Plus udostępnia swoim klientom aplikację Serwis Wyświetlacza.
Od 30 listopada będzie ona dostępna dla wszystkich klientów sieci Plus.
Usługa obejmie nie tylko urządzenia nowe, ale również te, które klienci już posiadają i użytkują oraz pochodzące z dowolnego miejsca zakupu.
Dzięki aplikacji można objąć usługą serwisową swój smartfon w dowolnym momencie, bez wychodzenia z domu.
Serwis Wyświetlacza w aplikacji dla urządzeń używanych dostępny jest dla wszystkich klientów sieci Plus, zarówno abonamentowych sieci, jak i korzystających z oferty mix, czy na kartę.
Po zgłoszeniu uszkodzenia w ciągu dwóch dni kurier odbierze telefon od klienta, a w ciągu tygodnia zostanie on naprawiony i odesłany w ciągu kolejnych dwóch dni.
Aplikacja została stworzona przez firmę Digital Care.
Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3 mln klientów.
Za projekt w Polkomtelu odpowiada Katarzyna Życka, kierownik zespołu Ofert Non-Telco.