Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
9 grudnia 2024
Polkomtel wydał specjalne oświadczenie dotyczące wczorajszej awarii, która dotyczyła klientów PLAY:
2 czerwca 2008 r. w wyniku rutynowych prac, polegających na rekonfiguracji elementów sieciowych, u Klientów P4 Sp. z o.o. zalogowanych w sieci Polkomtel S.A. mogły wystąpić okresowe trudności w wykonywaniu połączeń wychodzących (pozostałe usługi, takie jak m.in. połączenia przychodzące, SMS-y czy MMS-y, realizowane były w sposób prawidłowy).
Jednocześnie informuję, że służby techniczne Polkomtel S.A. rozwiązały ww. problem w ciągu 20 minut od momentu otrzymania zgłoszenia.
Za zaistniałą sytuację i wynikające z niej niedogodności Polkomtel S.A. przeprasza Klientów P4 Sp. z o.o.
Elżbieta Sadowska
rzecznik prasowy sieci Plus