Od 5 czerwca klienci konta mobilnego Avocado mają do dyspozycji nową stronę internetową oraz profil w serwisie społecznościowym Facebook.
Celem twórców nowej odsłony internetowej było stworzenie serwisu jak najbardziej przyjaznego użytkownikowi oraz prezentującego w przystępny sposób najważniejsze informacje dotyczące konta mobilnego Avocado. Dzięki położeniu dużego nacisku na warstwę graficzną, w tym zawartych na stronie instrukcji korzystania z kluczowych funkcjonalności konta, witryna zyskała na przejrzystości i będzie jeszcze bardziej przydatna użytkownikom poszukującym informacji na temat usług dostępnych w ramach pakietu. Do dyspozycji internautów został oddany m.in. kalkulator, pozwalający na obliczenie kwot, które można zaoszczędzić na rachunkach telefonicznych w sieci Plus korzystając z mobilnego konta Avocado.
- Uruchomienie nowej strony internetowej poprzedziliśmy analizą preferencji naszych Klientów, tak aby jak najlepiej dopasować produkt do ich potrzeb. Z uzyskanych danych wynika, że witryna Avocado zyskała największą popularność wśród osób młodych, dla których Internet stanowi główne źródło pozyskiwania informacji, którzy chętnie korzystają z usług elektronicznej bankowości i mają duże oczekiwania wobec ofert usług finansowych. Nowa odsłona strony www.m-avocado.pl odpowiada na te oczekiwania – posiada nowoczesną stylistykę, funkcjonalną nawigację i przydatne narzędzia. Jesteśmy pewni, że dzięki nowej szacie graficznej strona będzie jeszcze bardziej przystępna i przejrzysta – powiedział Tomasz Sękalski, Prezes Zarządu Polkomtel Business Development.
Uruchomieniu odświeżonej strony internetowej towarzyszy premiera fanpage w serwisie społecznościowym Facebook (http://www.facebook.com/PakietAvocado). Profil marki będzie stanowił interaktywną platformę wymiany informacji na temat pakietu Avocado. Za jego pośrednictwem internauci uzyskają aktualne informacje dotyczące oferty Avocado oraz wiadomości na temat dostępnych promocji i nowych produktów. Fanpage umożliwi aktywną wymianę opinii na temat pakietu Avocado pomiędzy jego użytkownikami. Fani strony będą również zapraszani do udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
Na czerwiec zaplanowana została także internetowa kampania bannerowa, której celem jest promocja nowych usług oraz oszczędności razem z Avocado. Reklamy konta mobilnego pojawią się już niedługo w największych ogólnopolskich serwisach informacyjnych, takich jak: WP.pl, Onet.pl oraz Interia.pl.
Plus nie podał w komunikacie ilu klientów korzysta z tego konta.