Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
9 grudnia 2024
Z danych cennikowych Kantar Media (Expert Monitor) wynika, że polscy operatorzy komórkowi zwiększyli w ub.r. wydatki na kampanie w prasie, radiu i telewizji. Dane opublikował Press. W sumie wyniosły one 2,1 mld zł, czyli o blisko 318 mln zł więcej niż w ub.r. Liderem pod względem wydatków reklamowych jest nadal Polkomtel, który w ub.r. wydał na reklamę 712,7 mln zł (wzrost o 138,7 mln). Drugi jest Orange, który przeznaczył na reklamę 567,2 mln zł (wzrost o 31,8 mln). Na kolejnych miejscach uplasowały się: Era – 508,6 mln zł (wzrost o 73,9 mln) i PLAY - 319,7 mln zł (wzrost o 73,3 mln). Kwoty te nie uwzględniają uzyskanych przez reklamodawców rabatów.