Plus stawia na outsourcing, ale duże redukcje zatrudnienia nie są planowane

Newsy
Opinie: 25

Computerworld podał w swoim najnowszym wydaniu, że w ciągu trzech lat liczba pracowników Polkomtelu ma zmniejszyć się o ok. 800 osób. W ciągu najbliższych tygodni zapadnie także decyzja dotycząca projektu wdrożenia systemu CRM. Wartość projektu szacowana jest na 170 mln zł. Faworytem przetargu jest firma Oracle. Wciąż jednak nie jest wykluczone, że Polkomtel zrezygnuje z tak kosztownego przedsięwzięcia. Jako opcja rozpatrywany jest scenariusz rozwoju wykorzystywanych dotychczas rozwiązań, m.in. portalu dla klientów biznesowych Asystent, stworzonego przy współpracy z Matrix.pl.

Elżbieta Sadowska, rzecznik Polkomtelu, w rozmowie z GSMonline.pl nie potwierdziła tak dużych zwolnień w firmie. Wiele projektów jest i będzie outosourcowanych do firm zewnętrznych, ale tak duże redukcje nie są planowane. Jest natomiast prawdą, że w firmie realizowane są strategiczne programy podwyższenia wydajności i redukcji kosztów.

Program efektywności ma w ciągu 2-3 lat uczynić  z Plusa najtańszą firmę pod względem kosztów uzyskania przychodów. Plan obejmuje 100 inicjatyw dotyczących całej firmy.

