Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
8 października 2024
Serwis Wirtualnemedia.pl podał dane dotyczące wydatków reklamowych polskich operatorów komórkowych w okresie styczeń - maj 2014. W zestawieniu widać wyraźną redukcję kosztów po stronie Polkomtela. W cenniku nie znalazły się dane dotyczące wydatków T-Mobile na reklamę usług bankowych we współpracy z Alior Bankiem oraz reklamy z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich.
Wydatki reklamowe głównych operatorów telekomunikacyjnych (wydatki cennikowe, bez internetu; dane Kantar Media)
WIRTUALNEMEDIA.PL | I-V 2013 | I-V 2014 |
ORANGE POLSKA | 264 648 110 zł | 247 533 834 zł |
P4 | 141 857 507 zł | 140 311 064 zł |
POLKOMTEL | 149 771 666 zł | 104 862 514 zł |
T-MOBILE POLSKA | 208 850 654 zł | 74 140 009 zł |
razem | 765 127 937 zł | 566 847 421 zł |
Wynik Orange z I-V 2013 to suma wydatków PTK Centertel i TP SA.