Polkomtel rozpoczął przetarg reklamowy na markę Simplus, dotychczas obsługiwaną przez agencję reklamową Euro RSCG New Europe. Zaproszono osiem agencji reklamowych, z których tylko cztery znajdą się na tzw. short-liście. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że do przetargu zostały zaproszone agencje reklamowe: Lowe GGK, McCann-Erickson Polska, Euro RSCG New Europe oraz Ad Fabrika FCB. Ryszard Woronowicz, rzecznik prasowy Polkomtela nie podał żadnych szczegółów przetargu, choć potwierdził, że jest on w toku. Wysokość budżetu reklamowego marki Simplus w 2003 r. nie została podana. W 2002 r. na wsparcie reklamowe tej marki Polkomtel SA wydał 45,9 mln zł (Expert Monitor). Planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich marek Polkomtela zajmuje się obecnie dom mediowy Universal McCann. Dotychczas strategią mediową i zakupem mediów do niektórych kampanii marki Simplus zajmował się również dom mediowy Media Planning.