Plus startuje z nową kampanią reklamową zasięgu LTE

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 4

Plus zakończył pierwszą fazę modernizacji swojej sieci, dzięki czemu dostęp do superszybkiego internetu w technologii LTE posiada już ponad 50% mieszkańców Polski, a w zasięgu HSPA/HSPA+ znajduje się przeszło 93% populacji naszego kraju.

Rozpoczęta w październiku 2012 roku modernizacja sieci Plus zaowocowała wzrostem zasięgu usług mobilnego internetu LTE z poziomu 35% do 50%, a HSPA/HSPA+ z 87% do 93%. Oznacza to, że z najszybszej mobilnej technologii na świecie może korzystać już blisko 20 mln osób, zaś z usług HSPA/HSPA+ blisko 36 mln mieszkańców naszego kraju.

Zwiększenie zasięgu w technologii LTE powiązane jest z wprowadzeniem w ofercie Plusa specjalnej oferty zachęcającej klientów do jej przetestowania. Ofertę można testować przez 7 dni. Przez pierwsze 30 dni abonament za internet wynosi 0 zł. W przypadku rezygnacji Plus zwróci wszystkie koszty prócz opłaty aktywacyjnej (która wynosi tylko 9 zł). W ramach oferty szczególnie promowany będzie modem LTE Huawei E 3276 (umożliwiający transfer danych do 150 Mb/s) oraz router domowy LTE Huawei B 593 (umożliwiający transfer danych do 100 Mb/s).

Docelowo, do końca 2014 roku, w zasięgu LTE ma się znaleźć 66% mieszkańców Polski, w technologii HSPA/HSPA+ praktycznie cała populacja - aż 99%. Pozwoli to zaoferować najnowocześniejsze usługi operatora na maksymalnie największym obszarze kraju, zarówno w wielkich aglomeracjach miejskich, jak i mniejszych miejscowościach. Za rozbudowę odpowiadają spółki NFI Midas oraz Polkomtel, który udostępnia swoja strukturę dla nowych stacji LTE i HSPA+.

Plus jest jedynym polskim operatorem komórkowym oferującym ultraszybki dostęp do internetu LTE i wraz z Cyfrowym Polsatem znalazł się w gronie pionierów tej nowoczesnej technologii.

Dziś startuje także nowa kampania reklamowa promująca większy zasięg sieci LTE:



Metryczka kampanii:

1. Klient: Polkomtel Sp. z o.o. (LTE)
2. Tytuł kampanii: „Przełom/Zasięg” w Plus Internet
3. Tytuł reklamy: Plus LTE „Zasięg”
4. Czas: 30”
5. Autor scenariusza: Andrzej Błachut, Marcin Mroczek
6. Kompozytor muzyki: Andrew Bojanic, Marc Robillard
7. Tytuł utworu: „Colors”
8. Agencje: Agencje Reklamowe 303 i Pompidou, Agencja interaktywna Digital One
9. Dom mediowy: Media Direction OMD
10. Media: TV, internet, outdoor
11. Start kampanii: 7.02.2013 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Michal pisze: 2013-02-07 12:17
    Według tej mapki na stronie plusa, moja lokalizacja jest pokryta wybierając kategorię "na zewnątrz". Czy ta modernizacja dotyczyć będzie również polepszenia jakości wewnątrz pomieszczeń? bo w chwili obecnej zasięg węwnątrz jest kiepski.
    0
  • Users Avatars Mini
    kle pisze: 2013-02-07 13:29
    LTE wewnątrz nigdy Ci dobrze nie będzie hulał, chyba że pod nadajnikiem. Najlepiej antenę i masz olbrzymi zysk
    0
  • Users Avatars Mini
    arcziarczi pisze: 2013-02-08 00:19
    ja PIER...E ludzie gdzie jest to (ponad 93%) pokrycie polski w technologii HSPA+ ? według mapy widzę że ledwo 50 %. W mojej lokalizacji powinno być 3G wewnątrz budynu i lte na zewnątrz a w rzeczywistości LTE brak i 3G jak m a się szczęscie to złapie na dworzu z wyciągniętą ręku ku niebu a najcześciej nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michal pisze: 2013-02-08 15:09
    @kle Mieszkam na wsi więc na lte nie mam co liczyć najbliższych latach, poza tym na prawdę nie potrzebuję tak szybkiego neta, , zadowolę się w pełni hspa+ w laptopie.Jak na razie to brak dalszych pozwoleń na umts900 okolicy, zaisęg wewnątrz występuje na drugim końcu miejscowości, a kupować antenę do hspa+ to jakoś mi się nie widzi, więc jeśli plus nie pokryje mojej miejscowości hspa+ do 2014 to z pewnością zrobi to networks w tym roku. Kto pierwszy zapewni mi hspa z tym podpiszę umowę.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: