Plus GSM wykasuje 300 tys. numerów w Simplusie

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 107

Polkomtel podjął decyzję o przeprowadzeniu procesu deaktywacji kart SIM ok. 300 tysięcy użytkowników usługi Simplus, którzy nie doładowują kont w regulaminowym terminie. Plus GSM zdecydował się na takie rozwiązanie, ponieważ miesięczne utrzymanie wysokiej liczby "martwych numerów" generuje koszty na poziomie 2 mln zł. Zaoszczędzone w ten sposób środki finansowe mają zostać zainwestowane w najnowsze systemy obsługi dla klientów aktywnie użytkujących sieć, a także w dalszy rozwój produktów i usług.

"Priorytetem strategii Polkomtel S.A. jest zapewnienie wszystkim klientom obsługi na najwyższym światowym poziomie, osiąganie maksymalnej efektywności biznesowej oraz dostarczanie klientom najnowszych, niezawodnych produktów i usług, a nie walka o udział w rynku bez względu na koszty" - powiedział Robert Krawczyk - członek zarządu, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży sieci Plus GSM. "Dzięki realizacji powyższej strategii, już po raz trzeci z rzędu Polkomtel S.A. został uznany za najefektywniejsze przedsiębiorstwo infrastrukturalne w rankingu przygotowanym przez Instytut Nauk Ekonomicznym Polskiej Akademii Nauk, a wysoką jakość obsługi klientów potwierdzają przyznane Spółce liczne certyfikaty. Polkomtel S.A. realizuje swoje cele przy pełnej przejrzystości procesów biznesowych, dąży również do podawania jak najbardziej precyzyjnych wyników bieżącej działalności."

Podjęte działania prowadzone są według Plusa w najlepiej pojętym interesie "aktywnych" użytkowników usługi pre-paid, gdyż wydatnie wpłyną na podniesienie poziomu jakości oferowanych usług.

Proces deaktywacji poprzedzony został działaniami promującymi doładowanie kont oraz informującymi o regulaminowej deaktywacji. Zgodnie z regulaminem usługi Simplus, Polkomtel S.A. przysługuje prawo zaprzestania świadczenia usługi w przypadku gdy użytkownik nie zasili karty Simplus w okresie 210 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty wyczerpania wartości konta. Akcja dotyczy takich właśnie użytkowników.

Proces deaktywacji zapewni także pełną przejrzystość bazy klientów Polkomtel S.A., która będzie zawierała aktualne dane o liczbie użytkowników usługi Simplus. Ważną korzyścią będzie również zdyscyplinowanie rynku poprzez doprowadzenie do utrzymania regulaminowych okresów zasileń.

Opinie:

Opinie archiwalne (107):

Komentuj

Komentarze / 107

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-05-27 14:07
    auć, będzie bolało ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-05-27 14:21
    Mnie ta sprawa nie dotyczy bo SimPlusa nie posiadam i posiadać pewnie nie bedę :P
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-05-27 14:21
    Tobie tak, ale pare osób napewno się zburzy, że "jakim prawem" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    granka pisze: 2003-05-27 14:21
    fatalnie!!!niech jeszcze poczekają do wypłaty:)...
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2003-05-27 14:29
    ....a ciekawe dlaczego nie robili tego na bieżąco ??? .....tzn, że cały czas nie deaktywowali kont kóre powinni deaktywować tylko dlatego, żeby pokazać większy udział w rynku :-) ...
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2003-05-27 14:37
    zgadzam sie z uzytkownikiem kawa powinni to robic na biezaco a nie dopiero jak maja 300 tys.
    0
  • Users Avatars Mini
    Slavius pisze: 2003-05-27 14:37
    Tak robia wszyscy. Przoduje w tym Idea, stad ich te aspiracje do drugiego miejsca w ilosci uzytkownikow :) Wlasnie sprawdzilem czy dziala moj POP ktorego mialem min 3 lata temu (tak dawno, ze nawet nie pamietam) . Nadal jest poczta glosowa z moim powitaniem :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-05-27 14:38
    kawa* lepszy gość który odbiera połączenia i który może w końcu zasili kartę niż brak takiego gościa, ale teraz, kiedy powoli kończy sie pula numerów zaczyna się porządkowanie bazy. Polskie opy maja po 9 000 000 numerów, numeracja Plusa narazie kończy sie na 697xxxxxx, a juz dość popularny jest prefix 695xxxxxx.
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-05-27 14:40
    Slavius* W statystykach uwzględniane sa karty które zeszły z magazynu, czyli na przykład leżą sobie w punktach sprzedaży :)
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2003-05-27 14:49
    bardzo dobrze,trzeba czasem posprzatac,swoja droga Idea takze by mogla to zrobic :P oni rozdaja POPy przy kazdej okazji :))) wymiana apartu np :) juz mi 2 zestawy w szafie leza :))) jeden z prefiksem 501,drugi z 503 :))))) ciekawe czy jakbym rozpakowal i wlozyl do telefonu,czy by poszly ?? :) hmm zaraz sproboje :PPP
    0
  • Users Avatars Mini
    granka pisze: 2003-05-27 14:51
    juz od stycznia nie ładowałam telefonu i jakoś mam cały czas aktywny:P..
    0
  • Users Avatars Mini
    Borys pisze: 2003-05-27 14:53
    Kawa: Ciekawe dlaczego ERA opróc nie kasowania nieaktywnych Tak-Tak\'ów jeszcze masowo rozdaje zestawy startowe z 5PLN na koncie. Mysle, że bardziej boicie sie utraty pozycji lidera (pod wzgledem liczby abonentów oczywiście). Komentarz kieruje do Ciebie bo IP z ktorego używasz należy do PTC Sp. z o.o. z siedziba w W-wie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Slavius pisze: 2003-05-27 15:02
    Eeee, to niech narobia z 10 mln i wtedy Idea wskoczy na 1 miejsce!
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2003-05-27 15:13
    minus: spokojnie, jeśli chodzi o zasoby numeracji, to nie ma się co martwić! Na razie Plus i Idea mają po 9 milionów numerów, a Era 8 milionów (698 czeka ;-). Ale dla usług GSM zarezerwowana jest jeszcze pula 510-519 - kolejne 10 milionów numerów do wzięcia :-) i wciąż niewykorzystane 500 oraz 690 (chociaż to ostatnie to prawdopodobnie będą MVNO, razem z 699). Ciekawe, kiedy będziemy dzwonić na numery 51x? :-) I w jaki sposób zostaną one podzielone między operatorów? Każdy się już przyzwyczaił, że 6xP to Era (P-parzyste), 6xN to Plus (N-nieparzyste), a 50x to Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    rokko pisze: 2003-05-27 15:14
    czyli robią to co powinno być robione na bieżąco... ciekawe tylko, w czym to pomoże "aktywnym użytkownikom" jak to napisano "Podjęte działania prowadzone są według Plusa w najlepiej pojętym interesie "aktywnych" użytkowników usługi pre-paid, gdyż wydatnie wpłyną na podniesienie poziomu jakości oferowanych usług."
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2003-05-27 15:24
    Poprawka, Era wykupiła już 698. Ale chyba całkiem niedawno.
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-05-27 15:25
    mar* To że operator ma 9 milionów numerów nie znaczy że może mieć 9 milionów abonentów :) Jeśli zaś chodzi o numerki dla MVNO to dla TELE2 jest pula 10 000 numerów z prefixem 69901, dla Naszej telekomunikacji SA kolejne 10 000 z prefixem 6991 a dla Neti 10 000 z prefixem 69921.
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-05-27 15:29
    mar* www.urtip.gov.pl - numeracja - tablice numeracji
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-05-27 16:07
    i bardzo dobrze!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-05-27 16:07
    i bardzo dobrze!
    0
  • Users Avatars Mini
    staples pisze: 2003-05-27 16:20
    Normalna sprawa nie płacisz to cię odcinają prawo rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2003-05-27 16:30
    jezeli dzieki tym 2mln poprawia jakosc oferowanych uslug i wprowadza nowe np. naliczanie sekundowe to jestem za - ale oby kasowali numerki, ktore rzeczywiscie sa nieaktywne dluzej niz 210 dni
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2003-05-27 16:45
    ...najsmieszniejsze jest to stwierdzenie o zdyscyplinowaniu rynku...oczywiste pseudokomercyjno-marketingowe stwierdzenie globalistyczne ...jakbysmy byli stadem baranow...ktore trzeba uporzadkowac i prowadzic w jednym kierunku...na udoj i zebysmy sie nie rozlazili na boki i nie przymarudzali...bo przeciez czas i koszty...wstretne to jest
    0
  • Users Avatars Mini
    axe pisze: 2003-05-27 16:53
    "miesięczne utrzymanie wysokiej liczby "martwych numerów" generuje koszty na poziomie 2 mln zł." Wynika z tego, ze miesieczny koszt utrzymania jednego martwego numeru to prawie 7zl. Ciekawe z czego wynikaja te koszty? Przeciez martwy numer nie generuje zadnego ruchu w sieci, nie zajmuje pasma innym, nie trzeba mu wysylac bilingow itd. itd... Jedyny koszt utrzymywania takiego numeru to koszt utraconych korzysci, (w czasie gdy dany numer lezy niewykorzystany, moglby u kogos innego generowac przychod dla operatora). Nie wiem jaka obsluge zapewnia Plus dla nieaktywnych numerow, ale 7zl na miesiac to moim zdaniem zdecydowanie za duzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Feliks Dzierzyński pisze: 2003-05-27 16:54
    Widzę, że cenzura działa!!! Gdzie jest do JASNEJ CHOLERY mój komentarz?????!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Józef Cebula pisze: 2003-05-27 16:55
    Wykasuje? Ach tak, prosze uprzejmie. Ciekawe, czy przez to wzrosnie mu któryś z tych genialnych wskaźników. Bo jak się pozbędą tych nieaktywnych grzybów, to może i ładnie, tylko, 1. po co się przyznawać, że się toleruje martwe numery? 2. po co kasować? Żeby się Idea cieszyła? 3. I po co rozdawać nowe? Żeby nastepnie kasowac? A może lepiej wydłużyć okresy aktywnosci po doładowaniu? A co niby traca przez nieczynnego simplusa. Przecież za przychodzące z innych sieci tez coś mają z interconnectu? No, ale jak postraszą, to beda mieć powody do pochwalenia się wynikami sprzedaży??? (rotfl)
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2003-05-27 16:58
    axe: dokladnie - tez mnie to zastawnawia
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-05-27 17:19
    ***Dlaczego dopiero teraz chca usunac 'martwe' dusze... moze juz nie musza/chca naciagac liczby uzytkownikow, moze chca 'polepszyc' wskazniki jednostkowe (dochody pozostana na tym samym poziomie, tyle ze beda 'przeliczane' na mniejsza ulosc glow), a moze chca 'zmusic' klientow do wydania np. po 30zl/os...
