Plus rozpoczął kampanię rejestracji starterów w ofercie Plush na Kartę.
Rejestrację numerów Plush na Kartę wspiera kampania reklamowa, w której po raz kolejny pojawia się youtuberka Banshee.
Kampania startuje w poniedziałek 29 sierpnia i pojawi się między innymi w telewizji, kinach i Internecie. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, a za produkcję Ryszard Kłosowski i TFP Sp. z o.o, a animację Human Ark. Spot według scenariusza Piotra Fuka, Agaty Rychlik i Józka Dutkiewicza wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak. Plush planuje GIGA działania w Internecie, na swoim Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Dla wszystkich jego fanów przygotowana też została wspólnie z Banshee niespodzianka - szczegóły pojawią się niebawem na fanpage’ach Banshee i Plusha. Za kampanię online i Social Media oraz zakup mediów odpowiada Vizeum Polska.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: Plush Rejestracja
2. Nazwa reklamy: Plush i Banshee - GIGA
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Scholz & Friends
5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak
6. Operator obrazu: Piotr Sliskowski
7. Scenariusz: Piotr Fuk, Agata Rychlik, Józek Dutkiewicz
8. Tytuł utworu: „Captain Trap” + „Fierce”
9. Kompozytor: A Ho – Kurt i Josh Holyoak
10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
11. Producent: Ryszard Kłosowski
12. Dom postprodukcyjny: Human Ark
13. Dom mediowy: Vizeum Polska
14. Media: TV, kino, online i social media
15. Start kampanii: 29.08.2016 r.