Plus wprowadza nową usługę dla klientów z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus.
Centralka Firmy to usługa, która działa jak wirtualna recepcja, z którą łącza się osoby dzwoniące. To ona wita dzwoniących, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, a nawet może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących.
Co usłyszą dzwoniący i gdzie będą przekierowywane ich połączenia ustawia się w aplikacji usługi na stronie internetowej. Poprzez aplikację jest też możliwość dokonywania zmian funkcjonalności dostępnych w ramach usługi, a także konfigurowania jej na własne potrzeby. Wybór stopnia złożoności ustawień zależy tylko od decyzji użytkownika i jego indywidulanych preferencji. Do wyboru, w aplikacji usługi są: Centralka podstawowa, Centralka optymalna, Centralka zaawansowana, Centralka własna.
Możliwości Centralki Firmy na numerze komórkowym:
Na kanale sieci Plus na YouTube znajdują się filmy prezentujące usługę w różnych wersjach:
1. podstawowe funkcje aplikacji,
2. konfiguracja optymalna,
3. ustawienia zaawansowane.
Miesięczna opłata za korzystanie z usługi wynosi 7,90 złotych netto (9,72 z VAT), a aktywacja usługi oraz rezygnacja z niej są możliwe za pośrednictwem bezpłatnego SMS-a, telefonicznie oraz u sprzedawcy w Punkcie Sprzedaży Plusa.
W załączeniu poniżej dostępny jest regulamin usługi.