Według informacji Pulsu Biznesu, Polkomtel rozpoczyna sprzedaż polis komunikacyjnych..
Plus postawił na sprzedaż polis w kanale mobilnym. Partnerem Polkomtela została Benefia z grupy VIG Polska. Jej szef — Paweł Bisek — potwierdza, że spółka nawiązała współ pracę z Plusem.
Pod koniec marca podpisaliśmy umowę. Z rozpoczęciem sprzedaży czekaliśmy, aż nasz partner zostanie zarejestrowany w Komisji Nadzoru Finansowego jako pośrednik ubezpieczeniowy. W miniony czwartek to się już dokonało, a więc nie ma przeszkód do rozpoczęcia sprzedaży pakietowych polis komunikacyjnych (OC,AC, NNW i Assistance) dla wszystkich posiadaczy smartfonów, będących klientami Plusa. Wystawienie polisy będzie dokonane bezpośrednio przez klienta Plusa w cyklu w pełni automatycznym i w niesłychanie krótkim czasie. Oferta, po zbadaniu ubezpieczeniowej historii klienta, zostanie mu przekazana w ciągu kilku sekund, a polisa w ciągu 2-3 minut. Oczywiście, taką polisę można zachować w formie elektronicznej lub wydrukować — mówi Paweł Bisek.
Zgodnie z warunkami współpracy, Benefia ma stać z tyłu i zająć się ubezpieczeniową stroną projektu od momentu sprzedaży polisy. Wcześniejsze etapy — w tym przekonanie klientów do nowej formuły zakupu polis — weźmie na siebie telekom. Z usług operatora korzysta prawie 12 mln użytkowników, z czego ponad 8 mln w ramach abonamentu. Plus wykorzysta aplikację mobilną U+ (skrót od Ubezpieczenia Plus). Będzie instalowana na wszystkich nowych telefonach sprzedawanych przez operatora, a pozostali klienci będą mogli ściągnąć ją z internetu. Umożliwi szybką kalkulację ceny polisy komunikacyjnej (technologię dostarczy Benefia) i jej zakup.