Plus w Gazecie Wyborczej zareagował na reklamę PLAY z kabaretem Mumio. Wcześniej, w rozmowie z "Wyborczą" Marcin Gruszka z PLAY mówił, że nie obawia się silnych skojarzeń Mumio z Plusem: Z tego skojarzenia zrobimy atut. Chcemy, by klienci zobaczyli, że ludzie z Plusa przeszli do Playa.
Właśnie to stwierdzenie rozbawiło i zdziwiło pracowników biura prasowego Plusa. Zaznaczają oni, że Mumio nie przeszło z Plusa do Play. Bo grupa w Plusie nie była już od półtora roku. Play postanowiło odkopać Mumio - to oczywiście ich wybór, tylko prawdą jest, że Mumio nie przeszło z Plusa do Play - tylko trzymając się terminologii transferowej - zawodnicy pozostający od półtora roku bez klubu zostali zaangażowani przez nową drużynę - wyjaśnia w Wyborczej Aleksandra Gieros-Brzezińska z biura prasowego Plusa. I dodaje ironicznie: Nie wiemy, dlaczego Playowi aż półtora roku zajmuje namówienie kogoś do przejścia do nich, ale to nie nasze zmartwienie.
Gieros-Brzezińska ma jeszcze jedną propozycję dla PLAY: Oczywiście jeżeli Play potrzebuje pomysłów na reklamy, to możemy im kilka zgrać - począwszy od tych z lat 90. I jeszcze jedna wskazówka dla Play - u nas niedawno w reklamie był Obama. Jakby co, służymy danymi kontaktowymi.
Szczegóły dotyczące nowej kampanii PLAY z Mumio znajdują się tutaj