Polkomtel w ramach promocji uruchamia nową funkcjonalność IVR o nazwie "Oddzwanianie na Żądanie".
Nowa funkcjonalność polega na zaoferowaniu klientom, w przypadku dużej kolejki klientów chcących się połączyć z BOK, alternatywy do oczekiwania na połączenie z konsultantem . Jeżeli czas na połączenie z konsultantem wydłuża się, wówczas klient usłyszy zapowiedź: "Szanowni Państwo, w związku z dużą liczbą połączeń przychodzących czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wydłuża się. Jeśli chcą Państwo aby nasz konsultant oddzwonił w dogodnym dla Państwa czasie, prosimy wybrać 1; jeśli chcą Państwo dalej oczekiwać na połączenie prosimy wybrać 2" (czyli, albo klient czeka dalej wybierając 2 lub skorzysta z nowej funkcji wybierając 1);
Po wybraniu opcji 1 (decyzja klienta) odegrane zostaną komunikaty informujące o czasie możliwego oddzwonienia.
Przed zestawieniem połączenia klientowi raz jeszcze zostanie odegrany komunikat informujący, że połączenie w ramach usługi "Oddzwanianie na żądanie" jest płatne 0,95 zł brutto. (tu, w przypadku zmiany dyspozycji klienta istnieje możliwość rozłączenia bez ponoszenia wspomianej opłaty).
Regulamin Promocji "Plus oddzwania do Abonentów"
1. Promocja "Plus oddzwania do Abonentów" skierowana jest do Abonentów Polkomtel S.A. w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
2. Promocja "Plus oddzwania do Abonentów" trwa od dnia 15/11/2005 r. do dnia 31/12/2005 r., przy czym Polkomtel S.A. uruchamiać będzie usługę opisaną w Regulaminie Promocji "Plus oddzwania do Abonentów" tylko w przypadku wzrostu liczby połączeń przychodzących do Działu Obsługi Klienta Polkomtel S.A. skutkującego znacznym wydłużeniem się czasu oczekiwania przez Abonenta na połączenie z konsultantem Działu Obsługi Klienta Polkomtel S.A.
3. Promocja "Plus oddzwania do Abonentów" umożliwia uzyskanie płatnego połączenia z konsultantem Działu Obsługi Klienta Polkomtel S.A. po wcześniejszym złożeniu przez Abonenta przy wykorzystaniu Automatycznego Systemu Informacji Głosowej pod numerem 2601 (połączenie bezpłatne), zlecenia oddzwonienia konsultanta Działu Obsługi Klienta do Abonenta.
4. Zasady skorzystania z Promocji "Plus oddzwania do Abonentów" :
a. zrealizowanie przez Abonenta połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej pod numerem 2601 (połączenie bezpłatne) a następnie:
b. wybór opcji połączenia z konsultantem Działu Obsługi Klienta (w przypadku uzyskania połączenia - połączenie płatne zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Polkomtel S.A.) a następnie w przypadku przedłużającego się czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem:
c. wybór opcji odpłatnego oddzwonienia konsultanta Działu Obsługi Klienta do Abonenta.
5. Po złożeniu zlecenia oddzwonienia konsultanta Działu Obsługi Klienta do Abonenta możliwa jest rezygnacja z połączenia z konsultantem w momencie, kiedy następuje oddzwanianie konsultanta Działu Obsługi Klienta do Abonenta. W przypadku rezygnacji z połączenia z konsultantem Działu Obsługi Klienta Abonent nie zostanie obciążony jednorazową opłatą za połączenie w wysokości 0,95 zł (brutto).
6. Opłata za połączenie z konsultantem Działu Obsługi Klienta zrealizowane w ramach Promocji"Plus oddzwania do Abonentów" równa jest przewidzianej w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnej Polkomtel S.A. jednorazowej opłacie za połączenie z konsultantem pod numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - w wysokości 0,95 zł (brutto). W przypadku połączenia w roamingu, Abonent obciążony zostanie jednorazową opłatą w wysokości 0,95 zł (brutto) oraz opłatą za takie połączenie w części dotyczącej połączenia między siecią POLKOMTEL a miejscem pobytu.
7. Polkomtel S.A. zastrzega sobie możliwość zakończenia lub przedłużenia Promocji "Plus oddzwania do Abonentów" we wcześniejszym terminie bez podawania przyczyn oraz zmiany niniejszego Regulaminu.
8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Promocji"Plus oddzwania do Abonentów" zastosowanie mają zapisy Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.