    0
  • Users Avatars Mini
    kostek-turek pisze: 2003-05-27 17:24
    a ile jeszcze lezy w punktach sprzedazy
    0
  • Users Avatars Mini
    tadzio pisze: 2003-05-27 17:32
    Ostatnio Pop pokazal ze ma lepsza oferte chyba ze sie dzwoni z Sim+ do wybranego Plusowca po 23ej..za 21 gr brutto za minute.Ale na tym sie konczy atrakcyjnosc SIM+.. Dlatego mysle o zmianie Sim+ na cos innego -wydaje srednio 40-50 zl za miesiac na Sim+.Niech wprowadza taryfikacje sekund. za friko w Sim+..bedzie ok..I rozmowy w weekendy do wszystkich za 60 groszy za minute!!! 1 grosz za sekunde!! Zostane wtedy w Sim+ do konca zycia!
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2003-05-27 17:49
    borys*** nie to żebym jakoś specjalnie bronił ery ale słyszałem że idea równiez rozdawała podobne karty, poza tym kupując pakiet z numerem POPa i aktywując go działa przez rok wiec nie ma wielkiej różnicy w działaniach opów, a dla Plusa brawa za odważną postawę i zrobienie pierwszego kroku minus *** co miałeś na myśli pisząc "w statystykach"
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-05-27 17:56
    leh* Plus podając że ma ponad 2 miliony klientów prepaid wlicza w to także karty które wyszły do sprzedaży - czyli te, które leżą w punkcie i czekaja na nabywcę. Tak samo zresztą liczą Era i Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    Józef Cebula pisze: 2003-05-27 18:28
    Do Feliksa Dzierżyńskiego: Masz rację, chyba wortalusie skasowały wypowiedź. Nie pamiętam , co napisałeś, ale mignęła mi wczesniej przed oczami. Cos czuję, ze GoL dołaczy dio grona tak "powaznych" wortali jak swego czasu fkn.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2003-05-27 18:34
    ja mam zabl. rozm. wych. od lutego albo marca wiec jeszcze mozna poczekac. W kazdym prefixie np. 695.... na numery dla abonentow przeznacza sie tylko ok. 700 tys. numerow...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-05-27 18:55
    I bardzo dobrze!!! minus - a takim, że zgodnie z regulaminem, a jeśli się komuś nie podoba - do sądu proszę :-) kawa, tomek - myślę, że robili na bieżąco tylko nie systematycznie, a 300 tys. to niewiele... :-) maslo5 - a dlaczego mieliby robić inaczej? żeby kasować pozostałości na koncie? chyba niepoważni musieliby być - vide minus - sąd za to grozi :-) minus - a skąd to wiesz, że liczą numery nieaktywowane (które tylko "wyszły" z magazynu)? Zastanawiam się co za idiota wymyślił 6-cyfrowe numery ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-05-27 19:28
    z taką gama telefonów i z takim cennikiem wewnątrz sieci ,plus będzie musiał deaktywować niedługo 2 miliony numerów.chociaż sam miałem simplusa to musze przyznać ,że teraz jestem w idei.cennik simplusa jest przerażający!!! pozdrowienia dla idei,ery i plusa!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-05-27 19:30
    ja mam spadkowego taktaka który jest nedoładowywany od grudnia zeszłego roku na który ciągle mozna dzwonić
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-05-27 19:32
    issa - sam chyba nie wierzysz w to co p... upsss... mówisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-05-27 19:38
    jeszcze co do cennika.nie piszę dlatego ,że idea jest najtańsza bo sam jej używam,tylko dlatego ,że takie są fakty.może i częśc ludzi kupuje telefon,w salonie bo akurat przypadkiem im się do niego weszło,ale prosze mi wierzyć ,że część ludzi naprawdę umie czytać cenniki i wybrać to co korzystniejsze.a ja nie należe do pop-aków którzy wydaja po 50 zł na rok,płacę naprawdę więcej.więc jeśli planiści simplusa się nie obudzą to będzie już prawdopodobnie sen wieczny.a szkoda,bo mam sentyment do plusa i podziwiam działanie jego poczty i błyskawiczne działanie usług w e-boku.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-05-27 19:41
    bodopl - zdarza się wszędzie. Powiem Ci, że niedawno kupowałem młodszemu synowi startowego Simplusa i ponieważ przytrafiło się, że u dilera mieli zestawy z kolejnymi numerami wziąłem dwa - ten drugi dla starszego, imo, że już miał wcześniej - będą mieć obaj podobnie numery. I co się dzieje? Właśnie na ten drugi numer (oba są z prefiksem 605) bez przerwy są telefony do jakiegoś Jacka czy kogoś... Syn tłumaczy, że Jacek już tego numeru nie używa, na co dzwoniący mówią, że jeszcze niedawno używał. Na pytanie kiedy, mówią - jakieś pół roku temu. Zatem jak widać są wyłączane nieużywane numery. A pamiętacie głośną sprawę, kiedy kobitka nagle jednego dnia zaczęła otrzymywać telefonicznie życzenia imieninowe dla "Pana Ministra" czy tam "Pana Posła" - już dokładnie nie pamiętam? Ten "ważny gość" tłumaczył, że już nie korzysta z tego numeru prawie rok, jednak nawet po takim czasie niektórym się przypomniało :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-05-27 19:45
    aha,i jeszcze brawa za odważną decyzję.czas na idee i na ere.10 punktów dla plusa za decyzję i 1 punkt dla simplusa za cennik.!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-05-27 19:47
    wlo-niestety takie są fakty.w moim otoczeniu ostatnio kilka osób zmieniło sobie operatora na idee.ale są i wierni fani simplusa.pozdrowienia dla nichi tak-takowców!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-05-27 19:50
    issa - to mówisz, że jaki jest przelicznik salon/bazar? może załatw mi w idealnym stanie DECT-a siemensa 4010 micro do "stacjonarki" wg tego korzystnego wskaźnika? Bo inaczej około 600-700 złotych będę musiał zapłacić...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-05-27 19:52
    wlo-nie ma sensu się tak zacietrzewiać.to tylko zwykłe telefony i na tym się świat nie kończy.i zdaję sobie sprawę także ,że istnieje przepłw klientów do tak-taka i simplusa,z pewnością.serdeczne pozdrowienia dla ciebie.moja córka będzie miała pop-a.(jak podrośnie).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-05-27 19:55
    wlo-co do twojej wypowiedzi z 17.50.nie jestem osiołkiem mam średnie wykształcenie,ale nie rozumiem o co chodzi?proszę jaśniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-05-27 20:03
    wlo-podziwiam twoją wiedzę na ten temat, na pewno znasz się na tym dużo lepiej niż ja(chodzi o telefony),mówię to bez żadnej złośliwości.trzymaj się,powodzenia.to co (ewentualnie) napiszesz przeczytam dopiero jutro.
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-05-27 20:23
    I bardzo dobrze, niech kasuje!!! POP górą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-05-27 20:36
    ***wlo*** W lipcu zeszlego roku moja firma rozwiazala ostatnia umowe z Polkomtelem. We wrzesniu zadzwonil do nas klient (mielismy kontakt co kwartal) i stwierdzil ze jedna z przedstawicielek 'zazartowala sobie' prowadzac 'ciekawa rozmowe'. Nieco nas to zaskoczylo, gdyz przedstawiciele mnieli zmienione nr komorkowe, wiec z ciekawosci wybralem wczesniej nalezacy do nas numer 60576xabx i co... ku mojemu zdziwieniu obedrala rozmowe 'jakas' pani, o nieco lzejszym podejsciu do 'obyczaju'. Czas jaki uplynal od rozwiazania umowy (ok. 2mce) to troche za malo na 'odlezakowanie' numeru. // Dla przykladu, w Idei, nasze pierwsze numery lezakowaly 13mcy (od. 12.2000 do 01.2002). //. Tak wiec roznie to bywa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cisco pisze: 2003-05-27 20:53
    Ojejku wyłączą mi kartę, która leży w szufladzie od lipca 2002
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-05-27 21:38
    promedia - to rzeczywiście lekko przesadzili. "może i częśc ludzi kupuje telefon,w salonie bo akurat przypadkiem im się do niego weszło,ale prosze mi wierzyć ,że część ludzi naprawdę umie czytać cenniki i wybrać to co korzystniejsze" - o to mi chodziło issa. Chociaz jak się wczytałem, to sam nie wiem o co Tobie chodziło... czy o aktywację? chyba nie, bo aktywacji nba bazarze się nie kupi a i cesję trzeba w salonie zrobić, więc chyba o "goły" aparat albo o zestaw pre-paid z aparatem... Nie zacietrzewiam się, tylko nie rozumiem wypoewiedzi ludzi, którzy bezkrytycznie mówią o deaktywacji 2 milionów numerów z powodu rzekomo wysokich cen. Osiołkiem nie jesteś - ja przynajmniej tego nie powiedziałem, ale Ty robisz osiołków z kilku milionów ludzi korzystających z usług Polkomtela. Sam korzystam i nie widzę korzystniejszej dla mnie oferty od tej, którą mam w tej chwili (a może w końcu Ty mi wyliczysz korzystniejszą ofertę?)
    0
  • Users Avatars Mini
    Abi pisze: 2003-05-27 21:57
    issa-powiedz mi gdzie ten cennik simplusa poraza?Bo ja chcialbym to wiedziec.porownalem S+ Team z najnowszym"Zrob to sam" Pop-a("wziolem" znizki na sms-y,tansze polaczenia po szczycie i tansze numery)Z moich obliczen wynika ze tylko w szczycie Pop jest tanszy(1.70 wobec 1.92),poza szczytem(ze znizka w Popie:1.02 i 0.96 na korzysc simplusa) a po 22 do wlasnej sieci to nawet znizka na numery wewnatrz sieci Pop-owi nic nie daje 0.61 wobec 0.48 w S+).Nie mowiac juz o sms-ach po 29 gr do KAZDEJ sieci...Nie lubie takich wywodow jaki teraz napisalem-bo sam uwazam ze nieczego nie wyjasniaja-nie chce sie ich po prostu czytac.Ale jeszcze bardziej nie lubie wywodow w rodzaju"cennik S+ poraza..".S+ ma duzo atutow i w zaleznosci od sposobu dzwonienia moze okazac sie najlepszy...A ze POP jest najtanszy a Plus(ogolnie)najdrozszy to po prostu takie utrwalone przekonanie- czasem naprawde nie majace odzwierciedlenia w rzeczywistosci...pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-05-27 22:33
    Ja uwazam ze to dobre posuneicie, i chyba niektorych zmusi do uzupelnienia kata;))wkoncu po co PLUS ma utrzymywac nie uzupelniane karty to przynosi tylko strate....
    0
  • Users Avatars Mini
    xxxx pisze: 2003-05-27 22:36
    Abi *** Od początku czerwca w Plusie zostano poczynione pewne kroki, poparte kampanio reklamowo kttóre sprawią, że zmieni się stereotyp drogiego operatora. marka Plusa ma się kojarzyć z operatorem przyjaznym i tanim. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    axell pisze: 2003-05-27 22:46
    Hmm jakos mi sie nie wydaje zeby utrzymanie nieaktywnego numeru kosztowało prawie 7 zł miesięcznie za numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2003-05-27 23:09
    Takze nie wierze ,ze utrzymanie martwego numeru jest takie drogie , a juz na pewno nie uwierze ,ze pieniadze zaoszczedzone na tym poleca na polepszenie jakosci uslug.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2003-05-27 23:37
    Niech kasują martwe numery, TO POKAZUJE ILU POSIADAJĄ UŻYTKOWNIKÓW. Brawa dla Plusa. Ciekawe ile jest martwych numerów TAK-TAKA jeśli XXl dają za 40zł a masz na nim 80zł. Wydzwonisz, wyrzucasz, bierzesz następny i tak w koło, to dopiero są ilości martwych numerów. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzabar pisze: 2003-05-27 23:58
    no i zbliża się czystka ?? Ciekawe co zrobią z wolnymi numerami ?? czy je ponownie wprowadza do obiegu za jakiś czas ??
    0
  • Users Avatars Mini
    w_gulaj pisze: 2003-05-27 23:59
    Moge powiedzieć tylko jedno: BRAWO !!! Zarówno Idea jak i Era na siłę zdobywają klientów i utrzymują ich za wszelką cene, byle tylko móc się pochwalić ich większą liczbą od konkurencji, przez 30 sek. w jakiejś reklamie. Plus przynajmniej jest fair... A co do cennika - za jakość się płaci :]
    0
  • Users Avatars Mini
    gresiek pisze: 2003-05-28 01:25
    oooo, to widze ze chca zrobic to samo co zrobili swego czasu operatorzy w niemczech... a moze byc tez tak, ze plus chce "zachecic" w ten sposob ludzi do zasilenia "martwych" czy raczej "polzywych" kart? :))) i w ten sposob poleci kasa? No bo niby dlaczego 3 dni przed koncem okresu (maj) dopiero wydaja komunikat??? przeciez to bez sensu, powinni wydac takie "ostrzezenie" przynjamniej z miesiecznym wyprzedzeniem!!! z tego wniosek, ze jest to raczej tylko podpucha... zreszta sam sie niedlugo przekonam :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-05-28 09:50
    ***promedia*** "może chca 'polepszyc' wskazniki jednostkowe (dochody pozostana na tym samym poziomie, tyle ze beda 'przeliczane' na mniejsza ulosc glow)" mi się wydaje że własnie oto tu chodzi, szczególnie przed kupieniem udziałów przez Vodafone.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zarobiony pisze: 2003-05-28 03:13
    I dobrze!!! Wyjdzia teraz na jaw sprzedawanie kart sim plus dla pracowników Polkomtela ;P Robienie sztucznego zapełnienia...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-05-28 05:13
    mnie tam te uspione prepaidy specjalnie nie przeszkadzają - czasami ktoś do mnie przyjedzie z zagranicy to mu uzyczę na tydzień lub dwa
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-05-28 09:53
    Niedawno towarzysz J. Pachowski powiedział mniejwięcej cos takiego --- że chcą się skoncentrować na przychodach a nie na liczbie klijentów. Więc przechodzą od słów do czynów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-05-28 10:12
    gresiek - Ty znowu jak pospolity Polak się zachowujesz... Człowieku - każdy ma regulamin otwierając kopertę z Karta sim. Powinien się spodziewać, że po 210 dniach numer zostanie deaktywowany. To takie trudne? jurak6 - pół roku to 183 dni, nieco ponad to 200, tutaj jest 210 od dnia wyczrepania konta - też "nieco" ponad pół roku, ale jednak to prawie 7 miesięcy... bodopl - to nie jest wtedy uśpiony pre-paid :-) _CISCO_ - nie wydaje mi się... to jednak tylko 300 tysięcy, ok. 15% użytkowników Simplusa - dużo nie wzrosną te wskaźniki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-05-28 10:36
    ** wlo ** dużo nie dużo, ale zawsze. Sensu i logiki jest w tym znacznie więcej niż by się mogło na pierwszy rzut oka wydawać. Pozdrawiam GOL'owicza
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotreks pisze: 2003-05-28 10:40
    Witam wszystkich !!! Ci co tak kręcą nosami dlaczego, dlaczego, bla bla bla ... to proszę wyjaśnić mi dlaczego nie zapisujecie wszystkich numerów gdzie dzwonicie ? i macie je zapisane w fonie przez np.200 dni !??? Tam gdzie często nie dzwonicie to numeru nie zapisujesz bo poco ma Ci zasmiecać telefon. BRAWO DO PLUSA !!! Też bym nie chciał takich klientów feeeee !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2003-05-28 10:54
    Promedia***i tak skaczecie ze swoja firma z idei do plusa i na koncu pewnie w erze wyladujecie-TYPOWE NIEPRZEMYSLANE RUCHY WLASCICIELI FIRM, KTORYCH MOZNA PRZECHWYCIC FAJNA SLUCHAWCZKA, A ZE KLIENT JAK BAŁWAN DZWONI RAZ NA STARY NUMER A POZNIEJ NA NOWY TO JUZ WAS NIE OBCHODZI-WNIOSEK: "NIEPOWAZNA FIRMA"
    0
  • Users Avatars Mini
    cygan pisze: 2003-05-28 11:06
    **wlo** wreszcie jesteś:-)Chyba jedyny użytkownik,który najpierw czyta wszystkie komentarze,a dopiero potem się wypowiada!!!**issa**-wyobraź sobie,że wszyscy znajomi i rodzina są w Plusie,czy wtedy też POP byłby najlepszy rozwiązaniem?Kasowanie numerów?Jakie znaczenie ma tutaj czas?Jednego numeru(używanego przez 3 lata)pozbyłem się dwa lata temu a pechowiec,który go dostał dalej jest budzony o 2 w nocy:-))))Wszystko zależy od tego,ile osób posiada jeszcze moje stare wizytówki:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    cygan pisze: 2003-05-28 11:11
    Pawel***Jak pisałem swój komentarz nie widziałem Twojego.Święte słowa!!!Ale czasami musisz w takiej firmie pracować.......
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-05-28 12:39
    Tak, na pewno zainwestują... ale w swoje kieszenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2003-05-28 13:59
    Uważam decyzję Plusa za bardzo dobrą!!! Jednak wytłumaczenie, że pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój sieci trochę jest niewiarygodny!!! Teraz już wszyscy wiedzą, że Plus nie jest operatorem "masowym" jak pozostali!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-05-28 14:06
    wlo i abi.macie racje ,dyskusje tu taniej czy tam nie mają sensu tak naprawdę.chodziło mi tylko o ceny połączeń wewnątrz sieci,porównajcie proszę taryfe max w idei i mono w plusie.wydaje mi się ,że cena połączenia wewnątrz w godzinach szczytu nie powinna przekraczać.1-1.2 i to nie do 1 czy 2 wybranych numerów.ale raz jeszcze napiszę:pozdrowienia dla simplusowców,tak-takowców i popaków.niech wszystkie sieci rozwijają się z pomyślnością dla abonentw i nieważne czy ten ma 2,3 czy 4 milony. i tak jak pisałem podziwiam simplusa za rewelacyjne działanie poczty elektronicznej i wielu innych usług a których działanie w idei jest czasem dalekie od ideału(patrz np. otwieranie sie strony idei).wycofuję się już z tej duskusji.powodzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-05-28 15:45
    ***Pawel*** 28-05-2003 08:54 pa217.ostroda.sdi.tpnet.pl *** Napisal duzo i bardzo sie pomylil... bralismy aktywacje BEZ telefonow (niektorym potrzebny jest dostep do sieci a nie sluchaweczka), i w przeciweinstwie do innych, WIEMY z kim robimy interesy i KAZDY z zainteresowanych zostal grzecznie poinformowany FAXem i KORESPONDENCYJNIE o majacej nastapic zmianie. PS.WIELE FIRM OKRESOWO ZMIENIA NR TEL KOM, NAWET TE NAJWIEKSZE! a dlaczego... np. by nie bylo patologii wsrod agentow, dystrybutorow itd - niestety NIE mozna ufac kazdemu. PS2.Mamy niezmienione nr stacjonarne, a dla niedoinformowanych pozostaje adres WWW (opracowany w 4 jezykach) i zakladka kontakt. PS3.POMYSL ZANIM KOGOS ZACZNIESZ OBRAZAC !!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-05-28 15:51
    ***cygan*** Nie ma w Polsce przymusu pracy... PS.Polecam lekturze takze moj poprzedni post. Zobacz jak 'TO' robia POWAZNE FIRMY.
    0
  • Users Avatars Mini
    be3 pisze: 2003-05-28 19:07
    Bravo Plus! To bylyby jaja jakby tak kazdy op taki manewr zrobil i Plus wyszedlby na prowadzenie...heheh No i ja mam z kolei nadzieje (nadzieja matka glupich =:)) ze zaoszczedzone pieniadze zostana przeznaczone na stalych, wiernych abonentow ,ktorzy juz maja dosc swojej badziewnej sluchawki i beda mogli wymienic na jakis ladny aparacik w PWA
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-05-28 19:22
    to chyba normalne, ze kasuja stare numery. a dziwi mnie fakt dlaczego az 300 ?! czy nie robili tego od 5 lat czy co ? myslalem ze to sie robi na biezaco...
    0
  • Users Avatars Mini
    gresiek pisze: 2003-05-29 01:21
    $$$$ wlo $$$$ - nie widze za bardzo zwiazku pomiedzy tym co ja napisalem a twoim komentarzem... oczywiscie ze ROZUMIEM regulamin plusa no i nie zaprzeczam ze jestem 100% polakiem (niemieszkajacym jednakowoz w polsce). poza tym czy ja cos napisalem ze mi sie cos nie podoba? czy do kogos mam pretensje o to ze chce postapic zgodnie z regulaminem? wysunalem tylko pewna hipoteze i tyle. a prawda i tak jak zwykle lezy gdzies po srodku.
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-05-29 01:41
    Dobrze, że tak się dzieje... zwolni się kilka numerów...
    0
  • Users Avatars Mini
    idea_pop pisze: 2003-05-29 01:53
    zaraz zaraz -- kto napisał że pop na bierząco nieaktywnych nr nie usuwa ?? po końcu okresu rozmów odbieranch prawie automatycznie wylatulesz z bazy użytkowników. -a plus sie chyba troche pogubił wiec czystki robi ..hmm niech ... :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-05-29 10:49
    gresiek - "i w ten sposob poleci kasa? No bo niby dlaczego 3 dni przed koncem okresu (maj) dopiero wydaja komunikat??? przeciez to bez sensu, powinni wydac takie "ostrzezenie" przynjamniej z miesiecznym wyprzedzeniem!!!" - o to mi chodzi... Ja to rozumiem jednoznacznie - masz pretensje, że nie dają pozaregulaminowego dodatkowego "ostrzeżenia"... A jeśli nie rozumiesz o co mi chodziło z "pospolitym Polakiem" to już trudno... (a zwróć uwagę, że nie napisałem typowym, prawdziwym :-)) Co to za hipoteza? Że kradną pieniądze? Przyjąłeś, jak mówisz regulamin do wiadomości, więc po co dodatkowe hipotezy? Zmień na POP-a czy Tak-Taka - nie będziesz miał problemu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-05-29 10:53
    idea_pop - widzisz Plus ma nieco inne zasady niż POP czy Tak-Tak. Tam po zakończeniu okresu dla połączeń przychodzących masz jeszcze dodatkowo 210 dni, w czasie których możeż "wskrzesić" numer (bez straty kasy na konie, która ewentualnie Ci została). Być może taki system powoduje więcej problemów z deaktywowaniem nieaktywnych numerów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2003-05-29 13:35
    Nic nie trzeba "wskrzeszać". Po prostu nie możesz dzwonić i wysyłać SMSów. Normalnie odbierasz połączenia i SMSy. Tak jest np. na moim Simplusie doładowanym ostatni raz w lutym 2002 roku za 50 zł (a więc powinien teoretycznie być całkowicie wyłączony w czerwcu 2002 r), który do dziś działa jakby nigdy nic (oczywiście tylko przychodzące).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-05-29 16:25
    Nicek - gadasz a nie wiesz o czym... Twój Simplus teoretycznie powinien być wyłączony nie w czerwcu tylko około stycznia tego - 2003 roku. Poza tym coś podciągasz zasady Idea POP czy Era Tak-Tak pod Simplusa... Czy aby napewno korzystasz z Simplusa? A jeśli tak, to pewnie zamiasta zasad obsługi Simplusa przeczytałeś o POP-ie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-05-29 18:55
    Hmm no to maja pecha posiadacze simplus-ow ale dobrze robia bo poco komu nieuzywana karta sim zasmieca srodowisko wirtualne!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-05-30 10:58
    no i bardzo dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEKZZ pisze: 2003-05-30 12:10
    i to sie nazywa siec nie walczy o klienta bzdurnymi klamliwymi promocjami a o jakosc uslug i tak wiadomo ze maja najlepszych sprzedawcow do tego jak bedzie jeszcze lepsza to inne mie maja szans , co do obslugi to w zyciu wiecej nie wejde do judei po prostu tragedia ziemniakow by nie sprzedali
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2003-05-31 15:00
    Ale jaja ładnie osób poleci.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-05-31 22:59
    Brawo dla +!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zorro7 pisze: 2003-06-01 20:13
    Przeczytałem kilkanaście newsów i muszę przyznać obiektywnie jestem za porządkowaniem, chociaż osobiście mnie nie dotyczy bo nie mam SimPlusa. Po co stare numery kiedy operator nie ma z nich korzysci? Oczywiście nie stanie się to (ma taką nadzieję!) wykasowywanie automatycznie, ale będzie poprzedzone jakimś komunikatem. Karta SimPlus w szufladzie? A po co to komu! Zdecydowanie popieram, chociaż przez to Plus spadnie w ilości posiadanych prepaid. Liczy się jakość. Oby tak było, ponieważ kusi się nowymi promocjami a o starych klientach zapomina. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    christopher pisze: 2003-06-01 22:20
    slavius*** co z tego, że jest poczta? ale numer jest nieaktywny i nie liczy się do statystyk
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-02 23:03
    Idea daje 12 miesiecy na uzupelnienie konta-glupota
    0
  • Users Avatars Mini
    KAI15 pisze: 2003-06-02 23:32
    Własnie , czegorz to opy nie robią dla zwiększenia sobie o te 300 tys. liczyb userów . To tylko podnosi koszty . Plus rusz mózgiem!
    0
  • Users Avatars Mini
    sloniczek pisze: 2003-06-03 05:42
    jestem za bardzo dobrze zę tak robia ale zeby jeszcze w zamian dali coś nowego w sim+!! w szczególnosci dla starych użytkowników!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Martinho pisze: 2003-06-03 13:34
    Powinni doładowywać ale nie można od razu kasować numerów po jakimś krótkim okresie
    0
  • Users Avatars Mini
    p7778 pisze: 2003-06-03 15:53
    noo to to jest świństwo
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-06-04 01:03
    rafalecitoplus**a co w tym głupiego?Tak powinno byc,a nie ciągle doładowywac.Masz wybór-dzwonisz czy tylko odbierasz.
    0
  • Users Avatars Mini
    lawated pisze: 2003-06-04 01:20
    Jakie świństwo, jeśli umawiamy się, że doładowujesz w określonym czasie a tego nie robisz to mam prawo założyć, że nie będziesz dalej używał tego numeru i ... odłączamy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-04 02:53
    Szkoda,ze era i idea nie postapili podobnie. nie wiadom do konca kto ile ma fizycznie abonentow przez takie numery, ale brawo dla plusa za odwage
    0
  • Users Avatars Mini
    trueboy pisze: 2003-06-05 23:15
    no i dobrze zrobili popieram laweteda
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-06-07 11:29
    wkoncu IDEA i ERA zrobia tak samo nie uzywanych kart sie zbiera i zbiera a ludzie nie raz i tak z nich kozystaja chodzi mi o odbieranie polaczen po prostu staje sie to nie oplacalne...
    0
  • Users Avatars Mini
    .wally. pisze: 2003-06-08 13:33
    wlasnie stalem sie posiadaczem wylaczonego simplusa :-) od ponad dwoch lat odkad przeszedlem na abo sim+ trzymalem w portfelu... do tej pory dzialal. w zeszlym tygodniu sprawdzalem i ok. wczoraj patrze a tu... "brak dostepu do sieci" :-) i dobrze... jeszcze pol roku i numer trafi do odstawki. a za rok wroci do poli. ciekawe kto sie pod nim zglosi :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-10 13:07
    *Kenner wszystkie sieci tak powinni zrobic i dopiero wtedy pochwalic sie iloscia abonentow.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalecitoplus pisze: 2003-06-10 13:06
    *pop przeciez mozesz wybrac popa tam musisz uzupelnic raz na rok za 50 czy to duzo??? czaly czas mozesz odbierac polaczenia. jak dla mnie to glupota przeciez wiekszosc z tych kart to nawet fizycznie nie istnieje wiec po co je trzymac? i za nich placic. bez sensu
    0
  • Users Avatars Mini
    zefir pisze: 2003-06-10 12:29
    kasowanie simplusów to jakaś wierutna bzdura! Z pewnościa zakres numeracyjny przyznany kocesja dla Plusa nie jest w żaden sposób ograniczonyprzez sim+. Ale operator ma prawo zrezygnować z ruchu przychodzacego na te karty......
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-06-15 23:29
    No i gratulacje.Wreszcie cos zrobia z tymi numerami co ich defakto eni ma!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-06-15 23:33
    Kenner no nie wiem czy taka odwaga.A abonentow fzycznych mozna zawsze sprawdzic!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-06-15 23:35
    Cisco no to sie bierz do roboty i doladuj i bedizesz mial rok z glowy!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: