Plus w oryginalny sposób rozpoczął kampanię teaserową swojej nowej oferty. Jej szczegóły zostaną zaprezentowane już w najbliższy poniedziałek. Kampania prowadzona jest na outdoorze, w telewizji, na Facebooku i na stronie internetowej operatora. Plus zasugerował swoim klientom, że uległ atakowi wandali (outdoor) i hackerów (internet). Logo Plus zostało oszpecone dopisaniem sprayem litery H. Przez jej dodanie powstaje potencjalnie nowy brand "Plush". Przedstawiciele operatora nie zdradzają do jakiego segmentu rynku będzie należała nowa oferta, ale należy się spodziewać, że albo będzie to postpaid w wersji "SIM ONLY" albo nowy MIX (podobno bardzo ważny rodzaj oferty dla Plusa) lub też prepaid, przy czym ta pierwsza wersja jest chyba bardziej prawdopodobna. Na zaproszeniu na konferencję widnieje hasło Przyjdź i sprawdź co można robić bez konsekwencji.
Na Facebooku jest już "oficjalny" profil nowej marki PlusH: https://www.facebook.com/BEZKONSEKWENCJI