Plus nadal walczy o większą władzę nad siecią salonów

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita
Opinie: 7

Polkomtel wrócił do negocjacji z dilerami. "Odbywają się spotkania dotyczące zarówno umowy franczyzowej‚ jak i przyszłej współpracy" – mówi Jacek Kuźniecow‚ członek zarządu Polkomtelu i promotor nowych zasad współpracy. Operator obawia się przede wszystkim‚ że dilerzy mogą wypowiedzieć umowy i przejść do konkurencji. Poza tym chciałby mieć większy wpływ na sprzedaż w kluczowych salonach. Dilerzy twierdzą‚ że kompromis jest możliwy‚ a franczyza nie.

"Nie widzę przeszkód‚ żeby zrealizować postulaty naszego partnera‚ choć obawa przed tym‚ że będziemy przechodzić do konkurencji, wydaje mi się przesadzona. Niemniej na pewno można zabezpieczyć interesy Polkomtelu bez zmuszania nas do rezygnacji z praw do lokali‚ które są naszym najważniejszym aktywem" – mówi Dariusz Chlastawa‚ szef mPunktu.

Niedawno operator wyznaczył swoim dilerom nowe cele sprzedażowe. Nielicznym sieciom‚ które podpisały umowy franczyzowe, podniesiono je o 15 – 20 %. Pozostałym o kilkadziesiąt procent.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2008-01-22 09:20
    w orange Jacek porobił porzadki , teraz w plusie , generalnie wszystko sprowadza sie do tego zeby wydymac agentów , przynajmniej tak w orange bylo . wspólczuje ,
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekg pisze: 2008-01-22 11:32
    to w koncu takie sa te sieci byle wiecej do swojej kieszonki a reszta to juz ich nie interesuje i dlatego zawsze beda mieli problemy do puki tego nie zmienią a wcale sie na to nie zanosi
    0
  • Users Avatars Mini
    Alan pisze: 2008-01-22 15:21
    A mnie sie wcale nie wydaje ze to jest powrót do zwiekszenia władzy.PLus jako lider na rynku wśród operatorów chce aby w odpowiedni sposób sprzedawcy dbali o swoich klientów, aby ciagle cos ulepszac.Dlatego zrozumiały jest to ze trzeba zrobić mniejsze badz wieksze porzadki,ponieważ obsługa w wielu salonach jest rózna.A teraz zdaje sie jest bardzo duzo promocji i wyprzedaży w Plusie (np.w mixie) wiec takie dbanie o klienta jest podwójnie ważne.
    0
  • Users Avatars Mini
    mikey pisze: 2008-01-22 16:29
    Obsługa jest różna, bo nie nauczysz kogoś w 2 tygodnie. Ci, co umieli i chcieli sprzedawać odeszli dawno - za takie pieniądze trudno wysiedzieć. Niby są systemy motywacyjne, ale mało kto ich przestrzega. A jak juz, to wymagania są drakońskie. ~~Alan, nie wiem, czy chciałbyś pracować na POS plusa, gdybym Ci podał warunki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Anal pisze: 2008-01-22 17:57
    Alan, nie wiem skąd jesteś (przychodzi mi do głowy Dolina Muminków) ale Twoja wizja świata i biznesu, a zwłaszcza świata biznesu jest bardzo naiwna. To smutne co powiem ale niestety prawdziwe - "dobro klienta" to parametr który w tej całej przepychance nie występuje u żadnej ze stron. A propos innych mitów w które być może jeszcze wierzysz- Mikołaj nie jest prawdziwy...
    0
  • Users Avatars Mini
    rybak pisze: 2008-01-22 21:23
    Niedawno wszyscy operatorzy mówili, że nie skupiają się na zdobywaniu nowych klientów. Widać, że Plus kłamał.
    0
  • Users Avatars Mini
    cobra pisze: 2008-01-23 11:20
    popieram wypowiedzi przedmówców. przy moich zarobkach jak klient jest upierdliwy to nara i tyle. nie bede robił z siebie lokaja za marne grosze.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: