Plus całkowicie zmienia swoją komunikację - szczegóły 18 maja

Newsy
Opinie: 26
Plus. Nowe możliwości

Plus zmienił radykalnie swoją komunikację marketingową. Jest już pierwszy spot reklamowy w nowej konwencji.

Zaczynają się ogólnopolskie działania wprowadzające nowe pozycjonowanie marki Plus – Plus. Nowe możliwości.

Rozpoczęta obecnie kampania marketingowa jest pierwszym etapem wprowadzanych zmian.

O szczegółach nowej koncepcji, a także o kolejnych działaniach oraz zmianach w ofercie, Polkomtel poinformuje na konferencji prasowej 18 maja.

Nowa platforma komunikacyjna jest efektem prac agencji Scholz & Friends. Za produkcję nowych spotów odpowiada TFP, postprodukcję powierzono Lunapark, a reżyserem jest Tim Nackashi.

Będą możliwości, będzie wszystko! #Japlus #Plus #nowemożliwości

Opinie:

Opinie archiwalne (26):

Komentuj

Komentarze / 26

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ujhhgh pisze: 2015-05-08 10:20
    bardziej sztucznej reklamy dawno nie widziałem. I na to może mają się nabrać młodzi?
    4
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-05-08 11:25
    patrząc na to, media stają się jeszcze bardziej płytkie niż były dotychczas...
    9
  • Users Avatars Mini
    Pardwa pisze: 2015-05-08 14:06
    Wygląda świeżo, soczyście, jeśli koncept jest spójny, a wykonanie będzie konsekwentne, to można trzymać kciuki :)
    -12
  • Users Avatars Mini
    DanielloJSA pisze: 2015-05-08 15:38
    A to co już stracili koronę lidera technologii LTE czy boją sie, że za chwile sie to stanie i woleli wcześniej nowe motto wymyślić ;)
    6
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-05-08 22:41
    Okropne to ale może nadrobią ofertą . Choć patrzac po tym co rynek daje to brak mi optymizmu w tej kwesti. Nowe oferty są droższe i gorsze parametrowo. Poza tym to straszydło na zielonym powini zmienić , także ta starszą pania na różowym tle udajacą nastolatkę bo wyglada to komicznie . Jedynie czerwony i niebieski sie broni.
    1
  • Users Avatars Mini
    thec pisze: 2015-05-08 22:52
    Kiedy w burdelu interes nie idzie nie wymienia sie zaslon.
    8
  • Users Avatars Mini
    NetBoy pisze: 2015-05-10 16:51
    Trudno nawet jakos skomentowac tę reklame. Jedyne slowo jakie przychodzi mi do glowy to "pustka". Jaki wlasciciel taka reklam.
    5
  • Users Avatars Mini
    werter pisze: 2015-05-10 21:30
    Niech lepiej poprawią podstawową komunikację z klientem. Wymieniłem z BOK Plusa kilka maili, w których prosiłem o podanie daty wprowadzenia lollipopa dla Lg G2. Odp: "nie udzielamy takich informacji".Żenujące.
    4
  • Users Avatars Mini
    zxt pisze: 2015-05-11 10:21
    JA + Wysokie rachunki
    3
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2015-05-11 12:58
    A mi ten slogan reklamowy nawet się podoba. Mawiają, że to najdroższe zdanie świata :) Takie dwa w jednym. Ja Plus Nowe Możliwości, gdzie plus oznacza i/oraz, a zarazem jest też sprytnie zakamuflowana nazwa sieci.
    2
  • Users Avatars Mini
    KarolSk pisze: 2015-05-11 16:44
    Ludzie im odchodzą do innych sieci, a oni dalej proponują drogie abonamenty z limitowaną ilością minut nawet tym, którzy nie chcą telefonu. Gdzie podział się stary Polkomtel? Fan disco polo wszystko przejął i jest wielkie G...
    -1
  • Users Avatars Mini
    Nbb pisze: 2015-05-11 21:38
    Wygląda na to, że plus idzie w tym samym kierunku co nokia.
    -3
  • Users Avatars Mini
    KarolSk pisze: 2015-05-12 11:14
    Nbb: tzn. jakim? Kupi go Microsoft? ;-)
    -2
  • Users Avatars Mini
    Brandon pisze: 2015-05-12 17:38
    zxt - to spraw sobie plusa na kartę. Nie będzie problemów z rachunkami, a praktycznie co miesiąc są jakieś promocje na doładowania, tak że specjalnie za dużo nie wydasz, a się nagadasz.
    3
  • Users Avatars Mini
    Tomasz pisze: 2015-05-13 16:49
    Dość interesująco wygląda początek tej akcji Plusa. Jestem ciekaw, co jeszcze chcą pozmieniać w tej komunikacji z klientami. Co do oferty na kartę to Plus na pewno daje radę.
    3
  • Users Avatars Mini
    A. pisze: 2015-05-14 14:31
    Fajny, świeży koncept, natomiast jeśli za tym nie pójdzie odświeżona oferta, to szkoda kasy. Póki co, do przodu, przynajmniej wizerunkowo
    0
  • Users Avatars Mini
    mobil pisze: 2015-05-17 00:39
    Ale naiwna, naciągana reklama - typowy marketingowy bełkot, próba wypromowanie jakiegoś absurdalnego skojarzenia, ze ja i plus są nierozerwalne? Kto w to uwierzy?
    1
  • Users Avatars Mini
    nofjuczer pisze: 2015-05-17 11:57
    @Tomasz "co jeszcze chcą pozmieniać w tej komunikacji z klientami. " - ja bym chciał, żeby konsultanci przestali w mailach odpowiadać "Prosimy o cierpliwość" tylko odpowiadali w 2-3 dni a nie jak teraz, czekam 2 tydzień na odpowiedź a miesiąc temu czekałem... miesiąc. I dopiero jak tupnąłem, że wciąż czekam, to Plus raczył się był ustosunkować. Z chęcią zobaczyłbym też nową komunikację Plusa na twitterze - inne telekomy są a Plus się chyba boi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2015-05-18 15:33
    Nie ma źle. Nie spodziewałem się że za nową marką pójdą też bardzo atrakcyjne 'ustępstwa' cenowe. A tu zarówno abo jak i mix bardzo konkurencyjnie zaczęło się prezentować. Plus robi zamieszanie, ale ludzi interesuje głównie cena. A z zamieszania i dobrej ceny będzie na pewno więcej klientów.
    1
  • Users Avatars Mini
    Szyderca pisze: 2015-05-19 10:33
    A więc więcej marketingowego pierdzenia! W sumie w Play celebra się sprawdziła, błazeński rastaman i kilka pseudogwiazdek naciągnął bezmózgich klientów więc pewnie Solorze poszli w ten schemat.
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2015-05-19 18:43
    toć to już było tylko, że za czasów mPunkt , powrót do przeszłości
    0
  • Users Avatars Mini
    Kristo pisze: 2015-05-20 22:22
    A żółty kartofel w kółko gada że ograniczenia i limity nie obowiązują go i też robi swoje dużo mniejszym kosztem.NJU rulez.
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2015-05-21 15:38
    nie lubie nju, nie polecam nju
    -1
  • Users Avatars Mini
    Leon pisze: 2015-05-21 16:17
    No i zrobili zamieszanie w mediach, ale nie wygląda to źle. Praktycznie z każdej działki coś ciekawego pokazali, czyli można się spodziewać, że im klientów przybędzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    MarcusM pisze: 2015-05-22 01:59
    Tak jak kandydaci na prezydenta, dużo obiecują a jak przychodzi do konkretów to wielkie g...no. Mogą sobie zmieniać marketingową strategię, ale dopóki nie zmienią podejścia i "kruczków małym druczkiem" w ofercie (podstawą jest regulamin a nie reklama) to mogą się bujać, kanciarze...
    2
  • Users Avatars Mini
    Miki pisze: 2015-05-23 12:16
    Polecam przeczytać komentarze Leon i Maras - widać, że ta sama agencja PR je pisze :) Jak widać Plus zainwestował nie tylko w te głupkowate, naiwne reklamy dla małolatów ale i w klepaczy komentarzy na forach.
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: