Plus ostro tnie koszty wydatków reklamowych

Newsy
Żródło: Wirtualnemedia.pl
Opinie: 9

Serwis Wirtualnemedia.pl podał dane dotyczące wydatków reklamowych polskich operatorów komórkowych w okresie styczeń - maj 2014. W zestawieniu widać wyraźną redukcję kosztów po stronie Polkomtela. W cenniku nie znalazły się dane dotyczące wydatków T-Mobile na reklamę usług bankowych we współpracy z Alior Bankiem oraz reklamy z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich.

Wydatki reklamowe głównych operatorów telekomunikacyjnych (wydatki cennikowe, bez internetu; dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL I-V 2013 I-V 2014
ORANGE POLSKA 264 648 110 zł 247 533 834 zł
P4 141 857 507 zł 140 311 064 zł
POLKOMTEL 149 771 666 zł 104 862 514 zł
T-MOBILE POLSKA 208 850 654 zł 74 140 009 zł
razem 765 127 937 zł 566 847 421 zł

Wynik Orange z I-V 2013 to suma wydatków PTK Centertel i TP SA.

 

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2014-07-11 10:06
    No przecież trzeba mieć przecież pieniądze na kolejne bezsensowne pozwy. Niech lepiej zajmą się obniżeniem cen telefonów i poprawą ofert.
    0
  • Users Avatars Mini
    plu pisze: 2014-07-11 10:24
    Może po prostu znajdują się w pozycjach reklamowych Cyfrowego Polsatu
    0
  • Users Avatars Mini
    mati24 pisze: 2014-07-11 10:44
    Do autora newsa tytuł powinien brzmieć: T-mobile ostro tnie koszty wydatków reklamowych. Plus zredukował wydatki na reklamę o 29,97% a T-mobile o 64,53%. I kto ściął bardziej drogi autorze?
    2
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2014-07-11 11:14
    @mati24 Widzę że nie umiesz czytać ze zrozumieniem jest wyraźnie napisane że tmobile nie ma uwzglednionych reklam z Lewandowskimi i usług bankowych
    0
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-07-11 12:40
    O powodzeniu kampanii reklamowych coraz częściej nie decyduje ilość, ale jakość. Kiwanie łbami i "oświadczenia o genialności oferty, bo można się wyłączyć, jak się nie chce gadać" kosztują, ale pożytek z nich znikomy, lub wręcz odwrotny, jak odbiorca zaczyna odnosić wrażenie, że ktoś traktuje go jak cymbała. Poziom reklamy powszechnie obniża się, bo kreatywność marketingowców idzie na ilość, a nie jakość. Wczoraj taki jeden "doradca" czy "konsultant" wciskał mi szalenie niekorzystną finansowo (z mojego punktu widzenia) usługę, zachwalając zawarte w ofercie bzdety, które obecnie mam za darmo i do niczego nie są mi potrzebne. Tylko dlatego, że rozumiem, iż on próbuje zarobić na chleb byłem grzeczny i uprzejmy stanowczo rezygnując z oferowanych mi "profitów". A Plus słusznie tnie koszty reklamy, bo tak "wyrafinowanej" oferty nie da się sprzedawać głupawymi reklamami, :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomay pisze: 2014-07-11 15:53
    Widać po jakości reklam plusa, że maja ubogi budżet. Reklamy są kiepskie jak oferta, ale czego ja oczekuje znając byle jakość Polsatu.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-07-11 20:23
    NO! SPRAWDZA SIĘ TO CO MÓWIŁEM! Orange Polska wydaje najwięcej na reklamę! O czym to świadczy? NIesmaczny cukierek jedynie atrakcyjnie opakowany.... No i zastanówmy się - czy ta kasa przeznaczona na reklamę nie mogłaby być inaczej lub mądrzej wydana? Np. na inwestycje technologiczne i segment IT ? No właśnie... Jedyne co Orange potrafi to.. reklamowac się. #ASF: Orange wydaje 3x tyle na reklamę niż T-Mobile, jezus maria...i prawie 2x tyle co PLAY.... to nie wymaga komentarza, naprawdę. Dziwne że akurat na to, w Orange, pieniądze są... Ale w końcu jest coś, w czym Orange Polska jest no.1 - reklamy! :-)
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-07-12 08:41
    Nie mogłaby być inaczej wydana bo jest przeznaczona na reklamę właśnie, najbardziej mam ubaw że lider technologii LTE się pięknie stacza, raz gigantyczny odpływ, dwa cięcie reklam, trzy daremne oferty w kazdym segmencie, tak trzymać liderze! koniec bliski:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vaio88 pisze: 2014-07-13 17:54
    oplacaja na wizji karolaka i hanke z kartownow i stad te ceny i wydatki , gwiazdeczki kasuja a orange i tak plynie z ofertami , i mysla co tu jeszzce wymyslic , staje sie to tak nudne jak Lewandowscy gdzie wpierdalja sie w kazda rekame od telewizorow po anty pespiranty , wiec taradycyjnie mowimy tam Panstwa juz dziekujemy :-D
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: