainwestowała naprawdę wielkie pieniądze w rozwój sieci i infrastruktury. Dlatego ceny są takie jakie są. Do tego przez jakiś czas będzie jeszcze inwestować w celu likwidacji central analogowych, których zostało już nie wiele. Inwestycje pociągaja za soba koszty, dlatego może takie ceny. To sie niedługo zmieni zobaczysz. Na razie mamy najdroższe połączenia w Europie, ale to sie musi zmienić.
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-07 23:43
    Do maras: skoro poruszyles ten temat: tak zainwestowala, nawet jedna mala miescina doczekala sie super nowoczesnej centreli, ale jeski chcesz by Cie do niej przypieli to twierdza, ze nie ma miejsc i music siedziec na starym klunkrze, ale jesli bys sie zglosil jako powazny dla nich inwestor to od rau by bylo miejsce. Sprawdzone w praktyce. Moj kumpel sie urzeram z nimi prawie rok, ale wywalczyl. Wiec dla kogo oni zmieniaja to infrastrukture?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 23:53
    Markas może bym się zgodził z twoimi wywodami,ale popatrz co zrobiła zesłoroczna zmiana taryf w tpsa jak wiesz o 400tyś.spadek abo.i póżniejsze gorączkowe zmiany w abo,które więcej przyniósły szkód niz pożytku.A może starczyło wybrać inna drogę.Dam przykład Dialog,tyle,że tpsa nie musi walczyć o klienta,ale czy jeszcze długo?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-08 00:06
    Cóż, promocje teraz mają dośc krótki żywot (wg. daty na wstępie podanej), więc często są przedłużane. Oczywiste jest, że operatorzy patrzą na ruchy konkurencji i starają się miec podobną ofertę by nie stracić udziału w rynku, równocześnie zaś mieć jak najwyższe zyski. Co z tego wynika każdy widzi. Co do nowych taryf, to era się raczej do tego chyba przgotowuje, by takie wprowadzić - dotychczasowe są już dość stare. A co do daty 27 01, to pewnie po tej dacie wejdą promocje walentynkowe
    0
  • Users Avatars Mini
    Gulio pisze: 2002-01-08 00:15
    a dlaczgo Jubileuszowej nie przedluzyli ? bo ludzie telefony w niej brali ? A co do 6210 8210 to nie mam problemow z ich zakupem w promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    Lukasz pisze: 2002-01-08 00:20
    czekam juz ponad 2 miesiace po zakonczeniu umowy i z + i z Idea tak czekam i czekam na nowe fony za rozsadna cene i sie chyba nie odczekam - bedzie trzeba jak ostatnio do rodziny do Holandii dzwonic by mi jakis nowy fon kupili za rozsadna cene bo u nas na zadup** cywilizacja sie skocznyla
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-01-08 00:23
    szkoda ze te wszystkie promocje sa dla nowych klijntow a o starych zapominaja......
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-08 00:39
    znowu narzekanie w wiekszosci komentarzy. A promocja wcale nie jest virtualna w salonie firmowym sa dostepne wszystkie telefony z promocji, a 6210 nadal w trzech kolorach. A jak ktos powie ze ma daleko do salonu firmowego to jest jeszcze internetowy sklep plusa w ktorym rowniez mozna kupic wszystkie aparaty z promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-08 01:16
    Do Giewont: czyli potwierdzasz moje slowa, wydali kase na promocje... i sie jeszcze nie zwrocila. Tak samo jak z 3G, ktora ciagnele sie w nieskonczonosc. Tak sie zastanawialem, czy mogliby zaoferowac te same aparaty na podobnych zasadach pod nowa nazwa promocji i co czego doszedlem? Nie oplaca sie bo nalezy CHOCIAZBY wydrukowac NOWE FOLDERY, a to przeciez KOSZTUJE.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-08 01:41
    fish a Ty gdybys byl wlasciciel takiej firmy to dogadzalbys ludziom kosztem zyskow. Bo ja nie. Wiele osob zapomina ze przecietny uzytkownik komorki nie czeka od promocji do promocji. Kupuje telefon bo albo go potrzebuje albo chce go miec. A samo przedluzanie promocji nie koniecznie wiaze sie z tym ze dana promocja nie byla trafiona, a wrecz przeciwnie jezeli dobrze sie telefony sprzedaja to po co wprowadzac nowa nazwe. To sa koszty ktorcyh w takim wypadku nie trzeba ponosic
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-08 01:45
    zreszta to ze promocja zostala przedluzona nie postatnowiono wczoraj a juz na poczatku jej wprowadzenia, bo do tego trzeba byc przygotowanym. foldery, reklama w telewizji itd. Tego nie zalatwia sie z dnia na dzien, nie na skale calego kraju to po prostu nie mozliwe
    0
  • Users Avatars Mini
    DJPi pisze: 2002-01-08 02:06
    Nie martwcie ja slyszalem ze jak w 2005 roku wejdzie UMTS to operatorzy obniza ceny za rozmowy..;)
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2002-01-08 02:17
    Do DJPi: przestalem juz w to wierzyc. Mysle o obnizkach za polaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    witold pisze: 2002-01-08 02:39
    Giewont:ja potrzebuje telefonu i czekam na nowa promocje juz sporo czasu ,poniewaz nie chce kupowac aparatu ktory byl hitem w wakacje
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-08 02:51
    witold to idz kup poza promocja kto Ci broni??? chcesz miec nowosc to za nia zaplac, Jezeli go naprawde potrzebujesz, jest Ci potrzbny to powinno Cie na to stac, kazdy chcialby mercedesa, "potrzbuje samochod, ale nie pospolity samochod tylko chce najnowszego mercedesa" czy ktos wie kiedy bedzie w cenie poloneza?? bo cos sie nie moge doczekac :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    witold pisze: 2002-01-08 02:57
    Giewont jest taka zasada: biedny kupuje raz a niestety studenta nie stac by kupil sobie dobrego fona poza promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-08 03:03
    to sorry kupuje gorszy, zasada jest wyjatkowo prosta. ma sie to na co nas stac a nie to co bysmy chcieli. No w socjalizimie kazdy mial to samo, tyle ze wtedy nic nie bylo
    0
  • Users Avatars Mini
    witold pisze: 2002-01-08 03:39
    mozemy tak polemizowac co jest lepsze: kupienie gorszego fona i zycie w swiadomosci ,ze na lepszy mnie stac nie bylo czy wyczucie momentu kiedy wypala z naprawde korzystna promocja
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2002-01-08 04:38
    Lepsza byłaby nowa za to bardziej uczciwa promocja, bez mydlenia oczu o 50% rabacie na wszystkie rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    jason pisze: 2002-01-08 10:20
    Bo to jest najlepsza promocja świąteczna :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-01-08 10:41
    To przedłużanie promocji u operatorów jest rzeczywiście śmieszne. Dodaje się kolejny numerek i jest. Celuje w tym chyba PLUS, choć ostatnio i ERA zaczęła się w ten sposób bawić. Tyle, że przynajmniej dorzucili parę nowych telefonów do listy. A tu- nic nie widzę. Po prostu przedłużenie... łeee. Gdyby ten upust 50% obejmował wszystkie połącenia (a nie tylko do PLUS-a i stacjonarnych), pewnie bym się zastanowił nad zmianą sieci. Byle do wiosny Panie i Panowie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-01-08 10:42
    Nie seplenię- połączenia miało być;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-01-08 10:52
    Usługi plusa profesjonalne i stabilne - za to duży plus dla PLUSA. promocje jednak, oferta fonów + ich ceny to jednoznaczny minus. Wyrażnie widzę sabotaż marketingowców z Polkomtela - zapewnw niedługo przejdą do Idei.... Panie prezesie niech Pan będzie czujny.
    0
  • Users Avatars Mini
    turek pisze: 2002-01-08 10:56
    Do Markas- zyjez w swiecie iluzji- specjalisci od reklamy tworza promocje- ?????????????????, chyba to jednak marketing
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-08 10:59
    Niedługo w POlsce promocję świąteczne będą trwały od świąt do świąt :-))) ALe to dobrze, przynajmniej klienci korzystaja na tym. Pomimo dlugich cyrografów i roznych telefonow, zawsze to lepsze niz telefony za 1500 zł, takie jest moje zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-01-08 11:01
    Plus był jedyną siecią która w Zakopanem działała bez problemów w dniach 24,12,2001,/02,01,2002. podczas dużego nasilenia ruchu. Niestety sieci Era i Idea kolejny raz nie zdały egzaminu. To co działo się z Ideą kwalifukuje abonenta do rozwiązania umowy........, ale ci oszuści i tak twierdzą że mają w Polsce IDEAlny zasięg. Napisali mi w odpowiedzi,że to było chwilowe (9 dni!!!!!!!!!) i dołożą wszelkich starań aby w przyszłym roku takiej sytuacji nie powtórzyć. Więc nam abonentom pozostaje czekać kolejny rok, już trzeci aby wykorzystać zapłacone minuty. W IDEI dzwonisz kiedy możęsz a nie kiedy musisz, pamientaj żę oszczędzasz kiedy masz brak sygnału -- to powonno ukazywać się w reklamach.
    0
  • Users Avatars Mini
    turek pisze: 2002-01-08 11:05
    Giewont- dobrze gadasz
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-08 11:35
    promocje przedluzaja bo nie maja pomyslow a jedni na drugich sie ogladaja jak promocje wprowadza zeby ich byla troszke lepsza, ale teraz bedzie ciekawie, bo era i plus tego samego dnia wprowadza nowa promocje i wtedy sie okaze pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-08 11:41
    Mogli by wymyśleć jakąś nową promocję. Oczywiście z nowymi cenami telefonów :P
    0
  • Users Avatars Mini
    leszekm pisze: 2002-01-08 11:56
    JAk tak was czytam, to mi sie słabo robi!! Qurka, czego wy oczekujecie? że tel dostaniecie gratis, najchętniej 6210 lub 8210, abonament będzie za 10 zeta itd!! obudzcie się!!!! Moim zdaniem, jest to bardzo dobra promocja, 50 % taniej to bardzo dużo!! Mam wrażenie, ze prawie wszyscy z Was ( przepraszam niektórych ) kupujecie telefony tylko dla nich samych, a chuk czy to będzie w erze, idei lub plusie!! Wazne ze trzeba się pokazac!! Pozdrówienia
    0
  • Users Avatars Mini
    turek pisze: 2002-01-08 12:01
    do Fian- skoro z Ideii wyslano w tym okresie najwiecej SMS to chyba nic dziwnego ze byla najbardziej zapchana siecia. Ja mialem tylko problemy 31.12
    0
  • Users Avatars Mini
    Grot pisze: 2002-01-08 12:13
    Czepiacie się PLUSA. I tak najlepiej świadczy usługi, zasieg i dostępność siecie też najlepsza (potwierdzają to wcześniejsze maile, np. o sytuacji w Zakopanem w okresie świątecznym). Nie zawsze warto zmieniać promocje tylko dla samej zmiany. Za taka zmianę tylko dla zmiany tak naprawdę też zapłacimy my- użytkownicy. Bo żadna firma nie jest instytucją charytatywną i musi na tym biznesie zarobić. Tak więc jeśli nie wyrzuca pieniędzy na nowe reklamy w telewizji, prasie, na drukowanie nowych folderów, itd, to bardzo się cieszę.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-08 12:14
    A może poprostu nie mają pomysłu na nową promocję :P
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2002-01-08 13:35
    powinni zatrudnić nowych specjalistów od marketingu bo tym starym coś się pomysły skończyły
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-08 13:41
    Heh, mogli by mnie zatrudnić :P
    0
  • Users Avatars Mini
    judam pisze: 2002-01-08 13:44
    hi mialem juz kilka telefonow w erze + no i w idealnej sieci w ktorej idealnie nigdzie nie mam zasiegu. Obecnie jestem w +. Wszystko bylo by git gdyby nie to iz dostaje sms jakies kopniete. Np zamiast numeru telefonu +48601546*** dosteje numer +48601546654 czyli z koncowka 654 a to nie jest numer telefonu z ktorego dostalem sms. Sms ten zawieral tresc ?* Ciekawe. Mam tez w telefonie zapisanego sms gdzie zamianst numeru pisze NIE POKAZE a tresc tego SMS jest nastepujaca *brak części tekstu* ciekawe, bo to nawet jest z polskimi literami. a co powiecie na temat SMS od numeru +48486040587 ???? To bylk od mojego znajomegoi ale nie od +4848... chyba nie mam takiego numeru w polsce????
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2002-01-08 15:14
    tansze rozmowy drozsze telefony bo te 50% to od drugiej polowy minuty i do PLUSA i na stacjonarne pisze jako wlasciciel telefonu wiec nie zalezy mi na aparacie
    0
  • Users Avatars Mini
    gonia pisze: 2002-01-08 16:03
    czy ktos z Was sie orientuje co to za promocja 'efekt plus 2'
    0
  • Users Avatars Mini
    witold pisze: 2002-01-08 16:30
    popieram zbooy: dodatkowo promocja 50% taniej jest z wyzsza taryfa- co tu duzo gadac
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2002-01-08 17:43
    Dlaczego wtedy gdy konczy sie wczesnej ustalony czas promocji, promocja faktycznie sie nie konczy a zostaje przedluzona na dwa tygodnie ? Po to jest czas promocji zeby wiedziec czy fon kupic teraz, czy poczekac na nastepna oferte !!! Tutaj niestety nasze opy sie nie wykazuja i przedluzaja stare, czesto nudne juz promocja, przez daja nam do zrozumienia za klienta maja w d...e . KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-08 18:26
    Wam sie cos popier.... w glowach, na wszystko narzekacie, na czas trwania umowy, na telefony, na ceny, na promocje, na warunki promocji, na sieci itd. Wy sie zachowujecie jakby wasze zycie toczylo sie wokol operatorow ich promocji. Wspolczuje :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-08 19:20
    Giewont, może trochę za nerwowo, ale z sensem piszesz! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-01-08 19:25
    popieram Grafiiego
    0
  • Users Avatars Mini
    em pisze: 2002-01-08 19:42
    Plus pomyslal chyba jako pierwszy operator w Polsce o protestantach w koncu teraz maja swieta ... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-08 19:50
    grafii moze tak to wyglada ze nerwowo ale po prostu to juz jest zalosne, i tak nudne ze juz mnie az tak nie bawi jak na poczatku :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    andriej pisze: 2002-01-08 20:13
    Wczoraj kupilem telefon w promocji Jubileuszowa IV wiec ta promocja tez jest przedluzona.We wrzesniu tez kupilem fona w promocji Jubileuszowa.To juz zaczyna byc nudne ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    witold pisze: 2002-01-08 20:57
    giewont otoworz wreszcie oczy i spojrz na operatorow trzezwo, bo mysle ze chyba zyjesz na hawajach i nie widzisz tej smutnej rzeczywistosci
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-08 21:17
    witold :)))))))))))) tzn co wg Ciebie jest trzezwe??? za wysokie ceny aparatow, slabe modele??? ceney polaczn za wysokie??? Ja tego nie neguje ale zeby to wszystko spadlo rynek musi zoastac nasycony a poki co nie jest. To jest biznes a nie dzialalnosc charytatywna. Wiesz dlaczego na samym poczatku wszystko bylo takie drogie?? Bo telefon kupowal ten co musial i cena dla niego nie byla az tak wazna, Owszem mozna od razu dac niskie ceny ale przepraszam kto by to "stado" obsluzyl???:)) A co do rzeczywistosci to dla mnie nie jest ona smutna. Gdybym patrzyla na to tak jak Ty to moze i tak by bylo, ale nie mam taiego zamiaru. Gdyby mnie nie bylo stac na abonament i mialbym prepaida to nie narzekalbym tak jak Ty. Ty bys chcial telefon za 2000 w promocji za 50 zl i do tego abonament mozliwie najnizszy oczywiscie z kosztami polaczen z najdrozszych abonamentow a do tego bez zadnego cyrografu:)))) To chyba Ty jestes nawet nie na Hawajach a na Samoa Zachodnie :))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    witold pisze: 2002-01-08 22:00
    giewont: nie jest ze mna tak zle jak piszesz, ale litania :), w polowie masz racje, zgadzam sie, poczekamy moze jeszcze z 5 lat, jednak punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, dlatego w niektorych punktach nie zgadzam sie
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-09 00:33
    Do Giewont: Wiesz promocje mogli przygotowac normalnie i na odpowiednie terminy. W ocecnych czasch to jes nie problem ja wydluzyc. tnie sie odpowiednie sceny i juz, trudniej jest zlozyc w calosc od zera, ale jak masz material to easy. Tak samo z folderami, masz juz rozeslane na cala Polske, a ze data jest za stara, zawsze podaja do dnia lub wyczerpanai sie zapasow. Zawsze mozna to przegiac w druga strone :))) A kasy nie kopsztuje, chyba, ze telefon do odpowiedniego delera, ale to i tak w ramach wewnetrznej sieci pantoflowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-09 11:01
    Przedluzanie promocji weszlo juz na stale do kanonu komorkowego swiadka, tylko po co przedluzac cos beznadziejnego! Wystarczy napisac ze nie sprzedalo sie prawie zadnej aktywacji i prosi sie klientow o zakup telefonow, bo srednia spada! Co bedzie jak za rok przeczytamy informacje ze Plus przedluza swoja promocje po raz 48 bo mala jest sprzedaz i trzeba cos robic!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-09 11:03
    A tak na marginesie to ta promocja Plusa jest naprawde beznadziejna i nie wnosi nic nowego!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-09 11:32
    Nie wiem jak jest gdzie indziej i czy faktycznie promocje nie wypalają ale np. u nas ciężko jest kupić mówię o ideii w promocji telefon nokie 8210 lub alkatela ot511,tak więc może przedłużają bo mają klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2002-01-09 12:46
    a mnie nie interesuje dotowany telefon, chce miec tansze polaczenia i chcialbym kupic sama aktywacja, rynek sluchawek sie nasycil, czy tego nie widzicie?! aktywacja poza promocja ok kosztuje w + 100 chyba ale dlaczego rozmowy sa tak samo drogie, przeciez op nie doplaca mi do zadnego telefonu!!! zbooy
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-10 03:06
    Widzę, że Wam nie w smak to co Giewont pisze, a to przecież prawda - czemu ktoś miałby dawać więcej niż musi ze względu na prawa rynku? A dynamika wzrostu jest całkiem niezła w tel. kom.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-10 03:07
    Zbooy, ale dopłaca innym i z czegoś dopłacić musi - bierz telefon! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-10 09:47
    Nie wszedzie przedluzaja bo sa klienci! W wielu miejscach Plus przedluza bo jeszcze nic nie sprzedal lub bardzo malo!
    0
  • Users Avatars Mini
    leszek27041 pisze: 2002-01-13 23:12
    jak dlugo mozna przedluzac starocie
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: