Ja+Zdrowie - wirtualna przychodnia w Plusie

Newsy
Opinie: 7
Ja+Zdrowie

Plus przygotował dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych za pomocą smartfona lub tabletu w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Partnerem medycznym rozwiązania jest Falck Medycyna, pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).

Ja+Zdrowie jest usługą dostępową do Wirtualnej Przychodni, która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Teraz jest to bardzo proste i nie trzeba wychodzić z domu, dojeżdżać w korkach, czekać w kolejce w przychodni. Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet. Lekarz rodzinny jest zawsze pod ręką.

Aplikacja Jq+Zdrowie zapewnia:
• całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego,
• konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22,
• konsultacje wyników badań z lekarzem,
• informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach,
• ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.

Aplikacja Ja+Zdrowie gwarantuje poufność komunikacji i każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, ale już niedługo przygotowana będzie także wersja dla iOS. Użytkownicy aplikacji nie będą pomniejszać swoich pakietów internetowych bowiem transfer danych związany z usługą Wirtualnej Przychodni jest udostępniany w ramach usługi dostępowej Ja+Zdrowie. Z usługi można korzystać łącząc się także za pośrednictwem dowolnego łącza internetowego, np. Wi-Fi.

„Ja+Zdrowie to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a zależy nam by nasi klienci mogli korzystać z najlepszych usług i najatrakcyjniejszej oferty. Dzięki współpracy z Partnerem Medycznym Falck nasi klienci nie muszą już liczyć na niesprawdzone informacje pozyskane na przypadkowych stronach internetowych, na uprzejmość lekarza po godzinach jego pracy, czy radzić się znajomych. Nie są już zdani sami na siebie, lecz w każdej chwili mogą zasięgnąć fachowej porady medycznej, co jest nie do przecenienia.” – mówi Anita Kuczyńska-Parfjanowicz z Departamentu Strategii Polkomtela.

Usługa Ja+Zdrowie została udostępniona w ofercie JA+ Abonament i od poniedziałku 14 września jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży na terenie województw mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Koszt usługi to 9,99 zł miesięcznie dla aktualnych abonentów Plusa oraz 4,99 zł miesięcznie w promocjach dla osób przedłużających lub zawierających nową umowę.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-15 00:40
    Rewelacja. TO SIĘ NAZYWA INNOWACJA! Tak jak mówiłem... Plus obecnie najlepszym operatorem. Rządzi na rynku i dyktuje najnowsze technologie. Taka prawda, niestety.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2015-09-15 07:58
    Szkoda tylko, ze zasieg sieci w duzych miastach odbiega od konkurencji. Konkurencja ma 2 razy wiecej stacji bazowych i rewelacyjne pokrycie wewnatrz budynkow. Plus sie chowa
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-15 15:58
    eee tam, to tam przykład tego Twojego Wrocławia to jakiś wyjątek. Na jakość odbieranego sygnału ma tez znaczenie telefon, ewentualnie zakup jakiś lepszy model. Jeśli konkurencja ma ok 10.000+ stacji bazowych a Polkomtel ok 7.000 to nie jest to aż tak bardzo więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Realia pisze: 2015-09-16 07:02
    Plus pokrycie kraju ma największe . Lecz jakość fatalna. Słaby zasięg lub brak LTE w budynkach w małych miasteczkach i wsiach. W Networks! mimo mniejszego pokrycia przy 2 kresach zasięgu mam internet 21Mb/s w 3G+. W Plus na tym samym modemie w 3G+ max tylko 1Mb/s przy 4 kresach zasięgu. Świadczy to o tym, że Plus ma źle skonfigurowane nadajniki lub celowo zaniża prędkość internetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-16 10:34
    Wszystkich, których znam a którzy są klientami Plusa sobie chwalą. Mowią, że jest to rozsądna jakość za rozsądną cenę. Tyle że są użytkownikami taryf głosowych a każdy podkreśla doskonały zasięg sieci Plus. Ja także dobrze się wypowiadam o Plusie, ponieważ moim zdaniem także mają najlepszy zasięg 2G. Nie wiem jak chodzą usługi typu "data" w Plusie, lecz wiem że usługi głosowe i inne usługi są na dobrej jakości. Ofertę także oceniam jako atrakcyjną. Być może kiedyś porzucę T-Mobile na rzecz Plusa, bo jakieś "ale" do T-Mobile też mam w ostatnich czasach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolek pisze: 2015-09-16 11:50
    A po drugiej stronie słuchawki siedzą konsultanci z hotline za 8 złotych na godzine : D , żartuje, za 5 zeta to fajna usługa
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-17 01:10
    no siedzą, najczęściej właśnie za 8-10zł./h. Nikt nie chce tam pracować specjalnie, jak tam w sumie sama młodzież i studenciarnia. Każdy tę pracę tam traktuje jako "chwilową". Generalnie CallCenter to najsłabszy punkt. Powód największych zawodów klientów i zniechęcenia klientów wobec operatora. W ogóle branża telekomunikacyjna ma problem z interakcją z klientami. Właściwie to się na te kontakty zamyka, wprowadzając opłaty z połączenie z infolinią. Może powinni sie uczyć od branży IT albo bankowej. Najgorsze jest to, że w ogóle Telekomy nie umieją słuchać klienta, są głusi na jego potrzeby i oczekiwania, nie są elastyczni - to zabija rynek i np. takiego operatora jak Orange oraz T-Mobile. Ja sam mam sporo złych odczuć z kontaktami z BOA/BOK czy to Orange czy T-Mobile. Najgorszym jest, że konsultanci są po prostu niesłowni....
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: