Plus ma nowego szefa RN

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 38

1 lipca br. obradowała Rada Nadzorcza Polkomtelu. Na posiedzeniu dokonano wyboru przewodniczącego Rady. Został nim Jarosław Andrzej Szczepek, wiceprezes zarządu KGHM Polska Miedź S.A.

Opinie:

Opinie archiwalne (38):

Komentuj

Komentarze / 38

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2005-07-02 02:36
    Ciekawe ile stary dostał odprawy i czy będą podwyżki cen ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    macias pisze: 2005-07-02 07:15
    whatever...
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-07-02 10:45
    zieeew
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-02 11:54
    i tylko tym się zajmowali?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-02 13:30
    mardall - a czym rada ma się zajmować niby? Od polityki firmy jest zarząd...
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-07-02 14:51
    a kogo to??
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-02 15:04
    wlo - tradycyjnie masz rację, ale wiesz, chciałbym, aby coś się działo, np. decyzje akcjonariusz na temat sprzedaży akcji Vodafone lub TDC i takie bajery...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-02 15:52
    No to też nie są sprawy rady - rada spółki nie posiada tych akcji a zupełnie inne podnioty - mające w radzie oczywiście swoich przedstawicieli, ale to tylko po to by nadzorować (???) pracę zarządu spółki, której są współwłaścicielami. Natomiast sprzedaż akcji Polkomtela... to nie ma nic kompletnie wspólnego z Polkomtelem.
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-07-02 16:11
    Gdzie moge kupic SE K500i ? w PlusGSM juz nie maja i chyba nie beda miec :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-02 16:45
    Pytanie albo wyjątkowo niejednoznaczne albo naiwne. Jeśli nie w Plusie to w Idei albo Erze. Można kupić u autoryzowanych dilerów SE albo na Allegro. Można kupić w komisie - prawie każdym. Można zamówić za granicą. Jeśli w Plusie nie - to wszędzie poza Plusem... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pioter pisze: 2005-07-02 16:45
    czemu nie mają??? skąd te wiadomości??? chciałem go kupić w plusie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    pioter pisze: 2005-07-02 16:46
    czemu nie ma innych newsów dzisiaj???
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-07-02 18:15
    pioter - zapomnij o k500i w plusie...na dzień dzisiejszy nigdzie nie ma i raczej już nigdzie nie będzie...chyba ze k300i przestanie sie sprzedawac to moze wtedy polkomtel dokupi troche k500i.. ale watpie by tak sie stało
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-02 18:21
    k500 - jest w internetowym sklepie plusa za 969 zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-02 19:33
    Jest tak jak mówi Neko - Polkomtel postawił teraz na K300i , słuchy o tym chodziły już jakiś czas temu;-) ***mardall - za taką cenę , to ten model będzie osiągalny w Sklepie Internetowym przez najbliższe 100 lat;-))) Ta cena to ... nawet nie wiem jak to nazwać;-) Biorąc pod uwagę jego cenę w NP25 (349) i opłatę przez 24 miesiące (600zl) , wychodzi na to , że przez 2 lata Plus nawet nie zarobi na zwrot aparatu (949) i jeszcze straci 20zł;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-02 19:34
    O sorry! Dzięki opłacie aktywacyjnej (50zl), zarobi na czysto 3 dychy;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-02 19:37
    Na szczęscie nabyłem go (nóweczkę z folią na wyświetlaczu) pod koniec marca za 600zł w komisie , a jego pierwszy posiadacz kupił go w Plusie w taryfce NP55 lub wyższej. Wskazywała na to jjego cena na paragonie spiętym z gwarancją - 1zł ;-) Widziałem niedawno w komisie K300i z Idei - cena 450zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-02 19:39
    Różnica w cenie 649zł pomiędzy takim T290i a K500i , a to dopiero;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pioter pisze: 2005-07-02 23:04
    ale przecież k500i jest lepszy od k300i...
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2005-07-02 23:48
    no tak, KGHM Miedź Polska...znaczy się, zaczyna się szukanie miejsc dla kolesiów???może jeszcze dziwiłaby mnie jedna rzecz (mniej płacą w Miedzi???), gdyby nie fakt, iż z Miedzi łatwiej będzie wylecieć, niż z Polkomtela...cóż, jak to w Polsce:(
    0
  • Users Avatars Mini
    poznaniak pisze: 2005-07-03 01:17
    Gazeta Wyborcza o naszym idolu - URTiP: "W Rybniku ruszyła w piątek pierwsza w Polsce prywatna poczta. Tylko pierwszego dnia zgłosiło się do niej 100 klientów. Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty twierdzi, że poczta nie ma wymaganych zezwoleń i powinna zawiesić działalność"
    0
  • Users Avatars Mini
    anonim pisze: 2005-07-03 04:04
    Plus postawił na k300 bo 500-tka okazuje się być za droga
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-07-03 14:37
    poznaniak: I urząd załatwił sprawę.... Jak to można łatwo wszelką konkurencję załatwić.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-07-03 14:39
    A ta poczta miała szansę, za polecony tylko 1zł a nie 3,5. Tylko w mieście i okolicy, ale i tak urzędy wysyłąją głównie takie.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-07-03 14:41
    lukebor: Karuzela stanowisk. Jak raz na nią się załapiesz to się już do emerytury kręcisz. "Bo mój mąż, proszę pana, jest dyrektorem z zawodu".... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-03 17:14
    issa - cena jest jaka jest ;-) jak ktoś o nim marzy to może się przydarzy(ć)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-03 17:16
    lukebor - niedługo (po wyborach) będą tradycyjne polityczne roszady i tak jak piszasz szansa wylotu z KGHM jest 100% a z polkomtelu znacznie mniejsza...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-07-03 17:45
    mardall: Z Polkomtela też jest szansa wylotu. Skoro ktoś jest przedstawicielem KGHW w RN Polkomtela, to po zmianiw władz w Miedzi też będą zmieniani przedstawiciele w RN.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-03 18:00
    RAFALS - oczywiście, ale dłużej to potrwa...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-07-03 18:11
    mardall: Jedna pensja więcej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-03 18:15
    Nie bardzo rozumiem Wasze rozterki... Jeśli mają znaczący pakiet akcji firmy, to mają prawo mieć przedstawiciela w radzie. Z kolei każdy z członków rady może zostać jej przewodniczącycm i brać za fo "funkcyjne" - myślę, że to przechodnie stanowisko jest w sytuacji, gdy udziałowcy Polkomtela mają właściwie równe udziały. Poza tym, co wspomniał RAFALS, każdy przedstawiciel właściciela może być w dowolnej chwilni przez niego zmieniony w radzie nadzowrczej podległej spółki. Nie wiedzę w tym czegoś szczególnie dziwnego czy nadzwyczajnego. Tak jest w KAŻDEJ spółce prawa handlowego ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-07-03 19:36
    wlo: Generalnie masz rację. Ale udziałowcy polscy Polomtela to nie są zwykłe spółki prawa handlowego. To są tylko teoretycznie firmy prywatne. Ciągle znaczące udziały w nich ma państwo, a dzięki rozdrobnieniu akcjonariatu (giełda) ma też realną władzę w tych firmach. I to w dużej mierze rząd wybiera zarządy w tych firmach, czyli są one z nadania partyjnego. To się potem przekłada na polkomtela, bo ci partyjnie wybrani ludzie zostają tam członkami rady nadzorczej i zarządu. I właśnie z tego powodu co wybory parlamentarne to zmiany w tych spółkach. Panowie politycy bawią się w obsadzanie swoich za naszepieniądze. Do tego cierpią firmy, bo prezesi nie są wybierani po kompetencjach tylko po linii partyjnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2005-07-03 23:11
    wlo***:ależ to nie są żadne rozterki...owszem, zmiany w radzie nadzorczej nie są niczym szczególnym, w ogóle uczestnictwo w RN nie jest niczym szczególnym, wystarczy przeciez mieć "niekwestionowany autorytet", jak to było w przypadku pewnej Pani w RN;) jednak KGHM to nie jest "każda" spółka prawa handlowego - niedługo pewnie się okaże.tam dziwne rzeczy dzieją się nie od dziś. zgadzam się z Tobą - mają prawo, to zmieniają.tyle, że zawsze wynajdują sobie jakies dziwne terminy, najczęściej przedwyborcze - trudno, żeby to nie dawało ludziom do myślenia;) pozdrawiam;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-04 10:38
    RAFALS, lukebor - ja zupełnie abstrah_uję od kwesti właścicielskich - nie tylko w KGHM ma udziały państwo przecież... To oczywiście zależy od tego ile SP ma procent w danej spółce i jaki ma wpływ na obsadzanie rad czy zarządów w spółkach zależnych. Ale ja nie biorę tego pod uwagę. Po prostu podchodzę do tego jak do zdrowrgo zachowania rynkowego. Jeśli nie zaczniemy tak tych spraw traktować - w tym także ONIO to non sto będziemy mieć komisje specjalne. A kto wie, czy zaraz jekiejś ne powłają żeby sprawdzić kto i w jaki sposób oddziaływał na powołanie gościa na stanowisko przewodniczącego?
    0
  • Users Avatars Mini
    Jeszcze pisze: 2005-07-04 12:17
    z KGHM do Plusa - to chyba jest degradacja - jak by nie było + jest spłką córką KGHM-u :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jezior.fm pisze: 2005-07-04 12:20
    a mnie bez roznicy czy zarzadza tam ten facet czy inny smerf byle oferta byla zadowalajaca.:))
    0
  • Users Avatars Mini
    zim1 pisze: 2005-07-04 16:51
    super, tylko tak dalej, ze stołka na stołek !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ziomalekk pisze: 2005-07-13 12:29
    widać pala się stołki pod zarządami państwowcyh firm czas przeskoczyć na pseudoprywatne stanowiska oczywiście za wszystko zapłacą podatnicy bo kto inny
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: