Plus znalazł sposób na kolejki do telefonicznego BOK-u

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 54

Polkomtel w ramach promocji uruchamia nową funkcjonalność IVR o nazwie "Oddzwanianie na Żądanie".

Nowa funkcjonalność polega na zaoferowaniu klientom, w przypadku dużej kolejki klientów chcących się połączyć z BOK, alternatywy do oczekiwania na połączenie z konsultantem . Jeżeli czas na połączenie z konsultantem wydłuża się, wówczas klient usłyszy zapowiedź: "Szanowni Państwo, w związku z dużą liczbą połączeń przychodzących czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wydłuża się. Jeśli chcą Państwo aby nasz konsultant oddzwonił w dogodnym dla Państwa czasie, prosimy wybrać 1; jeśli chcą Państwo dalej oczekiwać na połączenie prosimy wybrać 2" (czyli, albo klient czeka dalej wybierając 2 lub skorzysta z nowej funkcji wybierając 1);

Po wybraniu opcji 1 (decyzja klienta) odegrane zostaną komunikaty informujące o czasie możliwego oddzwonienia.

Przed zestawieniem połączenia klientowi raz jeszcze zostanie odegrany komunikat informujący, że połączenie w ramach usługi "Oddzwanianie na żądanie" jest płatne 0,95 zł brutto. (tu, w przypadku zmiany dyspozycji klienta istnieje możliwość rozłączenia bez ponoszenia wspomianej opłaty).

Regulamin Promocji "Plus oddzwania do Abonentów"

1. Promocja "Plus oddzwania do Abonentów" skierowana jest do Abonentów Polkomtel S.A. w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
2. Promocja "Plus oddzwania do Abonentów" trwa od dnia 15/11/2005 r. do dnia 31/12/2005 r., przy czym Polkomtel S.A. uruchamiać będzie usługę opisaną w Regulaminie Promocji "Plus oddzwania do Abonentów" tylko w przypadku wzrostu liczby połączeń przychodzących do Działu Obsługi Klienta Polkomtel S.A. skutkującego znacznym wydłużeniem się czasu oczekiwania przez Abonenta na połączenie z konsultantem Działu Obsługi Klienta Polkomtel S.A.
3. Promocja "Plus oddzwania do Abonentów" umożliwia uzyskanie płatnego połączenia z konsultantem Działu Obsługi Klienta Polkomtel S.A. po wcześniejszym złożeniu przez Abonenta przy wykorzystaniu Automatycznego Systemu Informacji Głosowej pod numerem 2601 (połączenie bezpłatne), zlecenia oddzwonienia konsultanta Działu Obsługi Klienta do Abonenta.
4. Zasady skorzystania z Promocji "Plus oddzwania do Abonentów" :
a. zrealizowanie przez Abonenta połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej pod numerem 2601 (połączenie bezpłatne) a następnie:
b. wybór opcji połączenia z konsultantem Działu Obsługi Klienta (w przypadku uzyskania połączenia - połączenie płatne zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Polkomtel S.A.) a następnie w przypadku przedłużającego się czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem:
c. wybór opcji odpłatnego oddzwonienia konsultanta Działu Obsługi Klienta do Abonenta.
5. Po złożeniu zlecenia oddzwonienia konsultanta Działu Obsługi Klienta do Abonenta możliwa jest rezygnacja z połączenia z konsultantem w momencie, kiedy następuje oddzwanianie konsultanta Działu Obsługi Klienta do Abonenta. W przypadku rezygnacji z połączenia z konsultantem Działu Obsługi Klienta Abonent nie zostanie obciążony jednorazową opłatą za połączenie w wysokości 0,95 zł (brutto).
6. Opłata za połączenie z konsultantem Działu Obsługi Klienta zrealizowane w ramach Promocji"Plus oddzwania do Abonentów" równa jest przewidzianej w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnej Polkomtel S.A. jednorazowej opłacie za połączenie z konsultantem pod numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - w wysokości 0,95 zł (brutto). W przypadku połączenia w roamingu, Abonent obciążony zostanie jednorazową opłatą w wysokości 0,95 zł (brutto) oraz opłatą za takie połączenie w części dotyczącej połączenia między siecią POLKOMTEL a miejscem pobytu.
7. Polkomtel S.A. zastrzega sobie możliwość zakończenia lub przedłużenia Promocji "Plus oddzwania do Abonentów" we wcześniejszym terminie bez podawania przyczyn oraz zmiany niniejszego Regulaminu.
8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Promocji"Plus oddzwania do Abonentów" zastosowanie mają zapisy Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
 

Opinie:

Opinie archiwalne (54):

Komentuj

Komentarze / 54

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    chlebe pisze: 2005-11-20 22:27
    No fajnie tylko dlaczego to musi byc platne??
    1
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-20 22:28
    A gdzie kara umowna 5 tysięcy złoty za nieodebranie połączenia od konsultanta??? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    okey pisze: 2005-11-20 22:30
    Wszystko fajnie ale te 95 groszy mi się nie podoba !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-11-20 22:35
    żeby plus wyszedł na plus ktoś musi być na minusie :-( nie wiem tylko czy te ich dezinformacje są warte tej złotówki - bo w salonie zwykle 10 razy musze się pytać a i tak nie wyjaśnią jak ma być dla mnie dobrze tylko jak dla nich jest dobrze
    1
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-11-20 22:45
    Jak to ma działać tak jak oni odpowiadają w Biurze Olewki klienta to ja dziekuję za taką technikę :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-20 23:01
    jest to zapewne zaporowa cena uslugi majaca na celu wyeliminowanie zartobliwych zachowan Abonentow :) typu: Dzien Dobry - tu BOA zglaszal Pan do nas zapytanie ?? - Tak , ciesze sie ze ktos chce ze mna porozmawiac - samotny jestem dzisiaj :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-11-20 23:04
    W pierwszej chwili myślałem, że chodzi o likwidację bezprowizyjnych kas w bok-ach ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-11-20 23:07
    Poza tym marnie temu wróżę - skoro konsultanci nie raz i nie dwa mi obiecywali że oddzwonią w jakiejś sprawie a nie oddzwaniali to co będzie w przypadku automatu? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-20 23:19
    Na 99% ta usługa to próba generalna przed wspomniana już promocją "Spowiedź przez 2601" , która jest szykowana przez marketing na przejęcie fotela prezesa , przez ojca Rydzyka;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-20 23:41
    Czyli dzwoni do Ciebie 2601 a tutaj tekst: " Dzien Dobry - co sadzi Pan o niektorych metodach planowania rodziny i zaplodnieniu invitro" w razie prawidlowej odpowiedzi masz Plus +)
    0
  • Users Avatars Mini
    fzs pisze: 2005-11-20 23:41
    *issa dlaczegoś tam taki mądry nie był??
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-20 23:48
    aha i jeszcze jedno jezeli Ojciec Radiooperator przedluzy promo Simdaty ktora smiga niemilosiernie i jest poprostu rewelacyjna - to napewno grono wiernych powiekszy sie niechybnie :) prosimy wiec o przychylna reakcje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-11-21 00:41
    Akurat mają zalew połączeń po wprowadzeniu opłaty...Boją się ,że jakby za darmo oddzwaniali, to usługa by się zakorkowała.
    0
  • Users Avatars Mini
    peacock pisze: 2005-11-21 00:45
    wypas max poprostu, a czy czasem za telefon do BOK w przypadku rozmowy z konsultantem to ja juz nie musze placic?? cos jakos mi 1zł za polaczenie smiga po glowie....z drugiej strony spowiedz za 95 groszy... i do kosciola nie trzeba chodzic...moze jeszcze komunie jakas prostsza wymysla, bo te oplatki suche takie jakies :P pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2005-11-21 07:15
    to dopiero zajebisty operator - 1 raz musisz zapłacic za BOK jak dzwonisz i pozostawiasz wiadomosc aby oddzwonili a 2 raz jak oddzwonia - to juz chamstwo z ich strony bo dlaczego m ktos płacic za to iz maja zatrudnionych za mało konsultantów ?? plus jak cos wymysli to na zmiane - cos fajnego a nastepnie cos idiotycznego
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-11-21 07:50
    Wogóle to jest skandal że pobierają opłatę za konsultanta ! Często zrywa rozmowę w pół zdania albo bo zasięg zginął albo konsultant specjalnie się rozłancza bo jest ciemny i nie wie co powiedzieć ! Często danej usługi samemu nie można włączyć tylko przez konsultanta np - pakiet gprs na konto ! To co Plus wyprawia powoli wola o pomstę do nieba !
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-11-21 07:55
    A w temacie czy już w jakimś sądzie Plus wygrał sprawę za tą opłatę w starych taryfach ?Wątpię bo też to by był skandal i nadal będę uważał że Ci co wtedy zerwali umowę mieli rację i w sądzie Plus nie ma szans :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _cinek_ pisze: 2005-11-21 09:45
    Polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-11-21 09:56
    Ciekawe czy będą oddzwaniać... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 10:10
    **fzs - zupełnie nie rozumiem Twojego komentarza. Ale o co chodzi? Tam to znaczy gdzie? Czy o nawiązanie do żartu spod Ery dotyczącego spowiedzi? Przecież ja w żadnym wypadku nie przypisuję sobie jego autorstwa. Czyżby uraziło Cię nawiązanie do wielebnego ojca radiooperatora? No chyba znasz się na żartach. Eweantualnie na wszelki wypadek zastrzegam , że jeśli tylko za to co napisałem będę musiał się smażyć w piekle to z pewnością w znakomitym towarzystwie ojca dyrektora;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-21 10:14
    issa - będzie w ofercie "Plus oddzwania do Abonentów XIV" ;-) Tom - nie korzystasz? Chyba nie, bo pierdoły opowiadzasz ;-) A jeśli korzystasz, nadal pierdoły opowiadzasz - ale widać nie dzwonisz... Bo byś wiedział za co płacisz.... Szalony - zawołaj!! A popytaj czy ktoś wygrał ;-) pajorro - Nie wiem - ja nie będę korzystał bo zawsze kiedy dzwonię, po podaniu PlusKodu w ciągu 10 może do pół minuty odbiera konsultant i nigdy mi nie zerwało, nigdy sam się nie rozłączył. Czasem się wyłączył, kiedy coś sprawdzał czy konsultował, ale oczywiście "wracał" ;-).
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-11-21 10:21
    Ale kpiny! Zamiast zatrudnić odpowiednią ilość konsultantów urządzają sobie kpiny z klienta!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-21 10:23
    nieważne - naprawde nie musisz na to pozwalać... wiesz jakie jest wyjście przecież?
    0
  • Users Avatars Mini
    cbc pisze: 2005-11-21 10:28
    Ja już równo tydzień czekam na ofertę telefonów w PWA, którą mają mi przysłac na emaila, jeżeli jej dzisiaj nie dostanę, to nie przedłużam umowy. Trzeci raz nie będę im płacił 0,95 za ponaglenie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-11-21 10:33
    A mnie zastanawia, czy taka poprawa funkcjonalności obsługi klienta musi od razu być nazwana promocją? Czy oni nie mogą tego wprowadzić bez "promocyjnych udziwnień"?
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-21 10:34
    Dlaczego kpiny? w każdym BOK-u czasem trzeba poczekać - w plusie nie tak strasznie ... ale sim+ to tragedia - może wychodzą z założenia że dla pre-paid nie jest potrzebny BOK, wszędzie zrobią e-boki i zamkną ten z konsultantami, z dopikiem: wszystkie reklamacje prosimy wysyłać na adres: Plus GSM, SIMPLUS, blebleble... a na końcu informacji: pozdrawiamy +GSM
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-21 10:42
    Wiecie Co? Tak sobie patrze po e-boku i wszedłem w zmiane numeru - można sobie wybrać sekwencje cyfr. Z ciekawości wszedłem i zobaczyłem złote numery. Dla Plusa zlotym numeem jest np: 603032230, itp... te "złote numery" nie są ciekawe, są jakieś 603039039, ale to nie jest mój szczyt marzeń w cenie kilkuset złotych.
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-11-21 11:04
    **Tom - chyba źle zrozumiałeś - tylko raz płacisz za zestawienie połączenia i to niezależnie, czy połączysz się od razu z konsultantem, czy zostawisz prośbę o kontakt i BOK oddzwoni (a w tej sytuacji możesz odrzucić połączenie nie ponosząc wcale kosztów). Mnie bardziej zastanawia, dlaczego to "Promocja"?
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-11-21 12:00
    widzę, że w plusie nic się nie zmieniło odkad mnie u nich nie ma /4,5 roku/ :) jak dzwoniłem do boku plusgsm to podłączałem telefon pod ładowarke, szedłem pod prysznic, robiłem herbatke i jak juz była letnia to ktos tam albo przerywał połączenie albo łaskawie się zgłaszał. JAKIM PRAWEM TA FIRMA MA CERTYFIKAT ISO 9000 ILES TAM, JESLI CHODZI O OBSŁUGE KLIENTA?!!! Chyba na stadione kupili od ruskich takie certyfikaty bo tam to mozna wszystko dostac :) jesli chodzi o telefonie gsm :))
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2005-11-21 12:40
    [OT] Plusowcy, czy dostaliście już fakturę z adnotacją drobnym druczkiem o zmianach Regulaminu od 01.01.2006 i możliwym w związku z tym wypowiedzeniem umowy bez kary umownej (jednak z potrąceniem "równowartości rabatu przyznanego przy zawieraniu umowy - cokolwiek by to znaczyło...) ??? Ciekawe, czy umieszczają za to na czarnej liście abonentów danej sieci albo co się stanie, jak jeden nr z konta wypowiem, a drugiego nie - czy zarzuci mi się niekonsekwencję i koniutkuralizm? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-21 13:10
    Sebastian - ostatnio z mojego abonentowego dzwoniłem na BOK Simplusa żeby popytać o wymianę karty i zapytałem co to jest, ze tam odbierają od razu a na Simplusie się tak długo czeka, bo faktycznie 2 minuty nie mniej pewnie czekałem zawsze. Panienka odpowiada, ze mają znacznie więcej zgłoszeń (połączeń) niż "abonamentowcy". Myślę, że jest w tym sporo prawdy. W końcu jak komuś nie przyśle zamówionego dzwonka czy tapety z jakiegoś serwisu, których pełno się narobiło, najłatwiej dzwonić do operatora ;-) A z tego typu usług w zdecydowanej większości korzystają pre-paidowcy własnie. Sam byłem świadkiem kiedyś jak ojciez z synem przyszedł do punktu reklamować taką usługę - z jakiejś ulotki zamówił dzieciak dzwonków za 50 złotych i żadnego nie dostał... Nawet nie był w stanie podać na jaki numer wysyłał zamówienie!! Ale oczywiście winien operator że jakaś firma nastawiona tylko na oskubanie klienta jest nierzetelna ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-21 13:13
    GSManiac - tak dostajemy - wszystcy dostaną nie później niż 30 dni od wprowadzenia zmian. To zmiana cennika więc przepis jest nieco inny niż przy zmianie regulaminu. Ale i tak z niecierpliwością czekam na dyskusję o złodziejskich metodach...
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2005-11-21 13:39
    *wlo - miałeś szczęście czekając na połączenie z BOK-iem Simplusa ok. 2 min. Ja kilka razy czekałem na połączenie z tym działem ok. 20 min., próbując wyjaśnić brak doładowania na koncie klienta. Ale muszę zaznaczyć, że było to zawsze ok. godz. 18 no i zawsze uzyskiwaliśmy pozytywne załatwienie sprawy
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-11-21 13:41
    ***PL-01 znasz te powiedzenie, ze szczęścliwi /z usług plusa/ czasu nie liczą? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2005-11-21 13:46
    *hansen - do tej pory nie znałem tego powiedzenia, ale ono jest bardzo FAJNE. Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-11-21 13:51
    ***PL-01 w orginale jest ze "zakochani czasu nie licza" ale dla wyznawców plusa takich jak wlo pasuje jak ulał :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-21 14:11
    Pisałem w sąsiednim wątku, jak to Plus chwali się coraz to czymś nowym, a najpierw przez pół roku kompromituje się nową platformą Sim+-a (a wrócić na starą nie pozwolił...), a teraz publicznie ogłasza usługę "Kto dzwonił?", a po cichu - na przykład w BOK - ją odkłamuje - zresztą nieładnie i krętaczo, a dopiero przyciśnięty do muru operator nagle rozumie, że jak najbardziej dotyczy to także Simp+-a, że jest na jego www, że nie ma tam żadne "sukcesywnie", tylko usługa, że powinna być reklamacja, bo się należy, itd... Nie dziwota, że BOK zapchany, jak tak zajęty kręceniem... Od webadmina strony simplusowej też cisza...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-21 14:17
    ;-) Jeśli miałbym czekać dłużej niż te 2 czy 3 minuty... nie czekałbym po prostu. Wtedy piszę maila do BOK. Nie dość, że mi czas za pobyt na GOL liczy to jeszcze miałbym tracić na oczekiwanie na połączenie? bez przesady ;-) Czytek Newsów - a co do "Kto dzwonił" to powiem Ci, że w zeszłym tygodniu dwoje moich znajomych wydzwaniało do BOK pytać co to za esemesy są z tym "Kto dzwonił"... Dlaczego dostali esemesa a nie połączenie - bo jak ktoś dzwonił to powinien się dodzwoanić ;-) Dopiero kiedy wytłumaczyłem im., żeby sprawdzali dztę i godzninę połączenia, okazywało się, że albo byloi w kościele albo na basenie czy prowadzili lekcję w szkole i mieli powyłączane telefony ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    acc pisze: 2005-11-21 16:00
    Czy zauważyliście drodzy użytkownicy BOKu Plusa, że jeśli zadzwoni się do nich z jakimś prostym pytaniem i sprawa zostaje załatwiona pozytywnie, to w chwilę później oddzwania automat z ankietą: czy jesteś zadowolony z załatwienia sprawy, czy konsultant był aktywny przy pomocy i takie tam ble ble ble. Ale jak zada się "trudne" pytanie a konsultant jest w stanie odpowiedzieć jedynie "yyyy..." "eee..." albo ich nieśmiertelne "niemożliwe..", i wiadomo, że klient w takiej sytuacji wystawił by same negatywy, to wtedy dziwnym zrządzeniem ankieta nie oddzwania. Jeśli teraz przyjmiemy, że ktoś te ankiety weryfikuje, to w sprawozdaniu dla np. zarządu, znajdą się same superlatywy pod adresem BOK. Wszystko działa pięknie...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaziu pisze: 2005-11-21 17:31
    Ciekawe czy w Plusie rozumieją słowo PROMOCJA?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-11-21 19:26
    Coś pecha macie panowie.Przed chwilą dzwoniłem do Boku Plusa i na połaczenie czekałem z 5sekund.Nawet nie zdażyłem przełączyć z trybu głosnomówiacego na słuchawke,bo sie konsultantka szybko zgłosiła.Ja tak myślę,że te wasze problemy ze zbyt długim oczekiwaniem na rozmowe wynikają z tego,że pewnie nie umiecie ładnie rozmawiać z konsultantami, oni to sobie odnotowali w systemie i teraz jak dzwonicie to trafiacie automatycznie na koniec kolejki. Coś takiego jak "tych klientów nie obsługujemy",albo raczej "obsługujemy niechętnie";-D
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-11-21 19:26
    acc- ciekawe nie miałem żadnej ankiety.
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2005-11-21 19:42
    *Kaziu: Nowy słownik wyrazów bliskoznacznych PROMOCJA=USŁUGA :-) Oczywiście tylko w Plusie
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2005-11-21 19:45
    A ja tam czesto dzwonilem do BOK i jeszcze częściej z reklamacją (w 90% skuteczną), tyle że w Orange. Natomiast mojemu bratu w S+ za ilość przegadanej kasy przysłali oferte z 6230i za 1 plni abo z iloscia minut w wyzszego, a cena nizszego.
    0
  • Users Avatars Mini
    krissovsky pisze: 2005-11-21 19:49
    haha - no 95 groszy duuuzo kasy - Ja nie mam problemu , mam znajoma na widelkach - jak cos potrzebuje puszczam sygnal i odzwania do mnie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2005-11-21 20:48
    *Hansen, TY JEBANIJ SIE W TEN GLUPI LEB! Wiesz wogole jak pracuje call center?? no chyba wogole:) ty masz komorke? chyba jedna w mozgu! Jak mozna byc tak glupim zeby muslec ze ktos w CC laskawie odbiera polaczenia??? Logujesz sie do systemu jak przychodzisz do pracy i 7:30 odbierqasz polaczenia od takich kmiotow jak ty! po 6 godzinie jak dzwoni taki kutas i mowi NO NARESZCIE, to jakby stal obok to chetnie bym go orzygal! Wszystko jest sprawdzane w systemie co robisz, ile rozmow ile czasu jestes zalogowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2005-11-21 20:49
    ROZMOWY WPADAJA Z AUTOMATU! NIEMOZESZ NIEODEBRAC! Dodatkowo kierownicy chodza po sali i sprawdzaja co sie dzieje na sali. Na zmianie w 3 CC jest kilkuset konsultantow w roznych dzialach. Standard pracuje 24 h na dobe przez caly rok bez przerwy! Ilosc konsultantow jest nastawiona na srednia ilosc polaczen przychodzacych a nie na extrema! A wiekszosc dzwoniacych wlasciwie niewie po co dzwoni. Certyfikaty ISO polegaja na standaryzacji rozmow! Jak dzwonisz to konsultant otwiera scenariusz i przekazuje informacje! Zawsze te same niezaleznie kto odbiera (polaczenia sa monitorowane) Wiec zluzuj baranie:) i to wszystko za 800 zl, praca np. 17:01 w niedziele:))
    0
  • Users Avatars Mini
    kaziu pisze: 2005-11-21 21:15
    * Boncio: achaaa.... ;) dzięki
    0
  • Users Avatars Mini
    kaziu pisze: 2005-11-21 21:20
    ale biedni Ci konsultancji.. Z tyloma niemotami rozmawiać.. A wygarnąć tym nierozgarnietym, z grubej rury. Przypomina mi się taka opowieść, jak w jednym z dziekanatów pewnej uczelni, jedna z pań westchnęła: ..żeby nie ci studenci, to by się tu całkiem fajnie pracowało..
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-11-21 21:35
    *konsultant: dziękujemy za rzeczową wypowiedź.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-11-21 22:13
    *** konsultant - Ja znam CC "od środka". Tyle, że nie w telekomie stacj. czy GSM. I nie obchodzi mnie, czy debilne reakcje konsultantów wynikają z ich osobistej głupoty (_bardzo_ rzadko na to wygląda) czy z głupoty procedur (scenariusza). I za jedno i za tym bardziej drugie odpowiada firma. A ja mam w d..., mówiąc z Twoją elegancją, czy jesteście przepracowani, czy autor scenariusza niedorozwinięty. Gdy potężna międzynarodowa firma kompromituje się jak dzieciak prowadzący w bloku "sieć osiedlową" to wstyd i kompromitacja. A w BOK-ach GSM ostatnio gorzej niż w przysłowiowym GS-ie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-22 08:37
    Czytek Newsów - ja zawsze wychodziłem z założenia, że jeśli czegoś nie wiem, pytam. A wcześniej - jeśli mam zamiar (bezsenu to jest) na ten temat jeszcze dyskuytować to się do tego przygotowuję. A u nas jest zwykle tak, że ktoś coś słyszał, dzwoni żeby się dowiedzieć o co chodzi, a jak się dowie (bardzo ogólne informacje siłą rzeczy zostaną mu przekazane) zaczyna dyskutować co by było gdyby on zastosował takie czy inne rozwiącanie czy w taki albo inny sposówb wykorzystał możliwości... kiedy jest tylko jedna możliwość, ale o tym już zapomniał ;-) Jednak podagać musi bo akurat kto wie czy telefon nie ma w menu nieaktywnej opcji zerowania liczników rozmów - nie tych w telefonie - tych w systemie operatora, tylko operator złodziej nie chce o tym poinformować użytkowników...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-11-22 10:49
    ***konsultany - samo zatrudnienie w CC takiego goscia jak ty potwierdza tylko moja opinię że z tym certyfikatem musi byc cos nie tak :)) jak w zyciu nie umiesz nic robic i masz tylko sprawne oczy i narząd mowy, by przeczytac scenariusz, to te 800 złotych to troche za duzo jak dla ciebie. Te umiejętności ma uczeń 1 klasy podstawówki a do 3 klasy to juz nauczy się mówic dzień dobry i byc uprzejmy. :)) nie pozdrawiem!! Napisz moze o tym jak nie chcecie rozmawiac - jak przerywacie połączenie odbierając na sekunde i przerywacie rozmowę i wstawiacie kit ze abonent zrezygnował lub się rozmyslił.
    0
  • Users Avatars Mini
    wave pisze: 2005-11-22 20:02
    hansen a skad ty masz takie informacje? poza tym jesliby faktycznie takie umiejetnosci jak uczen 1 klasy podstawowki to od kandydatow do pracy nie wymagano by wyksztalcenia. a wiekszosc konsultantow albo jest w trakcie studiow albo ma wyzsze wyszkatlcenie. a skoro uwazasz ze to takie proste to moze sprobujesz? zobaczymy jak szybko zrezygnujesz:
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: