Od zera do milionera, czyli kariera Plusha

Akcje partnerskie | Newsy
Opinie: 0
Od zera do milionera, czyli kariera Plusha

Marka Plush ma powody do świętowania – w niespełna osiem lat zdołała przekonać do siebie ponad milion zadowolonych klientów. To nie lada gratka – na rynek komórkowy wchodziła bowiem w okresie, kiedy w Polsce był on mocno nasycony i karty na nim mogły wydawać się być rozdane. Można było sobie zadawać też pytanie, po co mającemu na rynku ugruntowaną pozycję operatorowi sieci Plus dodatkowa marka.

A jednak Polkomtel wtedy dobrze wyczuł rynkowe trendy i czas pokazał, że warto było wprowadzić specjalną ofertę dla najmłodszego pokolenia wchodzącego w dorosłe życie. Początkowo ofertę Plusha kierowano bowiem głównie dla osób do 24 roku życia, którzy jednak wraz z marką „dorastali”. Dlatego też na starcie była to tylko oferta na kartę, ale z czasem pojawiła się również opcja usług abonamentowych, która jest dostępna z umową na 24 miesiące lub na czas nieokreślony (możliwość zerwania umowy w każdym momencie).

Szybko też się okazało, że z Plusha korzystali całkowicie inni klienci, niż w przypadku standardowej oferty Plusa. Byli to bowiem, głównie mieszkańcy dużych aglomeracji. Wysyłali oni znacznie więcej SMS-ów i MMS-ów oraz transferowali więcej GB niż użytkownicy Plusa. Trafione więc okazało się hasło przewodnie Plusha „Bez konsekwencji”, które operator promował od dnia debiutu marki 8 września 2014 r. Bez konsekwencji, bo Plush dawał (i nadal daje) swobodę – rozmów, SMS-ów i MMS-ów bez limitu, niezależnie od wybranej sieci.

Przekroczenie progu miliona klientów sieć świętuje ze swoimi abonentami i użytkownikami, dla których przygotowała specjalne prezenty – miliony gigabajtów – po 100 GB na głowę – do rozdania zarówno dla tych korzystających z ofert abonamentowych, jak i na kartę czy mix.

Jak klient Plusha może odebrać 100 GB?

Nowi i przedłużający umowę klienci Plush ABONAMENT i Plush INTERNET podpisujący umowę na 24 miesiące nie muszą robić nic. Jednorazowy pakiet 100 GB aktywuje się automatycznie i jest do wykorzystania przez 2 lata. Natomiast nowi klienci Plush ABONAMENT i Plush INTERNET wybierający umowę na czas nieokreślony oraz wszyscy dotychczasowi klienci tych taryf, by cieszyć się darmowymi 100 GB, powinni wysłać bezpłatnego SMS-a na numer 80848 w treści wpisując słowo: MILION. Gdy to uczynią aktywowany zostanie dla nich pakiet 10 GB, który będzie się odnawiał przez kolejnych 10 miesięcy.

Także klienci korzystający z Plush na Kartę lub Plush MIX, którzy mają włączony pakiet za min. 25 zł będą obdarzeni bonusem po wysłaniu bezpłatnego SMSa na numer 80848 z hasłem MILION. Oni jednak po wyrażeniu zgód marketingowych będą mogli te dodatkowe 100 GB wykorzystać przez 30 dni (w technologii LTE i 5G).

Od początku bohaterem i twarzą Plusha jest charakterystyczny pluszowy miś. Plushak uwielbia przygody i wyzwania – nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. W swojej karierze może pochwalić się m.in. byciem „bratem z innej matki” amerykańskiej gwiazdy światowego rapu – Lil’a Wayne’a, rapowaniem w ramach #hot16challenge 2 oraz tworzeniem muzycznych (i zimowo-ofertowych!) hitów. Plush śmiało podąża także za modą i bieżącymi trendami, takimi jak ćwiczenia z trenerem (żeby być fit!) czy morsowaniem (żeby pochwalić się znajomym!).

Niewątpliwie pomysł na maskotkę marki się sprawdził, a Plush z charakterystyczną nutą humoru świetnie prezentuje zalety oferty w kampaniach reklamowych.

Na koniec garść ciekawostek. Z Plusha korzystają zarówno kobiety – 45 proc., jak i mężczyźni – 55 proc. Użytkownicy Plusha w 2021 r. wykorzystali niemal 74 PB danych. Gdybyśmy przeliczyli tą wartość na liczbę filmów obejrzanych w serwisie YouTube otrzymalibyśmy… ponad 257 milionów materiałów – przybliża nie bez dumy operator. W ostatnie święta klienci Plusa wydzwonili w sumie ponad 12,12 mln minut, a rekordzista w grudniu ub. r. wygadał ponad 340 godzin. Najwięcej użytkowników natomiast marka ma w stolicy.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: