Po ośmiu miesiącach 2001 r. z TP S.A. odeszło 400.000 abonentów

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 66

Grupa Telekomunikacji Polskiej S.A. chce zwiększyć w 2001 roku przychody o 10-12 % w stosunku do roku ubiegłego, powiedział doradca zarządu spółki Zenon Komar, odpowiadający za kontakty w inwestorami. TP S.A. chce utrzymać taką dynamikę wzrostu przychodów grupy przez najbliższe trzy lata. W roku ubiegłym przychody grupy Telekomunikacji wyniosły 15,9 miliarda złotych, a zysk netto 1,3 miliarda złotych. Po pierwszym półroczu natomiast grupa TPSA zarobiła netto 657,2 miliona złotych, przy przychodach na poziomie 1,7 miliarda złotych. Komar dodał , że w ciągu najbliższych trzech lat spółka spodziewa się, iż średnioroczna dynamika przychodów z telefonii komórkowej wynosić będzie ponad 30 %. "W tym roku dynamika może być bliska 50 %" - dodał. Po pierwszym półroczu 2001 roku przychody Centertela wyniosły około 1,1 miliona złotych, a strata netto 228 milionów złotych. Na koniec 2000 roku PTK miał przychody na poziomie 1,6 miliarda złotych, a jego strata wyniosła 659 milionów złotych. Według Komara w przypadku telefonii stacjonarnej trzyletnie szacunki zakładają, że średnioroczna dynamika wyniesie 5-8 %. Telekomunikacja Polska szacuje, iż na koniec tego roku liczba przyłaczeń netto, czyli różnica między nowymi klientami, a tymi którzy zrezygnowali z usług tego operatora wyniesie 200.000. Po ośmiu miesiącach z TP S.A. odeszło 400.000 abonentów. Na koniec roku planuje się, że liczba przyłączeń netto wyniesie 200.000.

Opinie:

Opinie archiwalne (66):

Komentuj

Komentarze / 66

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-03 19:48
    tylko 400 tys.? Jestem ciekaw, w jaki sposób będą sobie oni rekompensować straty, zakładając zwiększenie przychodu? 400 tys to bądź co bądź spora kasa, a jeszcze nie ma końca roku...
    0
  • Users Avatars Mini
    robbo2k pisze: 2001-10-03 19:48
    heheh zeby sie nie zdziwili jak wyjda na plus. Nie ma szans.
    0
  • Users Avatars Mini
    Emron pisze: 2001-10-03 19:52
    200 tys przyłączeń netto z tym, żę odchodzą duże firmy, które podbiera im przeważnie Netia a przyłączaja drobne gospodarstwa rolne.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-03 19:57
    zapomnieli dodać, że wzrost ich przychodów to głównie efekt podwyżki abonamentu za telefon, a nie tego, ze abonenci tpsa wiecej dzwonia czy siedzą w necie. Nie odjeli tez tego, że spadły im dochody z międzystrefowych. W sumie to mam mieszane uczucie, kiedy ci ludzie z tpsa zaczna mysleć jak walczyc z konkurencja a przestanie im sie śnic to jak tu utrzymac monopol na telekomunikacje. A, że sobie planuja taki wzrost to ich sprawa, a moze czytaja duzo ksiazek since fiction lub jakis takich jak ekonomia socjalizmu itp w których to autorzy wykazywali wyzszośc ekonomi socjakistycznej nad kapitalistyczną,:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-03 20:03
    ciekawe w jaki sposob, dobrze ze konkurencja zaczela dzialac, moze troche przejza na oczy
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2001-10-03 20:10
    Centek ma wciaz strate i dalej oferuje po dumpingowych cenach telefony i dlatego zmusil + do tych kaucji. Przeciez + ma zyski i inwestuje w gprs
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-03 20:13
    na dodatek dochodzi kwestia wykupienia pakietu większościowego przez France Telecom i Kulczyk Tradex.... mają chłopaki jednak fantazje...
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-10-04 02:44
    Nic tylko się cieszyć. Czasy świetności (monopolu) Telekomuny poszły w zapomnienie. Mam nadzieje że skończy się także przymykanie oczu na politykę TPSA-y w stosunku do innych operatorów (NOM, Dialog, Netia itp.). Nie pisze wogóle o dostępie do interetu bo i tak każdy wie o co chodzi... Oby tak dalej może to przyczyni się do spadku cen itp. Życze powodzenia innym operatorom.
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2001-10-03 20:36
    400 000 odeszlo a cwaniaczki cwaniakuja dalej... no no pozyjemy - zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    rmrm pisze: 2001-10-03 20:39
    około 4 lat temu kupilem telefon w Plusie. moje rachunki wynosily około 250 zł. musiałem sie mocno starać żeby nie przekroczyć tej kwoty więc oszczedzłem. teraz moje rachunki tez kształtują się w tych granicach a ja moge sobie dłużej pogadać. wniosek jest jeden drogie rozmowy to krótkie rozmowy tanie rozmowy to długie rozmowy. sadze że takich osób jak ja jest więcej. Moim zdaniem można dużo więcej zarobić na tańszych rozmowach niż na droższych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Falco pisze: 2001-10-03 20:54
    rmrm posluchaj ...sam napisales ze placisz takie same rachunki....ale prowadzisz dluzsze rozmowy...a przeciez dluzsze rozmowy to wieksze obciazenie sieci wiec trzeba w nia zainwestowac aby byla wieksza przepustowosc...a jak sam napisales Twoj operator zarabia tyle samo (minus inflacja)
    0
  • Users Avatars Mini
    fuzzy pisze: 2001-10-03 21:00
    I beda dalej odchodzic, np. ja w tym, albo przyszlym miesiacu. Mam juz dosyc tej wspanialej firmy!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-03 21:02
    zgadzam sie z ERMONem. Tepsa przylaczy 200 000 nowych abonentow, ale odlacza sie firmy. Tepsa przylaczy w wiekszosci przypadkow male, biedne, wiejskie gospodarstwa, gdzie przypuszczam, ze rachunki telefoniczne z abo nie beda przekraczaly 70-80 PLN. A z drugiej strony dziwie sie, ze z iloscia przylaczy netto wyjda na plus. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-03 21:04
    falco myślę, że operator wychodzi na plus. było na poczatku mało abonentów, którzy generowali ruch i musielu przyniesc zysk, teraz jest dużo więcej abonentów, którzy generuja duży ruch za ta sama cene i operator jest do przodu, po prostu poszedł w tzw obrót a nie w cene, albo podobnie przy kupnie kupujesz/zamawiasz 1-10 btsów w noki czy siemensie to płacisz x, a jak zamawiasz 100-200 to na pewno nie zapłacisz tyle samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-03 21:05
    za sztukę oczywiscie
    0
  • Users Avatars Mini
    Falco pisze: 2001-10-03 21:26
    hansen...tyle ze popatrz.....zeby miec wiecej abonentow to musisz zainwestowac ciezkie pieniadze w infrastrukture iszeroko rozumiana instalacje....a zyski beda pozniej...i wyseruja sie za 2-moze 3 lata ......
    0
  • Users Avatars Mini
    Falco pisze: 2001-10-03 21:34
    hansen....jak bylem w niemczech to zeby wykonac polaczenie z budki musialem wrzucic 20pare fenigow......pomnozywszy to x 2 otrzymujemy 40gr. Caly problem kosztow uslug telekomunikacyjnych w Polsce polega na tym ze infrastrukture kupuje sie za tzw dewizy a wiec po cenach krajow w ktorych srednia dochodow jest 10x wieksza a splacac sie to musi w uslugach w naszym kraju w ktorym wiadomo jaki jest zasob portfela obywateli......ot i caly problem
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2001-10-03 21:35
    I bardzo dobrze sie dzieje. Ciekawe tylko, czy Telekomuna wyciagnie jakies wnioski z tych danych i ze struktury swych przychodow.
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-03 21:40
    CD1. Jezeli TPSA przyznaje sie oficjalnie ze stracila 400tys. abonentow, tzn. ze w rzeczywistosci odeszo ich znacznie wiecej, zwlaszcza ze nie wszystkich stracila na rzecz innych operatorow stacjonarnych, lecz takze na rzecz opratorow GSM (glownie zestawy pre-paid). Zastanawia mnie osobiscie jak TPSA planuje zwiekszyc przychody o 10-12% przy coraz wiekszym ubytku klientow, a nie da sie ukryc ze raczej ta tendencja sie utrzyma. Zgadzam sie z przedmowcami: Emron i malkovic oraz gm ze TPSA straci klientow nawet duzo bardziej wartosciowych niz tych ktorych przylaczy w przyszlosci. To moze znowu zafunduje nam podwyzke abonamentu???
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-03 21:40
    CD2. To ze TPSA planuje przylaczyc 200tys nowych klientow to nie ma sie z czego szczycic bo to beda glowcie ci ktorzy nie maja wiekszego wyboru (brak konkurencji) z wsi i malych miast i miasteczek gdzie ludzie czekaja na telefon po kilka lub kilkanascie lat. TPSA coraz bardziej przypomina Titanica niz preznie rozwijajaca sie firme... Ciekawy jestem czy Zarzad bedzie mial takie same miny za rok czy dwa. Ja juz nie moge sie doczekac kiedy Dialog przekopie sie do mojego bloku z swoimi kablami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-03 22:05
    Pracując w konkurencji TPSA przyznaję, iz od kad TPSA zmienila abonament, jednym slowem zwiekszyli ilosc naszych klientow:-))))) Mnostwo osob rezygnujac z telefonow stacjonarnych zawiera umowy u operatorow komorkowych... Nic wiec w tym dziwnego, ze traca klientow, skoro sami sie do tego przyczynili... Poza tym niech sobie nie robia nadziei na zwiekszenie zainteresowania, poniewaz w tej chwili Idea podobno planuje wprowadzenie nowych taryf i w ten sposob pociagnie za soba innych operatorow sieci komorkowych.. a wiec tylko sie cieczyc i zacierac rece na nowe promocje oraz obnizki cen uslug..;-))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2001-10-03 22:09
    Stracili klientów - podniosą ceny ... albo internetu , albo połączeń ... znając TEPSĘ to obydwu tych usług ... jeszcze tylko jakieś 100000 odejdzie i będziemy mieć od TPSA - " MERRY X-MAS " :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander pisze: 2001-10-03 22:17
    He he !!! Dobrze lachom posranym.Zeby im ta zlodziejska polityka bokiem wyszla pajacom porabanym !!!! Koncze bo nie chce bardziej przeklinac :) Pozdrawiam wszystkich: Alex
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2001-10-03 22:35
    A ja jestem z Wa-wy i ... DIALOG nie obsługuje tej strefy numeracyjnej :((( Wie ktoś może kiedy w.w. firma zacznie działać w WARSZAWIE ?!
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-03 22:51
    Nie mam pojecia jak jest w W-wie, najlepiej zadzwon sobie do Info (0-800-424548) lub odwiedz ich strone www.dialogok.pl. Ja jestem z Lodzi i Dialog ma na mojej ulicy swoja siedzibe a klikanascie numerow dalej u mnie na bloku jeszcze niestety nie dziala :(((. Wszystko zalezy od infrastruktury miasta i ulic. Na obrzezach Lodzi dziala super a w Centrum ma problemy z polozeniem kabli. No nic pozostaje tylko cierpliwie czekac...
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-03 23:39
    i bardzo dobrze!
    0
  • Users Avatars Mini
    dodii pisze: 2001-10-03 23:40
    Ja bym sie tak nie cieszył mnie abonentów to mniejsze zyski i wieksze ołaty dla tych którzy pozostali chociarz jeżeli tpsa zastosuje takataktykę to niewiem czy nie odejdzie od niej nastepne 400 tys abonentów
    0
  • Users Avatars Mini
    grzegorz pisze: 2001-10-04 00:20
    Jak przeczytalem ta wiadomosc to az mi sie "mordka" usmiechnela. Bez komentarza. :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    marco pisze: 2001-10-04 00:31
    I dobrze im tak. Czekam z nieceirpliwoscia na pelne otwarcie rynku niech sie TP SA wtedy naprawde meczy z konkurencja
    0
  • Users Avatars Mini
    sgober pisze: 2001-10-04 00:57
    Wlasnie na to czekalem... az TP zacznie dostrzegac dzialanie konkurencji i tracic klientow. To, ze ktos ma telefon stacjonarny od dawna wcale nie znaczy, ze nie moze z niego zrezygnowac na rzecz tel. komorkowego. Oby tak dalej!
    0
  • Users Avatars Mini
    grzegorz pisze: 2001-10-04 00:57
    malkovic: Tak :-)) Ironia-pogarda w stosunku do TPSA
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-04 00:59
    400.000 to dopiero poczatek - chociaz tez sam sie dziwie dlaczego tylko tyle po wszystkim co tepsa dokonala przez ostania dekade - a na podwyzke cen mysle tepsa nie moze sobie teraz pozwolic - kiedy powoli rynek sie otwiera dla konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-04 01:13
    Prawda o wolnym rynku telekomunikacyjnym jest taka, że NETIA DIALOG czy coś tam innego nie pcha się do małych maist i wsi bo to żaden zysk. TPSA jako tzw. operator narodowy jest zmuszony prawem do telefonizacji kraju. Jaka jest różnica w kosztach postawienia jednego abonenta w miescie a na n wsi i jaka jest różnica w przychodach tak różnych abonentów nie trzeba chyba wyjaśniać. Taka to jest równość wobec prawa. Konkurencja próbując zdobyć trochę rynku stosuje ceny poniżej kosztów (promocje itp.) a jak to się ma potem do zysków to widać po kondycji finansowej NETI. Konkuręcję interesuja tylko firmy i to dla nich stosują preferencyjne warunki, po niżej kosztów byle tylko odebrac klienta TPSA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-04 01:13
    ...Poza tym tak naprawdę zysk jest tylko na połaczeniach międzymiastowych i międzynarodowych (lokalne i abonament pokrywają koszty konserwacji sieci) Dlatego konkurencj i wcale nie zależy na przejeciu zbyt dużej liczby abonentów bo ani nie są na to przygotowani technicznie ani finansowo. Najlepsza sytuacja dla nich byłaby wtedy gdyby to TPSA traciła pieniądze na konserwację infrastruktury abonenckiej a oni spijali by śmietankę w postaći oferty połączeń międzymiastowej. Nie wielka inwestycja duży zysk, nie traci się forsy na to aby abonent sprawnie działał ale pośredniczy w jego połączeniach, dobre co !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-04 01:25
    Powoli zblizamy sie do czasu kiedy bedzie na rynku prawdziwa konkurencja. Chociaz tez 400000 to jeszcze niz w porownaniu do liczby abonentow trepsy. Dialog dopiero co osiagnal 200000. Smutne ale nie ma sie jeszcze co cieszyc. A faktycznie jak w wawie zacznie sie prawdziwa konkurencja, tzn co najmniej polowa bedzie mogla wybierac dowolnie operatora to spadna ceny. Trepsa zacznie walczyc o klientow biznesowych bo wiadomo jest jakie obroty jej generuja. Sam fakt istnienia operatora w dany miesie jeszcze nic nie oznacza, Jak na razie wszyscy operatorzy razem wzieci maja 1/10 klientow wszystkich abonetow telefoni stacjonarnej. A na glownym rynku (warszawa) jeszcze mniej. Sama warszawa geneuje trepsie ponad polowe obrotu. Mysle ze oni tej straty za bardzo nie odczuja, zwlasza ze pwenie polowa to klienci indywidualni ze srednim rachunkiem ok 100zl/m.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-04 01:26
    ...jeżeli ktoś chce poczytać więcej na ten temat to zapraszam do komentarzy newsa \"Inwestycje NOM\'u mają zwrócić się już w 2002 roku. \" z 02.10.2001 Inna rzecz to oferowanie usług dostepu do internetu. Oczywiście klient (widać to z komentarzy) cieszy się z tańszych usług. Tylko prawdę mówiąc ile dialog i netia zaiwestowały w rozwój internetu w Polsce?, jaką maja przepustowość ich światłowody? ile jest wyjść na świat? W porównaniu z łączami i przepustowością POLPAKU czyli TPSA. Przecież te firmy tylko podłaczyły się do sieci szkieletowej zbudowanej przez kogoś innego (bo na to pozwala prawo) więc mogą oferować tańsze usługi. NIE PONIEŚLI KOSZTÓW zwiazanych z budową sieci szkieletowej ani z jej bieżącą konserwacją.... cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-04 01:26
    ...Wszyscy którzy korzystacie z uslug innych provaiderów, sprawdzie sobie jaki jest stosunek ilości śwatłowodów i prędkości przesyłu (w kraju i na świat) wszystkich firm śwatczących takie usługi kontra TPSA. Tak naprawdę nadal łączycie się z internetem, ze światem dzięki TPSA tylko pienądze za to trafiają do kogoś innego. I będzie tak jeszcze długo ponieważ inne firmy wcale się nie spieszą z rozwojem swojej sieci szkieletowej - po co jak można zarabiać korzystając z już istniejącej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-04 01:30
    Zgadzam sie z Marasem, zaden operator nie robi nic dla satysfakcji pokonania monopolu. to jest biznes a nie zabawa. zeby cos zbudowac trzeba miec na to kase, a siec stacjonarna nie jest tania
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-04 01:31
    Maras: Ja ze swiatem nie lacze sie na pewno nawet posrednio przez lacza tpsa. Dzieki temu net swiatowy chodzi mi tak samo jak polski
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-04 01:33
    Firma ktora opiera swoja dzilalnosc na sieci szkieletowej, ostania rzecza jaka zrobi to zbuduje wlasna siec, sentymenty i jakies uprzedzenia do monopolisty maja wszyscy ale jezeli chodzi o pieniadze to kazdy wybierze to co mu sie najbardziej oplaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-04 01:36
    malkowic: mnie tez nie interesuje z jakiej firmy lacz przy wyjsciu na swiat korzystam, liczy sie tylko to jak to dziala. A trespa jak kazdy widzi ma na razie w dupie klientow indywidualnych, zmieni sie to na pewno ale poczekamy jeszcze na to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-04 01:59
    Tyko że to ci którzy bezpośrednio korzystają z uslug TPSA m.in wysokimi cenami usług pokrywają koszty na rozbudwę tej sieci z której inni operatorzy korzystają oferując swoim klientą "tańszą" usługę ale nie inwestują w tą sieć. Konkurencja byłaby wtedy gdyby inny operator zbudował własną sieć i to poniej jego klienci by się łaczyli, wtedy moglibyście porównac rzeczywista jakość usług. Ale po co inwestować jak któś już to zrobił i robi to nadal. Niestety prawo w Polsce na to Pozwala. To że jedni z was mają taniej oznacza że inni będą musieli za to zapłacić.
    0
  • Users Avatars Mini
    KorniK^_^ pisze: 2001-10-04 02:02
    heh... ja sie nie dziwie ! jakby obnizyli polaczenia z internetm i zmnieszyli koszty zalozenie SDI to moze byloby wiecej abonentow :PPP
    0
  • Users Avatars Mini
    BusteR pisze: 2001-10-04 02:45
    1. 400 000? O ile trzeba pomnozyc zeby prawda wyszla? 2. Chyba TPSA ma wykorzystywaz stara NMT do podlanczania miejsc poza zasiegiem kabli 3. To ze ISP sie podlancza pod szkielet TPSA to jasne ale on i tak tepsie za to booli co miesiac wiec tpsa i tak na swoje wyjdzie. A jak ten isp ma wlozyc kase w swoje lacza kiedy na naszym rynku i tak mu sie to pewnie nie zroci? To by musialabyc ogolnokrajowa firma. A takich malo! (w ogole sa? chyba tylko opowie stacjonarni ale i tak nie ogolnokrajowi) 4. Odkad mam nowe taryfy w plusie nie korzystam praktycznie z tpsa! 150 darmowych minut mi wystarcza. 5. U mnie na osiedlu jak wchodzila netia wszystko robili od nowa po swojemu..nikt nie korzysta z zabudowan tpsy! 6. Ceny polaczen stacjonarnych z komorkami sa zenujace!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-04 02:54
    Polityka do innych operatorow faktycznie jest jaka jest, moze poza NOMem, pozostali sami wystawiaja faktury a NOM poszedl po najmniejszej lini oporu, fakt prawny to inna kwestia. Tpsa nie chce wystawiac faktur za kogos, jaka jest prawda nie dowiemy sie ale chodzi o duze pieniadze jakie treapsa poprzez wystawianie faktur, ich wysylanie podarowywuje NOMowi. Podejrzewam ze Trepsa za taka usluge chce kwote x a NOM uwaza ze to za duzo i sie kloca.
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-04 03:43
    Konkurencja i recesja robi swoje. Szkoda tylko ze ta konkurencja musiala czekac do XXI wieku.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-04 03:53
    kornik jak ja sie ciesze ze ty masz tepse ja tez ale jak ty masz to sie ciesze moze dolaczysz do kolejnej milionowej liczby odchodzacych abonentow i uwolnisz grupe od siebie
    0
  • Users Avatars Mini
    DialogOK pisze: 2001-10-04 06:29
    bDIALOG/b do konca tego roku ma zwiazane rece koncesjami - potem droga wolna - zalezy wszystko od ich biznes planu - beda mogli byc wszedzie gdzie bedzie im sie oplacalo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BusteR pisze: 2001-10-04 11:53
    i na ile im kasiory starczy... zeby wejsc na rynek to tsheba troshke miec kasiorki... no chyba ze latwo im pojdziez kredycikiem
    0
  • Users Avatars Mini
    Neon pisze: 2001-10-04 12:04
    I TePSA dostaje w tylek i bedzie coraz bardziej dostawala (z czego sie ciesze :) ), jesli nie zmieni swojej polityki (a nie wierze zeby zmienila)
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-04 12:13
    odnośnie sieci szkieletowej: malkovic ma racje, mnie jako klienta nie obchodzi, skad mój dostawca połączeń czerpie sygnał, jak on jest przekazywany. mnie interesuje tylko jakość połączenia i jego cena. A tk poza tym, to obecna sieć szkieletowa jest bardzo stara i nie spełniajaca juz praktycznie do końca swojego przeznaczenia. I TPSA jako jej właściciel także , powtarzam, także nic nie robi. Pracuję w firmie, która zajmuję sie dostarczaniem internetu w moim regionie i uwierzcie mi: mamy niesamowite problemy, zeby czasami podłączyć klienta. A TPSA wzrusza tylko ramionami... Czy ona jako właściciel kiedyś wyciągnęła ręke do innej firmy i zaproponowała współpracę? Podobno są lany budowy nowej sieci, ale parametry techniczne już w projektach są parę lat w plecy w porównaniu do zachodu...
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-10-04 12:41
    Zawsze nie przepadalem za TPsa !!! Ale jak tak czytam te komentarze to zaczynam jej nienawidzic !!! A teraz w druga strone: apropo NETIi, jakies pol roku temu (moze troszke wiecej) wzielismy netie nie rezygnujac z TPsa, zapowiadalo sie extra, promocja bez zadnej umowy na czas okreslony! czemu nie... ALE niestety wielki zawod: najpierw uruchamiali codziennie przez 2 miesiace, potem jakies dziwne rachunki, straszny BOK (jak narazie najgorszy jaki spotkalem) i jeszcze kilka duperel. To wszystko sprawilo ze zauroczenie konkurencja w telekomunikacji ...... pryslo. i znowu mam tylko TPsa. PS. naszczescie pojawil sie kilka miesiecy temu NET w kablowce i nazazie jest EXTRA !!! POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-10-04 13:14
    Nie przeczytałem dokładnie wszystkich komentarzy - jest tego sporo -ale przeważają powątpiewania i psy wieszane na Tepsie Wtrące swoje trzy grosze: 1.Abonenci - odchodzą bo mają dokąd a wczesniej nie mieli. Jak sie ma 95% abonentów stacjonarnych, to przy pojawieniu się JAKIEJKOLWIEK konkurencji udział ten musi spadać. Czasy czarnego Forda-T minęły bezpowrotnie. 2. Gdzieś czytałęm wyliczenia, ze gdyby Tepsa podniosła abonament do 60 zł to juz nikt nie musiałby nigdzie dzwonic a Tepsa i tak zyła by bardzo dobrze.Tak wiec sądze, ze wzrost o 12 % (przy 6% inflacji!!!) to całkiem realne 3. Pamietajcie że tepsa ciagnei kase również z takich uslug jak idiotele, transmisja satelitarna itop -pomysł na te usługi dynamicznie rośnie. Co do Netii mogę z terenu Pomorza potwierdzić jego doswiadzcenia -moi koledzy maja identyczne. netia to wiekszy syf niz TP.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-10-04 13:15
    cd. Zgadzam sie z Marasem - uważam, ze koncesja na połączenia międzystrefowe dla NOM który nie ma ani jednego abonenta końcowego to jakieś nieporozumienie. Bądx co badx to TP zapewnia dostęp końcowy do 10 mln abonentów. A NOM chce za tanie pieniadze spiś z tego śmietankę. Niech wejdzie tu jakiś smok wielkości DT, wrzuci kasę i wtedy będzie konkurencja. Ale telekomy europejskie ledwo przędą przez UMTS więc to na razie pobożne życzenia. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-10-04 13:17
    Oj widze literówki.. czy wielkość czcionki w okienku nie mogłaby być większa?? Chodzi o popyt a nie pomysł :-) i doświadczenia Waldo z Netią M
    0
  • Users Avatars Mini
    robbo2k pisze: 2001-10-04 13:23
    Co do sieci szkeletowych ogolnoposlkich to jestescie w bledzie bo takie ma conajmniej dwie inne firmy w tym Telekomunikacja Kolejowa i PSE. z tego ta pierwsza ma linie miedzynarodowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-04 13:36
    ale sprawdź ogólną sprawność i moc przesyłową tych linii.
    0
  • Users Avatars Mini
    waliza pisze: 2001-10-04 14:28
    jak dobrze że u mnie w miaście jest konkurencja i nie muszę korzystać z usług TP.
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-04 15:49
    robbo2k: masz rację oczywiście, ale przyznasz sam, ze dostep do nich dla przeciętnego użytkownika jest bardzo mały
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-04 17:08
    Roboo2k: co z tego ze maja taka siec, jak nie maja infrastruktury zeby ja udostepnic tak jak udostepnia polpak.
    0
  • Users Avatars Mini
    kubel pisze: 2001-10-04 20:19
    jak to jest ze wszystkie firmy telekomunikacyjne na swiecie maja klopoty finansowe, a tepsa sobie tak dobrze radzi. 1,3 mld zysku, dynamika wzrostu itp itd. czyzby to nasze spoleczenstwo bylo takie bogate, a moze cos tu jest popi*****ne
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-05 13:25
    Jestesmy swiadkami upadlosci wielkiego giganta.
    0
  • Users Avatars Mini
    bargreb pisze: 2001-10-05 13:31
    Sam mam linie z dialogu. I bardzo sie z tego ciesze. Nielimitowany dostep do internetu za 80zl miesiecznie:) Dialog rulez!
    0
  • Users Avatars Mini
    blizzard pisze: 2001-10-05 14:39
    Dobrze tak TP SA niech traci.
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-10-05 22:44
    przylaczm sie. TP SA sami sobie trumne zbijaja ale jak widac nie przejmuja sie tym wcale w sumie to i tak posiadaja najwieksza liczbe abonentow(tylko jak dlugo jeszcze)
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-10 00:32
    no i mysle ze coraz wiecej ludzi ebdzie odchodzic! nie nawidze monopolistow
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: