W lutym 2002 r. sieć Plus GSM wystosowała zaproszenie do przetargu w celu wyłonienia agencji reklamowej, która zrealizuje w 2002 r. kampanię wizerunkową. Przedmiotem przetargu była koncepcja kreatywna kampanii, która umocni markę i pozycję rynkową Plus GSM. Prepozycje kreatywne przedstawiły następujące agencje: Communication Unlimited, Euro RSCG, McCann Erickson, Oxygen. W wyniku rekomendacji komisji przetargowej Zarząd Polkomtel S.A. zalecił rozpoczęcie negocjacji z agencją McCann Erickson w celu przygotowania umowy. Do końca kwietnia br. kampanie reklamowe marki Plus prowadzone są przez agencję Leo Burnett. "Sytuacja rynkowa na niezwykle konkurencyjnym rynku telefonii komórkowej narzuca konieczność odświeżenia przekazu wizerunkowego. Prowadzone na co dzień kampanie produktowe powinny być wsparte przez oryginalną i emocjonalną kampanię wizerunkową, co sprzyjać będzie umocnieniu marki Plus GSM" - powiedział Marek Mroczkowski, Prezes Zarządu Polkomtel S.A.