Plus przygotował dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych za pomocą smartfona lub tabletu w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Partnerem medycznym rozwiązania jest Falck Medycyna, pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).
Ja+Zdrowie jest usługą dostępową do Wirtualnej Przychodni, która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Teraz jest to bardzo proste i nie trzeba wychodzić z domu, dojeżdżać w korkach, czekać w kolejce w przychodni. Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet. Lekarz rodzinny jest zawsze pod ręką.
Aplikacja Jq+Zdrowie zapewnia:
• całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego,
• konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22,
• konsultacje wyników badań z lekarzem,
• informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach,
• ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.
Aplikacja Ja+Zdrowie gwarantuje poufność komunikacji i każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, ale już niedługo przygotowana będzie także wersja dla iOS. Użytkownicy aplikacji nie będą pomniejszać swoich pakietów internetowych bowiem transfer danych związany z usługą Wirtualnej Przychodni jest udostępniany w ramach usługi dostępowej Ja+Zdrowie. Z usługi można korzystać łącząc się także za pośrednictwem dowolnego łącza internetowego, np. Wi-Fi.
„Ja+Zdrowie to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a zależy nam by nasi klienci mogli korzystać z najlepszych usług i najatrakcyjniejszej oferty. Dzięki współpracy z Partnerem Medycznym Falck nasi klienci nie muszą już liczyć na niesprawdzone informacje pozyskane na przypadkowych stronach internetowych, na uprzejmość lekarza po godzinach jego pracy, czy radzić się znajomych. Nie są już zdani sami na siebie, lecz w każdej chwili mogą zasięgnąć fachowej porady medycznej, co jest nie do przecenienia.” – mówi Anita Kuczyńska-Parfjanowicz z Departamentu Strategii Polkomtela.
Usługa Ja+Zdrowie została udostępniona w ofercie JA+ Abonament i od poniedziałku 14 września jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży na terenie województw mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Koszt usługi to 9,99 zł miesięcznie dla aktualnych abonentów Plusa oraz 4,99 zł miesięcznie w promocjach dla osób przedłużających lub zawierających nową umowę.