Plus wypłaca dywidendę

Newsy
Żródło: Gazeta Wyborcza
Opinie: 48

Polkomtel wypłaci dziś rekordową dywidendę za ubiegły rok - 2,35 mld zł. Przed rokiem akcjonariusze wypłacili sobie tylko 425 mln zł, czyli 46 proc. zysku netto. Pieniądze na wypłatę dywidendy pochodzić mają z opiewającego na 1,6 mld zł kredytu w konsorcjum banków. "Wypłata dywidendy poprawi strukturę kapitałową Polkomtela. Jego zarząd zapewnił nas, że nie wpłynie to ani na ograniczenie programu inwestycyjnego, ani na płynność spółki" - powiedział Gazecie Wyborczej Maksymilian Bylicki, przewodniczący rady nadzorczej operatora i wiceprezes KGHM.

Opinie:

Opinie archiwalne (48):

Komentuj

Komentarze / 48

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gujemo pisze: 2006-07-17 09:47
    no cóż akcjonariusze maja to co chcą
    0
  • Users Avatars Mini
    Anatol pisze: 2006-07-17 09:55
    PISior wyciąga kasę, żeby mieć gest dla lekarzy, górników, nauczycieli, itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-07-17 10:12
    Czy ja dobrze czytam - biorą kredyt aby wypłacić dywidendę? O ile się orientuję to w ubiegłym roku Plus miał zysk netto cos 1,1-1,2 mld zł. Dlaczego więc dywidenda jest dwa razy wyższa niż zysk za 2005 rok? Dokladnie teraz widać kto w naszym kraju jest najwiekszym złodziejem - państwo polskie. Nie dość ze nakłada na ludzi gigantyczne obciązenia podatkowe, haracz na ZUS to jeszcze łupi jak tylko może firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2006-07-17 10:39
    kasa pojdzie przede wszystkim do PKN Orlen, KGHM, PSE, Vodafone, TDC. Przeciez to bogate firmy po co im jeszcze kasa z Plusa? Nie rozumiem. Moze im potrzeba wiecej gotowki. Niech sami wezma kredyt!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-07-17 11:37
    PKN Orlen, KGHM, PSE to spółki kontrolowane przez państwo gdzie jest ono największym udziałowcem.
    0
  • Users Avatars Mini
    pagos pisze: 2006-07-17 11:53
    krowa dojna
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2006-07-17 11:54
    takie rzeczy to tylko w ....Plusie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-07-17 12:33
    nie jestem ekonomistą ale to co zawarte w newsie mocno mnie dziwi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Issa pisze: 2006-07-17 12:53
    Dzis o tym obszerny artykul w dziale "Gospodarka" Wyborczej.
    0
  • Users Avatars Mini
    gred pisze: 2006-07-17 12:54
    wydali by tę kasę na nowa platforme do Simplusa, by się więcej nie psuła;)
    0
  • Users Avatars Mini
    reda pisze: 2006-07-17 12:57
    WŁAŚNIE wspierają bogatych, a technologie maja biedne i wymagają rewitalizcji! Chore zasady, ale...polityka polityka polityka
    0
  • Users Avatars Mini
    Ego pisze: 2006-07-17 13:28
    Ale wezme Kasy ! ! Wow
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-07-17 13:40
    Moze by tal Plus w KONCU za EDGE by sie wziol ? Obecnie zasieg edge Plusa ma najgorszy w kraju !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-07-17 13:49
    rcicho - bo właściciee za lata ubiegłe sobie zażyczli dywidendy - do 100% doliczyli ;-) Stąd taka kwota. Bardziej mnie interesuje, jak te zyski spółek właścicieli i jednocześnie będących właśnością SP wpłyną na polepszenie warunków w naszym pięknym, prawym i SPRAWIEDLIWYM państwie?
    0
  • Users Avatars Mini
    bartek pisze: 2006-07-17 13:54
    zaiwestowali by w coś pożytecznego, a nie.....
    0
  • Users Avatars Mini
    hipok pisze: 2006-07-17 14:16
    technologoia w Plusie leży, poprawili by jakość za tą kase, by więcej platforma simplusa nie padała.
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-07-17 14:34
    hipok: No niby racja :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ken pisze: 2006-07-17 14:41
    jakość łącz, ale i usług w kontakcie z klientem, osobistym i telefonicznym, o netowym juz nie wspomne. A na to nie trzeba chyba większej kasy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-07-17 18:31
    a ja zgodnie z przewidywaniami dostałem dzisiaj fakturę za okres od 9 czerwca do 8 lipca z naliczonym abonamentem za okres od 9 lipca do 8 sierpnia - i żadnych innych opłat, bo pakietu z zeszłego miesiąca nie przekroczyłem. I nic że numer został wyłączony 8 czerwca. Ale za to dywidenda jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    ego pisze: 2006-07-17 19:02
    ale kaski dostalem....
    0
  • Users Avatars Mini
    ego pisze: 2006-07-17 19:03
    prosze dzwonic i PLACIC by egonek mial w przyszym roczku jeszcze wiecej kaski...
    0
  • Users Avatars Mini
    erik pisze: 2006-07-17 19:07
    biznes w tym Plusie góruje, a gdzie kleint i jego interesy?Tyle ludzi narzeka, to chyba coś w tym musi być. Ale czy oni słuchają tych głosów, czy przeliczaja kase?
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-07-17 19:40
    ego: Piłeś coś?
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-07-17 19:41
    erik: No jasne że kase ^^
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2006-07-17 21:07
    No i co wielbiciele plusa i ekonomiści? Tak pisaliście nad sensem kredytów odnawialnych i inwestowania kasy. I stało się. Wypłata dywidenty. Biorą ją: złodzieje z Polski, biedota z UK (czytaj Vodafone) i inni. Kasa pójdzie na machlojki, nadużycia, Hummery, mandaty za jazdę po alkoholu, itd. Niech żyje nowa stara platforma Simplusa. A co robi platforma Simplusa? Leży jak zwykle. Ale takie jest Prawo i Sprawiedliwość w tym kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2006-07-17 21:13
    I teraz mamy 3 obozy polityczne w Polsce: 1 - abonenci i użytkonicy Plusa - kładą kasę w złodziei i dziękują im za "tanie super usługi", 2 - abonenci i użytkownicy Orange - kładli kasę w Ideę taniego telefonu a teraz Małpiszon drze z nich kasę i spłaca swoje długi we Francji, 3 - abonenci i użytkownicy Ery - też dają kasę ale mają to za co płacą - platformy nie padają, usługi są na poziomie.
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-07-17 21:39
    Czajson- z ERĄ wcale tak różowo nie jest -bo czy nie jest śmieszne że 3km od ŁODZI w południowej części Aleksandrowa Lodzkiego 25tys- wewntarz budynkow(i to nie 1 budynek a z 100budynkow) zasięg Ery jest tak słaby że rozmawiać prawie wogóle się nie da a jak się da to szumi i przerywa strasznie !!! Na moje sugestie że brakuje ERZE bts w moich okolicach dlatego w części miasta zasięg jest bardzo zły odpisali mi by sobie antenę zewnętrzną kupił :-):-):-). bo oni problemu nie widzą ! Dziwne że w ty
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-07-17 21:43
    Dziwne jest to że ORANGE I PLUS jakoś wewnątrz budynków w tej części miasta mają zasięg bardzo dobry ale jak się ma w mieście 2bts to jest ok a Era cale 25tys miasto obejmuje 1 bts i to jest podstawowy błąd ale widać w ERZE taka polityka największy zasięg najmniejszym kosztem.
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-07-17 21:51
    Moze ktoś z ERY to czyta i coś "zrobi" w południowym Aleksandrowie Lodzkim w budynkach zasieg jest tragiczny i sygnal slaby na poziomie 95-100db !!! Plus i Orange maja w tym rejonie 80-85db. Komrka Ery ciagle sie loguje do roznych bts -Piaskowiec,Szczecinska,Aleksandrow,os Zeromskiego,okolice Lodzi !!! Beldow !!! Tragedia wsrod znajomych juz wszyscy ERY się pozbyli za ten zasięg właśnie :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Teresa pisze: 2006-07-17 23:52
    Glupi ten plus ... zaciaga kredyty a tu wyplaca dywidende... i po co placic za kredyt ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2006-07-18 00:04
    szalony ** widocznie Aleksandrów Łódzki to dla Ery pikuś :) u mnie w mieście podobnym do Twojego jest jeden bardzo dobry nadajnik i mam zasięg nawet w pubie umiejscowionym w piwnicy podczas gdy aboinenci i użytkownicy Plusa i Orange mogą sobie jedynie popatrzeć na brak loga operatora na wyświetlaczu. Aby przeprowadzić jakąkolwiek rozmowę muszą wychodzić z budynku. Z doświadczenia wiem, że btsy się zmieniają na coraz lepsze i może się kiedyś doczekacie podobnych warunków. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    zenon pisze: 2006-07-18 00:20
    Jak mnie wkurzają komentarze typu: u mnie ERA kiepsko a ORANGE ok! lub odwrotne. ZAPEWNIAM każda z sieci ma podobny zasięg. Są miejsca z dobrym albo kiepskim zasięgiem czy to Plusa czy Ery czy Orange. Obecnie sieci zakończyly proces inwestowania i rozbudowywania GSM. Ruchy typu budowa nowych BTS to marzenie. Wszyscy inwestują w UMTS (3G) bo tu jest przyszlość. Pozdrawiam uzytkownikow "telefonow komorkowych i tych BOGATYCH szczęśliwcow, których stac na luksus ich nieuzywania.
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-07-18 00:59
    Zenon- zgadzam się w gruncie z tobą :) ale nie uważam że proces rozbudowy zasięgu gsm powinien być zakończony ! a to dlatego że szczególnie w budynkach jest dużo do zrobienia i to właśnie ERA ma najwięcej do roboty !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2006-07-18 01:12
    *zenon - chyba sie z choinki urwales :) O jakim zakonczeniu inwestowania w GSM mowisz?? Popatrz co robi Plus i co zaczyna ponownie Era. Plus do konca 2007 chce faktycznie zakonczyc budowe sieci GSM, tyle ze teraz stawiaja od metra BTSow i maja juz ich najwiecej w Polsce! Era tez cos tam zaczyna robic zas co sie tyczy Orange to w tym wypadku masz racje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2006-07-18 02:50
    Polkomtel pozbedzie sie nadplynnosci finansowej i bedzie lepiej dbac o koszty. Akcjonariusze beda mieli pieniadze aby oplacic przejecie akcji od TDC i dzieki temu Polkomtel bedzie mial uporzadkowany akcjonariat. Pomoze to pozniej w przejeciu firmy przed Vodafone. Tak wiec pierwszy etap zostal wykonany. Ciekawe jak bedzie przebiegac ekspansja na rynku detalicznym (Plus ma ponad 50% rynku dla biznesu).
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-07-18 10:41
    *Czajson-nie gadaj glupot!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-07-18 11:15
    Niech rozdadzą pieniądze biednym to też pozbędą się wielkiego problemu nadpłynności finansowej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-07-18 14:22
    vod: <= Daj mu się wypowiedzieć :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-07-18 15:58
    Czajson- jak bts jest malo to nic nie pomoze nawet bts najlepszej klasy ! Po prostu trzeba stawiać nowe :) w jakim mieście jesteś że z Erą masz tak dobrze ? Ja ostatnio miałem w mym Aleksandrowie - w południe sieć zajęta ! To dobitnie świadczy że Erze w moich okolicach brakuje btsa :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2006-07-18 16:33
    szalony ** owszem wymiana BTSów coś daje. Są lepsze, mają lepszą pojemność. Co do penetracji wewnątrrz budynków to najlepiej się do tego sprawdzają 1800-tki a nie 900-tki. Te drugie (900) lepiej sprawdzają się jeśli chodzi o większy obszar pokrycia poza budynkami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2006-07-18 16:34
    vod ** nie napisałeś niczego sensownego więc do czego pijesz? Może zabłyśniesz?
    0
  • Users Avatars Mini
    gred pisze: 2006-07-18 19:35
    mam podobną sytuacje jak ty czajson. Ale już nawet nie w tym rzecz. Plus mógłby zainwestować właśnie w nadajniki, czy ogólnie technologie. A tak tylko obraca tymi pieniędzmi w wielką polityke, wpieranie bogatych. Ustawia się tylko wśród grubych ryb. Nie podoba się mi to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2006-07-19 02:08
    rcicho: Nie mozna tych pieniedzy rozdac biednym bo to jest niezgodne z prawem. Wtedy to bankowo bylby kryminal. Dywidenda nalezy sie wlascicielom. Sam zgarniam to co mi sie nalezy z Polkomtela i uwazam prezesa Wasacza za wybitnego znawce ciecia kosztow w przedsiebiorstwach.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarr pisze: 2006-07-19 11:53
    nie zgodze się, zawsze można jakoś kase rozdzielić, by poszło też coś w firme i by przyniosło to korzyści każdemu, w tym klientowi Plusa. Kwestia poprawnego zarządzania, te w plusie chyba nie występuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    KOMIX pisze: 2006-07-19 12:20
    rekordowa dywidenda, rekordowe ceny, takie rzeczy tylko w plusie:(!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-07-19 19:42
    przesadzacie niemal wszystcy... ciekaw jestem kto z Was, mądrale, zainwestowałby w firmę i zadowalał się jakimiś drobnymi (bodaj niecłe 40% zysków) kiedy można wziąć 100% i to bez żadnych problemów z funkcjonowaniem firmy? Nie znam takiego. Znam natomiast (z doświadczenia - sam świadczę usługi wielu firmom) sytuacje, kiedy bierze się z firmy więcej niż ona zarabia - tzn. księguje się wszelkie otrzymane faktury, odlicza wszelkie podatki a należności się po prostu nie płaci uzasadniając to cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-07-19 19:45
    brakiem pieniędzy, własnymi problemami ze ściągalnością i innymi banialukami z palca wyssanymi. A co się dzieje? Powstają majątki poprzepisywane na dzieci i innych pociotków... Kolejne foirmy się stawia w stan upadłosi i się pieprzy wszystko. A skarbowy - najuczciwszy z uczciwych? Kontroluje dlaczego usługodawca takiego złodzieja nie płaci własnych podatków, nie reaguje na informacje, że taki złodziej nienależnie odlicza należny VAT podczas kiedy nie zapłacił należności wynikającej z faktury...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-07-19 19:48
    Do kogo więc pretensje? Jeśli uważacie, że to złodziejstwo co się dzieje - piszcie doniesienie do prokuratury!! To biznes, nie pomoc społeczna ;-)Nie pasuje wam taki usługodawca? No jaki problem? KAŻDY może świadczyć usługi telekomunikacyjne - bierzcie kredyty - banki dają jak nigdy!! Pokażcie wszystkim, że można ich pobić niską ceną, darmowymi telefonami i co tam jeszcze? Dopłatami za przejście z numerem z tych złodziejskich sieci... To nie problem przecież na dzisiaj.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: