Po raz pierwszy w Polsce poczta wideo

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 21

PLAY wprowadza na rynek usługę poczta wideo. Od września grupa najbardziej aktywnie korzystających z usług multimedialnych użytkowników PLAY będzie mogła nieodpłatnie korzystać z wideo poczty głosowej. Od października usługa będzie dostępna dla wszystkich klientów PLAY we wszystkich ofertach operatora.

Usługa pozwala użytkownikowi próbującemu nawiązać połączenie wideo, również z innej sieci, pozostawić multimedialną wiadomość wideo na skrzynce wideo użytkownika PLAY.

Użytkownik otrzymuje powiadomienie SMSem o nowej wiadomości i może ją odebrać dzwoniąc wideo pod dedykowany numer poczty wideo (*200). Istnieje również możliwość otrzymywania wiadomości wideo e-mailem.

Poczta wideo w PLAY jest zintegrowana z pocztą głosową, a to oznacza, że klient ma tylko jedną skrzynkę. Wykonując połączenie wideo, można obejrzeć wiadomości, ale także odsłuchać wiadomości głosowe. Wykonując natomiast połączenie głosowe można odsłuchać wiadomości głosowe, ale także odsłuchać część audio wiadomości wideo.

Pocztę Wideo można aktywować dzwoniąc do Obsługi Klienta. Dodatkowo w przyszłym tygodniu PLAY planuje przeprowadzenie akcji aktywacyjnej poczty wideo – skontaktuje się z klientami najczęściej korzystającymi z funkcji multimedialnych.

Połączenie z użytkownikiem Usługi, które zostanie przekierowane na Pocztę Wideo, kosztuje jak za zwykłe połączenie wideo.

Korzystać z poczty wideo można przy pomocy dowolnego terminala umożliwiającego połączenia wideo. Poprzez menu telefonu można wygodnie samemu zdefiniować przypadki, w których nastąpi przekierowanie na Pocztę Wideo. Wystarczy ustawić przekierowania połączeń wideo. Po dodzwonieniu się na Pocztę Wideo, rozmówca będzie miał do wyboru pozostawienie wiadomości wideo lub wysłanie SMS'a.

Opinie:

Opinie archiwalne (21):

Komentuj

Komentarze / 21

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: