Plus nie straci wielu klientów po zmianie regulaminu

Newsy
Opinie: 76

Plus jest dobrze przygotowany na potencjalną falę rezygnacji związanych ze zmianą regulaminu. Pomimo specjalnej kampanii Play i informacji w mediach, fala rezygnacji z usług nie jest bardzo duża. Plus przygotował specjalne nagrody pieniężne dla salonów za redukcję do minimum liczby przyjętych rezygnacji z usług. Według nieoficjalnych informacji, większość klientów, która jednak taką rezygnację  złożyła, podpisała równocześnie nową umowę ze swoim dotychczasowym operatorem, czyli Polkomtelem. Plus zachowuje wówczas dotychczasowego abonenta, choć musi mu zaoferować nowy telefon lub nieco lepsze warunki kontraktu.

Opinie:

Opinie archiwalne (76):

Komentuj

Komentarze / 76

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2009-05-23 01:56
    czyli z dużej chmury mały deszcz. jak zwykle :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirekb pisze: 2009-05-23 09:12
    1.Plus daje szanse na ucieczke ale wie ze wiekszosci szkoda msisdn.2 mnp jednak kuleje bo czas oczekiwania kosmiczny.3 plus daje znizke 50% na min/sms takze stawka 30/10 jest osiagalna.4 mozliwosc zakupu iplusa lub mniejszych pakietow danych na 1 simie za dobre pieniadze.a play?jest dobry tylko do dzwonienia i sms,zas ich net daleki jest od mobilnego ale..grunt ze jest wybor
    0
  • Users Avatars Mini
    KyokoMai pisze: 2009-05-23 10:03
    Ja już do nich pismo napisałem - albo mi dają 29gr./min. i darmowy numer (z połączeniami i SMSami), w związku z czym będę mógł pozbyć się trzeciego telefonu z Simplusem (który służy mi tylko i wyłącznie do darmowego numeru), albo po prostu rezygnuję z umowy na rzecz Simplusa. Bo mimo wszystko nie jest opłacalne mieć stawkę 60gr./min. gdy wszędzie indziej jest taniej. A internet? Niby mam pakiet 25MB, a wykorzystuję z niego na miesiąc może 1MB a może i nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Zbynek pisze: 2009-05-23 10:14
    jestem w Plusie 7 rok ale już ostatni pobrali kasę za zmianę tayfy nie informując mnie otym że zmiana jest płatna nie dokonałem zmiany wcześniej gdyż miałem za dużo kasy na koncie powiedzieli że mogę to uczynić po roku to tak zrobiłem a tu niespodzianka opłata za jej zmianę o której mi w salonie nie powiedziano a na dodatek jaj nie uruchomili dopiero 2 dni temu po rozmowie z konsultantem tak że zwijam się z Plusa jedyna okazja by mieć ich z glowy już Zbynek
    0
  • Users Avatars Mini
    dickhead pisze: 2009-05-23 10:15
    A ja sobie doładowałem play za 15 zł i mam ważność na rok i 1000 smsów darmowych :]
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-23 10:33
    Ja czekam na oficjalne liczby ludzi, ktorzy przeszli z Plusa do Play lub gdziekolwiek indziej. Choc Play mnie najbardziej interesuje gdyz wydal te reklamy. :) Nie sadze, ze beda to wielkie migracje ale mimo wszystko sadze, ze paru odejdzie. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-05-23 12:34
    Odejdzie odejdzie ja już namówiłem 2 osoby i mają przenosić się do playa bo te gierki plusa to już ich znudziły. Pozdro dla playa.
    0
  • Users Avatars Mini
    autumnlover pisze: 2009-05-23 13:31
    "specjalne nagrody pieniężne dla salonów za" - to w ramach zachęty do prób wprowadzania klientów w błąd?
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2009-05-23 14:42
    czyli z mix plusa tez bedzie mozna zrezygnowac ?
    0
  • Users Avatars Mini
    dragonite pisze: 2009-05-23 15:25
    Ja właśnie jestem na etapie rezygnacji z Plusa i przechodzę do Play. Po 10 lat współpracy z nimi nic konkretnego nie potrafią zaoferować stałemu klientowi z długim stażem w sieci a nagrody będą dawać salonom a nie klientom za to że się zostaje w ich sieci, to jest właśnie Plus.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlodek pisze: 2009-05-23 17:36
    Wczorajszy telefon z Działu Utrzymania (wystosowałem pismo z rezygnacją): 90 min za 27 zł. Powiedziałem, że dziękuję i proszę o przeniesienie numeru do Simplusa. Stamtąd migracja do Play Fresh i spokój będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Peet pisze: 2009-05-23 20:12
    Czytałem że nie można się przenieść do simplusa przy braku akceptacji nowego regulaminu.
    0
  • Users Avatars Mini
    den pisze: 2009-05-23 20:49
    Jeśli to się da zrobić to będę chciał przejść z biznesowego plusa do play fresh. Trochę drażni to, że w tzw biznesie mam 45 netto do wszystkich, kiedy w play 29gr brutto wszędzie. Zastanawiam się tylko, czy zrobić to teraz przy zamieszaniu z regulaminu czy po skonczeniu kontraktu w sierpniu. Czy można się spodziewać jeszcze innych, lepszych ofert po wakacjach po zmianie MTRu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    baart pisze: 2009-05-24 03:48
    @dragonite: Powiedz mi czy jesli jezdzisz mercedesem 5lat, i chcesz sobie kupic nowego, to w salonie mowisz ze chcesz znizke na nowego bo juz dlugo jezdzisz mercedesem??;] Poza tym osobiscie za zadne skarby nie przeszedlbym z firmowymi numerami do Play. Wole zaplacic troche drozej bo jakosc uslug i obsluga klienta jest nieporownywalnie lepsza w Plusie i w Orange i Erze pewnie tez. Oferta biznesowa Plusa bije na glowe konkurencje. Ja nigdzie sie nie ruszam ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-24 09:18
    @ baart - jesli masz firme i dajesz takie porownania (chodzi o mercedesa) to wspolczuje twoim pracownikom szefa... Po pierwsze auto kupujesz raz a pozniej to rafinerie utrzymujesz, telefon kupujesz raz (a wiec tylko raz dajesz zarobic PRODUCENTOWI) a pozniej to juz tylko OPERATORA utrzymujesz... A wiec z producentem auta na dlugo sie nie wiazesz a z opem na czas kontraktu... :) Idz do szkoly czlowieku...
    0
  • Users Avatars Mini
    Irmelin pisze: 2009-05-24 17:44
    TrustNoOne - trochę bawi mnie Twoja wypowiedź. Przecież naturalną rzeczą jest to że operator chce zarabiać, w koncu i to chodzi w biznesie, to nie akcja charytatywna. A użytkownicy danego operatora płacą za możliwość korzystania z usług. Twoje podejście położyłoby na łopatki najlepszą firmę. baart - rozsądne podejście, myślę, że większość z tych którzy kiedykolwiek mieli doczynienia z bok Playa zgodzą się z Tobą. Między innymi dlatego od nich odeszłam, już miałam dosyć ich niekompetencji
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2009-05-24 19:40
    Ja takze zostaje w Plusie... mam dobrze dobrana oferte do swoich potrzeb i nic wiecej mi nie potrzeba ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    uzer pisze: 2009-05-24 21:10
    Interesujace jest ze wiekszosc klientow zrywa umowy i zawiera nowe ze wzgledu na nowy telefon lub lepsza oferte. W drugim przypadku salon proponuje chyba aneks do umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-24 21:21
    @ Irmelin - mnie bawi podejscie twoje i baarta.. Poczytaj co za bzdury napisal. Ja tylko wytknalem niekompetencje w jego wypowiedzi. Jesli chodzi o bok plusa to niczym sie nie rozni od play. I tu i tu zdarzaja sie pomylki. Natomiast wierzcie mi, w Play ani jednej reklamacji jeszcze nie zlozylem. W Plusie juz wiele.. Zalezy od konsultanta i sprawy. Pomysl czy i wy nie macie winy w rozmowach z CC?
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-24 21:24
    Bo czesto my klienci prowokujemy glupie sytuacje a taki konsultant tylko przekazuje informacje. Zacznijcie od siebie pieniacze. Ja jak skladam reklamacje to jestem wyrozumialy wobec CC gdyz nic do nich nie mam. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    kolodziej pisze: 2009-05-24 23:14
    @uzer- każdy robi jak uważa. A ta zmiana regulaminu to jest coś niekorzystnego i jednak bolącego bardziej na pewno niż np to co ma zamiar zrobić Era czyli zmniejszyc ilość telefonów za 1zł. To jakoś mniej uderzy w klientów niż taka kwota za połączenie z konsultantem albo ten rachunek za który trzeba będzie płacić i to ile
    0
  • Users Avatars Mini
    Irmelin pisze: 2009-05-24 23:33
    TrustNoOne - co jak co ale pracę w CC rozumiem doskonale, sama pracowalam jako konsultantka przez ponad 2 lata, teraz zajmuję się konsultantami. Gwarantuję Ci, że gdyby któryś z moich konsultantów potraktował mnie jak ten w Playu długo by nie popracowal. Ja też nie złożyłam w Playu ani jednej reklamacji, bo po prostu odpuszczałam - pierdoły. Ale przy rezygnacji z ich usług nie wytrzymałam i zażądałam pisma z potwierdzeniem że mój numer będzie zdeaktywowany, bo żaden konsulatant nie był w stanie
    0
  • Users Avatars Mini
    Irmelin pisze: 2009-05-24 23:37
    cd mi tej informacji przekazać. Przez trzy tygodnie czekałam na głupią informację, wciąż mnie zbywano. Co więcej konsultanta musiałam uświadomić, czym jed okres wypowiedzenia i jak go sie liczy - trwało prawie 40 minut zanim przyznał ze mam rację. Nie winię konsultantów, winię ich przełożonych, którzy nie wysilają się zeby ich uczyć i sprawdzać wiedzę. Tak, to prawda w każdej siecie można trafic na niekompetentnych pracowników, tyle , że w Plusie zdarzyło mi się sporadycznie w Playu zawsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-25 00:31
    @ Irmelin - hmm wiesz w takich korporacjach to ciezko jest o to by utrzymac odpowiedni poziom. W tego typu zakladach jest wielka rotacja. Nie bronie Play czy tez innego operatora, jednak uwazam, ze ludzie (klienci opow) strasznie czesto dzwonia z *******ami bo sms nie doszedl (znam takich). Sms mogl nie dojsc z roznych powodow... Czesto sami konsultanci chca pomoc ale maja zwiazane rece bo czegos op sie domaga. Ja powiem Ci tak, z Plusem walczylem... niecale 2 lata by wylaczyl mi pewna usluge
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-25 00:34
    , ktorej nie chcialem. Bylem zbywany, za kazdym razem, odsylano mnie do maila jak pisalem maila to do telefonu itd... Moglbym rzucac tutaj nazwiskami "starszych" konsultantow z Plusa (BO), ktorzy w jednym liscie pisali mi odp np TAK a w innym (ta sama osoba co napisala TAK) napisala NIE... I badz tutaj madry... Swoja wywalczylem. Zaczalem odnosic sie nie tylko do regulaminow Plusa (ktore sa bardzo oszczedne) ale tez i do innych przepisow panstwowych. Termin niecalych 2 lat moim zdaniem to za
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-25 00:38
    dlugo... Te wszystkie listy mam do tej pory. Dzwoniac na CC Plusa jedna dziewczynka (pisze tak celowo bo mozg miala chyba wielkosci orzeszka) byla strasznie opryskliwa, chamska i w ogole (zdziwilem sie bo ja jak zwykle w stosunku do konsultantow bylem spokojny i cierpliwy ale nie jestem z tych co poddaja sie spychologii) i na koncu sie rozlaczyla. Skarge oczywiscie zlozylem ale co to da? Ktos komus przekaze i to na tyle. Jednak zazadalem rekompensaty za jej zachowanie, za olewanie mnie przez opa
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-25 00:41
    , za to, ze ciagle sprawa nie byla rozwiazana i za polaczenie, ktore musialem wykonac i dostalem to co chcialem bo wiedzieli, ze nie popuszcze. Teraz narazie jest spokoj ale deprymuje mnie fakt, ze w Plusie zrywa polaczenia albo nie idzie sie dodzwonic (net tez katastrofalnie dziala) ostatnio. W samym dzisiejszym dniu, nie moglem sie dodzwonic do 4 (czterech!!!) numerow plusowych bo tel niby byl wylaczony.... Z tym, ze te telefony byly wlaczone! Wiec nie mow mi, ze PLUS to taka swietna siec.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-25 00:44
    Szanowalem ja i w jakims stopniu mam do niej "sentyment", ze tak ujme ale powoli bede sie mial tylko ku Playowi. Bo sama obsluga przez CC, BO itp to nie wszystko, licza sie tez oferty (a nie oszukujmy sie Play narazie ma najelpsza oferte dzieki MTR) a takze sprawne dzialanie uslug (choc te ostatnie to tylko zlosliwosc rzeczy martwych i wszedzie moze sie przydazyc). Pozdr i czekam na odpowiedz. :) PS Ani jeden wykrzyknik nie byl w twoja strone. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2009-05-25 00:55
    to się wygadałeś nie? hehe powiem w skrócie - bywa... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-25 01:11
    no wlasnie - bywa. :) niektorzy tego pojac nie moga, ze bywa i ze walka o swoje to normalnosc w tej nienormalnosci. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemec pisze: 2009-05-25 12:11
    uważam, że wyolbrzymiacie... zwłaszcza Imelin... skoro byłaś konsultantką, a obecnie zarządzasz pracownikami, to powinnaś wiedzięc jak nasrane mają w głowach klienci... taka jest rzeczywistość... za szybko przeszłiśmy na gospodarkę wolnorynkową i niektórym zdrowo odbija... jak obsługujesz 10 porąbanych ludzi i przychodzi 11 normalny, to traktujesz Go tak samo jak wczesniejszą 10... po co ten płacz... w takich firmach oszczedza się na pracownikach najniższego szczebla... to jest mieso...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemec pisze: 2009-05-25 12:16
    od rotacji zakręciloby się w głowie... kiedyś to był prestiż, a obecnie przy takich prowizjach dilerzy nie są w stanie zaproponować warunków zatrudnienia, które przyciągną wartościowych ludzi... poza tym żadna firma nie ma porządnej polityki kadrowej zarządzania zasobami ludzkimi... nie ma większej różnicy w jakości obsługi Plusa, Ery, Orange, Play itp ...przerobilem juz kilka firm, i mam staż pracy w telekomunikacji... w czym jest porblem, żeby klient zakręcił się sam za swoimi sprawami... cd
    0
  • Users Avatars Mini
    przemec pisze: 2009-05-25 12:23
    operatorzy mają obługę konta przez internet... ale nie, po co... lepiej wybrać się do salonu, jeszcze najlepiej w niedziele i pomarudzić troche pracownikom. Polacy to taki dziwny naród... najlepiej jest usiąść i narzekać... dziwie się tylko że takie opinie piszą pracownicy punktów, znający rzeczywistość... podsumowując: każda siec ma swoje słabe punkty... to są korporacje, więc zawsze któyś tryb może wymagać programu naprawczego... trzeba dążyć do doskonałości, ale trzeba być też wyrozumiałym...
    0
  • Users Avatars Mini
    nickelodeon pisze: 2009-05-25 12:47
    Ktoś kto wie, jakie nagrody zafundował Plus pracownikom za utrzymywanie klientów w tym konkretnym przypadku na pewno nie będzie się wysilał. Śmieszne są te kwoty a plany (limity) niewspółmierne do przedstawionego problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-25 13:16
    @ przemec - zgadam sie z Toba w 100% z tym komentarzem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2009-05-25 13:29
    baart : Plus ma najlepsze taryfy dla biznesu? Lol, człowieku, gdzieś ty się uchował? Jestem ponad 8 lat w Plusie, i patrząc na ich taryfy biznes to śmiać mi się chce!
    0
  • Users Avatars Mini
    opowiescoplay pisze: 2009-05-25 17:27
    play informuje abonentow - czyli cyrk informacyjny. Opowiesc o fachowosci pracownikow play: 1 wizyta - pracownik nie wie co zrobic gdy przenosze do nich nr ze wzgledu na zmiane reg. mojego operatora.Nie wie czy mozna polaczyc taryfe miesiaca i dodatkowy bonus za MNP 2 wizyta - inny salon : mozna przenosic. Super. Mozna miec taryfe miesiaca z 250 minut do play na caly okres umowy. Pytalem kilkakrotnie czy jest pewna: tak , tak , tak. Super!
    0
  • Users Avatars Mini
    opowiescoplay pisze: 2009-05-25 17:28
    3 tel. do bok play - mnp + taryfa miesiaca-mozna(zwrocilem uwage pani "konsultant", ze w regulaminie tar.miesiaca jest punkt , ktory zabrania laczenia z nia innych promocji).Wg konsultantki mnp to nie promocja , czyli yes yes yes 4 wizyta salon z zamiarem rozpoczecia procedury przeniesienia nru. Nie mozna laczyc TM z MNP. wtf!!! 5 tel do bok - pan stwierdzil , ze zostalem oklamany !!!! Tu juz skonczyl sie moj zapal na przenosiny. Zalosna siec!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Irmelin pisze: 2009-05-25 17:54
    przemec... współczuję Ci podejścia i do klientów i do konsultantów. Może jestem idealistką, ale zawsze staralam się traktować każdego klienta indywidualnie i na pewno nie jak "porąbanych ludzi". Nie każdy kto chce mieć telefon musi być w tej dziedzinie ekspertem. Wiem jak czuje sie klient którego sprzedawca traktuje jak debila tylko dlatego, że się nie zna. Gdyby klienci znali sie na wszystkim to doradcy nie byliby potrzebni. Może sobie to jeden czy drugi, który traktuje klientów jak cd
    0
  • Users Avatars Mini
    Irmelin pisze: 2009-05-25 17:58
    cd "porąbanych ludzi" weźmie do serca. A nazywanie konsultantów "mięsem" , szkoda gadać, zastanów sie co piszesz. Ja pracując w cc nie czułam sie jak mięso, wprost przeciwnie, bardzo pozytywnie to wspominam. Teraz też chcę żeby moi konsultanci oprócz tego, że robią cele z przyjemnością przychodzili do pracy.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2009-05-25 22:13
    plus nie musi zmieniac regulaminu by tracić klientów, wystarczy że nie zmienia cennika np w mixie - ludzie sie masowo z plusa wymixowują do play fresh i orange wg mnie najgorsza i najbardziej pazerna sieć w Polsce od lat. Miałem i podziękowałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-05-26 02:40
    @ Irmelin - hmm dlaczego nic mi nie odpisalas? ;) Czyzbys sie zaskoczyla Plusem? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Patykos pisze: 2009-05-26 14:01
    robi wszystko, żeby nie stracić! Słyszeliście już o karze 700 zł na salon plus za przyjęcie wypowiedzenia? Salony mają zakaz dokonywania zgłoszeń o rezygnacji z umowy w wyniku zmiany regulaminu w systemie. W przypadku dokonania takiego zgłoszenia taki pracownik będzie obciążony kwotą 700 PLN. Podobno wypowiedzenia umów mogą być dokonywane wyłącznie przez pocztę. Jeżeli to prawda to nie do końca to jest chyba fair.
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek pisze: 2009-05-26 15:04
    PATYKOS - sprzedaj mi trochę tego stuffu który bierzesz, bo chłopie bredzisz jak przy niezłym odlocie. Pracuję dla plusa - nie ma kar - są nagrody za jak największą liczbę klientów przekonanych do zaniechania rezygnacji. Can You see the difference?
    0
  • Users Avatars Mini
    rdir pisze: 2009-05-26 15:20
    700 zl za kary przyjeta wpowiedzenie? Dla pewnosci lepiej wysylac pismo poleconym.
    0
  • Users Avatars Mini
    puszczan pisze: 2009-05-26 15:22
    Pewnie masowo ludzie przychodza do salonow i chca zrywac im umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    puszczan pisze: 2009-05-26 15:26
    Gdybym byl w Plusie to sam pewnie zerwalbym umowe tylko po to by zawrzec nowa z nowym telefonem lub lepszymi warunkami hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    uzer pisze: 2009-05-26 16:06
    Czyli jak salony i punkty plusa nie przyjmuja wypowiedzen i odsylaja na poczte. Jaja..
    0
  • Users Avatars Mini
    pyr pisze: 2009-05-26 16:23
    Ja mam tylko niemiłe wspomnienia z kontaktem BOK Plusa, chyba nie mam szczęścia do ich konsultantów(raz dzwoniąc fakt faktem w błahej sprawie rozmawiając z konsultantką powiedziałem "poczeka Pani chwilę akurat siedzę przy komputerze to sprawdzę to w internecie." Usłyszałem odpowiedź - "nie mam czasu z panem rozmawiać bo mam kolejkę na linii") , za to do pracowników BOK w Erze nie mam żadnych zastrzeżeń
    0
  • Users Avatars Mini
    pyr pisze: 2009-05-26 16:24
    c.d. (nawet jeśli system źle mi naliczył fakturę - jeden kontakt z BOK jedno pismo z reklamacją i miałem problem rozwiązany nawet z rekompensatą). Mam teraz netbooka Samsung'a NC10 w iPlusie, jaka była moja radość jak się dowiedziałem, że zmieniają regulamin :D
    0
  • Users Avatars Mini
    pyr pisze: 2009-05-26 16:25
    Netbook w sumie przez 6 miesięcy kosztował mnie ok 300zł :D
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-05-26 20:59
    Jesteście obeznani mam fakture od 20 do 21 miesiąca a jeszcze nie otrzymałem zawiadomienia o zmianie regulaminu, a wyczytałem w internecie że jest 7 dni na zerwanie umowy to jak to jest liczone od faktury czy od otrzymania, pisze że mogą celowo opóźniać przysłanie Pomóżcie bardziej w tym siedzicie a już jest 26 maj 5 dni minęło od 21 maja, cały czas myśle że to od przysłania. I drugie pytanie czy mogę zerwać w bele jakim salonie plusa czy u siebie, tam gdzie podpisywałem umowe. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrzej pisze: 2009-05-26 23:47
    Coś z robieniem wstrętów jest. Ja w końcu dzisiaj zrezygnowałem (w salonie firmowym), ale przez weekend nie mogłem (w punkcie dealera: w jednym nie działał system, w drugim popsuta drukarka - niby zawsze się może zdarzyć, ale....)
    0
  • Users Avatars Mini
    michaelckt pisze: 2009-05-27 00:08
    A ja wam powiem tyle ,rezygnacje są ale nie na taką dużą skalę jak by się mogło wydawać , ci co odejdę bez powodu to tzw. dziwki które dziś są w plusie a jutro orange .
    0
  • Users Avatars Mini
    cygan10 pisze: 2009-05-27 12:04
    Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Klient u każdego operatora jest ważny do momentu podpisania umowy, potem można go poolewać. Z jednym numerem uciekłem do Play już rok temu przez głupotę zarządzeń Plusa - po prostu uszkodził mi się telefoni i chciałem nowy na 2 miesiące przed końcem kontraktu, nawet kosztem podpisania umowy na 26 miesięcy. Nikt w salonie firmowym nie mógł mi pomóc, więc poszedłem do konkurencji. Panienka z działu utrzymania klientów zadzwoniła do mnie jak już miałem podpisany cd
    0
  • Users Avatars Mini
    cygan10 pisze: 2009-05-27 12:26
    cd kontrakt z Play. Z drugim numerem też chciałem zwiać, ale tym razem zdołali mnie przekonać dodatkowymi minutami, pięcioma bezpłatnymi i nowym telefonem. Play też ma swoje wady, faktury przychodzą już po terminie płatności,ale w zasadzie nie mam zastrzeżeń ani do obsługi ani do działania sieci. Teraz sam nie wiem co robić:) Część rodziny w Plus, część w Play, a bezpłatne w Plusie już mi się skończyły....
    0
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2009-05-28 00:33
    JEDNEGO klienta juz ma mniej,zerwałem z nim wczoraj na abonamencie iPlus 75 prywatnie, tylko sobie zostawiłem numer abonamentowy w telefonie który mam od 6 lat a iPlus poszedł sie.... strasznie wolno ten net od nich zaczął ostatnio działać bo sieć zapchana od iPlusowców tak od 17-do 24 masakra. do 4 czerwca jeszcze go poużywam i sim Off.
    0
  • Users Avatars Mini
    goral-1 pisze: 2009-05-28 14:49
    Z prognozami lepiej poczekac do lipca. Zachowania klienta nie przewidzi dodatkowo w momencie gdy przysluguje mu prawo wypowiedzenia umowy i zawarcia nowego kontraktu u konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    MaRa pisze: 2009-05-28 19:10
    TrustNoOne - to normalne, że zrywa połączenia albo nie można się połączyć. Prawa fizyki. Telefon używa fal radiowych, a one mają pewne ograniczenia, podlegają interferencji (przy poruszaniu się) i tłumieniu od przeszkód. Nawet antena jest obwodem rezonansowym, dotknięcie jej ogranicza zasięg przynajmniej o połowę. Podczas jazdy samochodem telefon może znaleźć się w zasięgu przekaźnika bez wolnych kanałów, więc sieć rozłączy.
    0
  • Users Avatars Mini
    MaRa pisze: 2009-05-28 19:17
    Najlepiej podczas rozmowy nie poruszać się, nie zasłaniać anteny i podejść do okna. Podczas jazdy najlepiej gdyby był podłączony do zewnętrznej anteny, a przynajmniej podczas rozmowy powinien być blisko okna (na pewno nie w kieszeni, w schowku, pod siedzeniem itp.) Z kolei niemożność połączenia wynika z chwilowego braku wolnych kanałów - sieć GSM ma swoje ograniczenia w gęstości abonentów i ilości jednoczesnych rozmów przez przekaźnik, dlatego wprowadzili UMTS ze znacznie większą pojemnością.
    0
  • Users Avatars Mini
    MaRa pisze: 2009-05-28 19:24
    Innym ograniczeniem jest szybkość abonenta - do 250km/h dla 900MHz, 130km/h dla 1800MHz, więc przy przekroczeniu dozwolonej prędkości w mieście, gdzie przekaźniki pracują na wyższej częstotliwości, może rozłączyć. Nie połączy też w lecącym samolocie pasażerskim (wbrew bajeczkom rządu amerykańskiego o pasażerach dzwoniących do rodzin z porwanego samolotu). Transmisje danych, szczególnie UMTS/wideopołączenia mają znacznie niższe limity prędkości abonenta, nawet kilkanaście km/h.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hennessy pisze: 2009-05-29 02:57
    widzieliscie to? ByeByePlus.pl OdchodzeZplusa.pl OdejdzZplusa.pl WolniOdPlusa.pl WolnyOdPlusa.pl ZegnajPlus.pl ZmienOpa.pl zPlusaDoEry.pl zPlusaDoOrange.pl zPlusaDoPlay.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    stefan pisze: 2009-05-29 03:13
    Ciekawe co znaczy niewiele? 25000, 30000, 50000 ? Swoją drogą to taka logika dość bandycka. Ludzie rezygnują z operatora powołując się na zmiany w regulaminie wymuszone przez UKE i ida do operatora który tych zmian nie wprowadził. Na miejscu plusa dałbym płatne ogłoszenie z NIP-ami firm które "skorzystały" na takim biznesie , będzie to dobra baza do sprawdzania z kim nie należy robić biznesu.
    0
  • Users Avatars Mini
    zioom pisze: 2009-05-29 16:13
    To, co wyprawiają w salonach Plusa to jest skandal! Nie przyjmą rezygnacji "bo nie i już"! Najpierw wymyślają jakieś dziwne rzeczy, a to wyciąg z KRS-u, a to podpis osoby upoważnionej, a to upoważnienie notarialne... Nie interesuje ich, że przychodzi właściwa osoba (czyli szef firmy), która jest osobą władną do załatwiania spraw związanych z umową...
    0
  • Users Avatars Mini
    zioom pisze: 2009-05-29 16:14
    c.d...A potem stwierdzają, że podobno w salonie nie ma możliwości złożenia rezygnacji i trzeba wysłać pocztą do centrali albo faksem - a ten albo się nie zgłasza, albo rozłącza... ŻENADA
    0
  • Users Avatars Mini
    zioom pisze: 2009-05-29 16:16
    cd... A przy podpisywaniu umowy, jakoś nie wymagali by była to odpowiednia osoba. Nawet nie sprawdzili czy ta osoba może zawierać umowy w imieniu firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    cygan10 pisze: 2009-05-29 23:14
    Okazuje się,że Plus lubi tracić klientów na własne życzenie: dzisiaj się dowiedziałem, że jak teraz rozwiążę umowę to nową mogę zawrzeć tylko z nowym numerem, nie dają przejść ze starym nawet na Simplusa. Natomiast nie ma żadnych problemów jeśli chcę zachować nr i przejść do innej sieci. Nawet z abo na pre. Cóż, jeśli tak...
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2009-05-30 14:29
    Napisałem już wypowiedzenie z usług plusa ale muszę wrócić do punktu play-a bo uwaga!!! jako powód rezygnacji z usług plusa nie podałem zmianę regulaminu. System operatora PLUS naliczy mi z tego powodu karę, więc sprawdzcie Ci którzy chcieli przejśc do PLay-a czy również nie brakuje Wam tego zapisu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafi pisze: 2009-05-30 18:09
    Niewiele osób zerwie umowę bo niewiele osób zostało poinformowanych o zmianie regulaminu. Ja nie dostałem informacji do dziś a wg ustawy operator powinien poinformować na co najmniej 30 dni przed wprowadzeniem. Plus kombinuje jak wszyscy...
    0
  • Users Avatars Mini
    elosz pisze: 2009-06-01 17:26
    teraz ucieknie z plusa. ale jak dla mnie plus w tym momencie ma najlepsza oferte na abonament jesli chodzi o minuty. fakt telefony nie sa oszalamiajace ale dla mnie osobiscie to urzadzenie to korzystania z abonamentu. pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    waski pisze: 2009-06-03 13:29
    Ja zrezygnowałem z Iplusa.......
    0
  • Users Avatars Mini
    tasieq pisze: 2009-06-03 22:29
    ciekawe co uznaje się za nie dużą stratę klientów, pracuje w konkurencji i tylko w jednym punckie dziennie przenosimy z plusa po kilka numerów ze względu na zmiane regulaminu...
    0
  • Users Avatars Mini
    rower pisze: 2009-06-04 14:11
    piszecie o konsultantach i innych sprawach a może jest już ktoś kto złożył rezygnację i dostał jakąś propozycję od plusa?? Sam złożyłem rezygnację bez żadnego problemu w salonie plusa. teraz chciałbym się dowiedzieć czego mogę się spodziewać jeśli zadzwonią o ile zadzwonią. Czy jest szansa na podpisanie nowej umowy i zgarnięcie nowego telefonu, czy np. dadzą dodatkowe minuty i to wszystko??
    0
  • Users Avatars Mini
    sasetka pisze: 2009-06-24 22:48
    ciesze sie niezmiernie ze odeszlam z tego poronionego projektu...bajzel maja nieziemski i dopiero jak sie czlowiek postawi,nawreszczy i postraszy to laskawie zechca spojrzec na wypowiedzenie...ja sama czekalam na zmiane regulaminu 6dni i czekalam...czekalam i nie przyszla..w plusie powiedziano mi,ze to przez poczte!na pewno zgubila moja fakture..jakiz zbieg okolicznosci!!dobrze,ze drukarka dzialala;)najlepszy mobilny net!szkoda,ze przy podpisywaniu umowy nikt mnie nie uprzedzil,ze nerwosol potrz
    0
  • Users Avatars Mini
    pomocy pisze: 2009-07-06 22:27
    Pomocy. Zrezygnowałam z 2 abonamentów. Jeden płatny do 5.06 a drugi do 10.06. Rezygnację zaniosłam do salonu, żeby wysłali ją faksem. Pani podbiła pieczątkę na rezygnacji i napisała datę. FAKS NIE PRZESZEDŁ. A z Plusa zaczęły się smsy (o dziwo, skoro nie przeszedł!), że zerwanie umowy w trakcie trwania umowy grozi karą! Widzę, że popełniłam błąd z jednym abonamentem, bo płatność była do 5.06 - jak się z tego wybronić?! Dlaczego mówią, że sytuacja jest taka sama w przypadku drugiego (10.06)?
    0
  • Users Avatars Mini
    robiqw pisze: 2010-06-14 18:27
    witam zna ktos numer do biura utrzymania klienta plusgsm?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: