Plus rozpoczyna sprzedaż prądu dla klientów indywidualnych na terenie całej Polski. Klient wybiera odpowiadający mu abonament z pakietem energii i płaci za tyle, ile jej zużył. Plus obiecuje, ze na rachunku za prąd można zaoszczędzić 240 zł. Sprzedaż prądu to kolejna usługa w programie smartDOM.
Skorzystanie z oferty energii elektrycznej od Plusa jest uproszczone. Zasady zmiany sprzedawcy są maksymalnie uproszczone i wszystkie formalności zostaną przeprowadzone w imieniu klienta przez pracowników Plusa. Prąd od Plusa, to:
• stawka za kWh z gwarancją niezmienności w trakcie trwania kontraktu
• Zniżka dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu
• Jedna oferta energii w całej Polsce – takie same, korzystne warunki bez względu na to, gdzie się mieszka
• prosta faktura
Od 15 kwietnia oferta będzie dostępna w punktach sprzedaży Plusa, a od maja w punktach Cyfrowego Polsatu. W sumie to 1200 punktów sprzedaży.
Klient przez cały czas trwania umowy płaci stałą miesięczną opłatę za pakiet energii:
1. Klient wybiera miesięczny pakiet energii (paczka kWh) i płaci stały abonament przez cały okres 24-miesięcznej umowy. Do wyboru są pakiety z paczkami energii od 100 kWh do 2000 kWh.
2. W przypadku przekroczenia przez klienta pakietu energii nie traci on dostępu do usługi, a dodatkowe zużycie zostanie ujęte na najbliższej fakturze rozliczeniowej według tych samych stawek, które obowiązują w pakiecie.
3. W razie niewykorzystania pakietu na koniec okresu rozliczeniowego, niezużyta energia jest przeliczana na złotówki i przechodzi na kolejne okresy rozliczeniowe pokrywając nowe zobowiązania albo jej wartość zostaje oddana klientowi w formie gotówki lub przelewu.
4. Abonament za pakiet jest naliczany „z góry”, a okres rozliczeniowy następuje co 6 lub 12 miesięcy, w zależności od decyzji klienta.
5. W trakcie całego okresu rozliczeniowego niewykorzystane pakiety sumują się na wzór przechodzenia minut z miesiąca na miesiąc.