Polkomtel rozpoczął przyjmowanie od klientów konkurencyjnych operatorów wniosków na przeniesienie numeru do ofert MIX, SIM+ lub Sami Swoi. Na chwilę obecną Polkomtel nie świadczy jeszcze tej usługi, ale nie może odmówić klientowi przyjęcia stosownego wniosku. Pracownicy punktów nie komunikują na razie klientom żadnych informacji dotyczących terminów oraz sposobu realizacji usługi. Gdy Plus zacznie świadczyć wspomnianą usługę klient zostanie poinformowany o tym za pośrednictwem SMS-a lub poprzez kontakt telefoniczny, a następnie skierowany do punktu sprzedaży Plus celem wręczenia właściwej karty SIM.
Klient musi być obowiązkowo zarejestrowany u swojego dotychczasowego operatora, w przypadku niedopełnienia tego warunku nie będzie możliwe włączenie go do sieci Plus po komercyjnym uruchomieniu tej usługi.
W pierwszej fazie (aż do odwołania) w obsługę procesu będą zaangażowane tylko salony firmowe i sklepy firmowe Plus.