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spat pisze: 2006-11-06 20:24
    A co z Sami Swoi? Likwidują czy nie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-11-06 20:45
    800 to troche ludzi
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2006-11-06 23:32
    wers nawet bardzo dużo zważywszy ze w Polkomtelu pracuje raptem cos tam ponad 3 tys. pracowników. wiec redukcja 25%
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2006-11-06 23:49
    się plusakom zachciało cięć ? ... co to wyniki już nie te ... 3 miejsce wśród operatorów ... no cóż trza zwijać ten majdan :) hehs .:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Geronimo pisze: 2006-11-07 08:20
    Już można odczuć że ludzi coraz mniej, zwłaszcza jeśli chodzi o kulturę BOK. Sami sobie zjadają ogon.
    0
  • Users Avatars Mini
    enomad pisze: 2006-11-07 09:46
    No to tylko "pogratulowac" Plusowi. Firma technologiczna stawia na outsourcing i ciecie kosztow. Trzeba byc wyjatkowym glupikiem aby podjac taka decyzje.
    0
  • Users Avatars Mini
    SwietY pisze: 2006-11-07 09:50
    Geronimo - akurat BOK w Plusie juz dawno zaczał być outsorcowany moze nie w 100% ale jednak. Więc nie ma się dziwić, że jakość obsługi jest marna.
    0
  • Users Avatars Mini
    CbR-1 pisze: 2006-11-07 10:21
    no no nie ladnie!!!z utesknieniem czekam na P4 i plusowi powiem bye bye
    0
  • Users Avatars Mini
    sampel pisze: 2006-11-07 11:35
    tak i pewnie te 800 osób będzie pracować potem w P4.....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-11-07 12:06
    Rekordowy zysk i takie cięcia. Ta firma to jednak ściema. Ja rozumiem, że zysk jest ważny ale bez przesady. A jeszcze niedawno zapowiadali prześcignięcie Ery. A gdzie Era a gdzie Plus? Era wróciła na pierwsze miejsce, wprowadziła HSDPA, wprowadziła Ere Domową z numerem stacjonarnym, ma ciągle najlepszego prepaida. A Plus? HSDPA nie ma i sie nie zanosi, Dom Plujs bez numeru stacjonarnego jest bezużyteczny, za to zysk wypracowali rekordowy. Żałosne
    0
  • Users Avatars Mini
    Everybody-1 pisze: 2006-11-07 12:36
    no era sie poprawiła ostatnio, klientów dużo wróciło, fakt.
    0
  • Users Avatars Mini
    sampel pisze: 2006-11-07 12:39
    ta chyba na karte są to osoby powracające
    0
  • Users Avatars Mini
    darios pisze: 2006-11-07 12:44
    sampel osoby, ktore powróciły doery biorą abonementy przede wszystkim hehe a zarzekali się że oni nie wrócą że era to najwieksze zło, a teraz uśmiechnięci od ucha do ucha przychodza i prosza o oferty hehe no cóż lepiej późno coś zrozumieć niż wcale... pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarenek pisze: 2006-11-07 12:53
    taaa, bo teraz to najkorzytsniejsze rozwiązania są właśnie w Erze.Teraz opłaca się brać abonamenty i suepr telefony do nich można dobrać.Taka prawda. I startuja z hsdpa i tym numerem stacjonarnym.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-11-07 13:03
    co innego ciecie kosztow a co innego inwestycje, ktore w Polkomtelu sa wyzsze niz u reszty opow. Outsourcing to przyszlosc. Mnostwo firm na swiecie tak robi bo to oznacza nizsze koszty i lepsza jakosc uslug.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcio pisze: 2006-11-07 13:12
    wyższe niż u innych.To dlaczego polkomtel daje nuemr komorkowy w telefonii stacjonarnej, albo nie wprowadziło jeszcze hsdpa?Dlaczego e-bok ciągle nawala gdy iboa ery non-stop działa.polkomtel jest najdalej ze wszystkich, to zacietrzewiona częsciowo państwowa spólka.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcio pisze: 2006-11-07 13:21
    wyższe niż u innych.To dlaczego polkomtel daje nuemr komorkowy w telefonii stacjonarnej, albo nie wprowadziło jeszcze hsdpa?Dlaczego e-bok ciągle nawala gdy iboa ery non-stop działa.polkomtel jest najdalej ze wszystkich, to zacietrzewiona częsciowo państwowa spólka.
    0
  • Users Avatars Mini
    sampel pisze: 2006-11-07 13:23
    *darios- co do tych rozumnych istot zwanych urzytkownikami ery to czy oni nie mogliby kumać wcześniej wszak my o nich przecie dbamy, mam już dość sluchania tego ile można!!!!!!! że era jest beee
    0
  • Users Avatars Mini
    sampel pisze: 2006-11-07 13:32
    *darios- co do tych rozumnych istot zwanych urzytkownikami ery to czy oni nie mogliby kumać wcześniej wszak my o nich przecie dbamy, mam już dość sluchania tego ile można!!!!!!! że era jest beee
    0
  • Users Avatars Mini
    bananadj pisze: 2006-11-07 14:23
    Zapomnieliście jeszcze o jednej sprawie - Własna działalność gospodarcza. I nie dziwię się, że nikt w Polkometalu nie potwierdza info o zwolnieniach, bo zmieni się tylko "rodzaj zatrudnienia".
    0
  • Users Avatars Mini
    Natolinn pisze: 2006-11-07 14:25
    wbrew opiniom o orange, mało jest tych o erze, że jest beee.Moze dlatego, ze odstatnio poprawila swoje oferty, to i klientow przybywa.Orange nie jest tak silny na jakiego się kreuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-11-07 20:46
    to brzmi zawsze tak dobrze z angielska, a rzeczywistosc to zawsze pogorszenie i to mocne jakosci jesli chodzi o obsluge klienta. jakies call center zaoferuje najnizsza cene i juz nic nie bedzie mozna zalatwic. outsourcing robi t-online u nas w niemczech i wiezcie mi tam cos zalatwic to mozna sie powiesic predzej, ale kilkanascie roznych callcenter sa odpowiedzialne za obsluge klienta i chaos jest doskonaly!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Irmelin pisze: 2006-11-07 23:24
    *hubcio korzystam ze e-bok dosyć często,problem z funkcjonowaniem tej aplikacji pojawia się (przynajmniej w moim przypadku) sporadycznie. Co do oferty ery, może i wiele osób się tam w tej chwili aktywuje,ale są to przede wszystkim ci którzy "lecą" na abonament za 10 zł (max 30zł),czyli Ci raczej mało korzystni dla operatora (ale może dla ery liczy się ilość klientów a nie "jakość",kwestia gustu), zdziwią się oni za 10 m-cy jak dostaną wyższy rachunek,bo standardowo nie przeczytali umowy ;o)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-07 23:43
    Nieprawda! Nie wszyscy lecą na promocję abonamentową. Tak Tak też jest najlepszym pre-paidem i dużo osób wybiera właśnie TT.
    0
  • Users Avatars Mini
    krisu pisze: 2006-11-08 23:48
    Irmelin a ten skad sie wzial? bo chyba nie z tego swiata... :/
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: