Będzie aplikacja Poczty Polskiej do zarządzania przesyłkami

Newsy
Opinie: 0
Poczta Polska zaoferuje klientom aplikację mobilną oraz panel do zarządzania przesyłkami

Poczta Polska podpisała umowę na wdrożenie aplikacji mobilnej na smartfony oraz aplikacji internetowej dla użytkowników komputerów.

Umowa zawarta ze spółką Poczta Polska Usługi Cyfrowe, firmą z Grupy Kapitałowej PP, obejmuje zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie.

Nowy software umożliwi przygotowanie kompleksowej obsługi przesyłek KEP (kurierskich, paczkowych i ekspresowych) począwszy od nadania, po śledzenie jej drogi, kończąc na odbiorze w automatach paczkowych. Ponadto klienci zyskają możliwość szybkiego wyszukania placówek pocztowych, skrzynek oraz punktów partnerskich, a docelowo – także realizację e-usług. Wszystkie te funkcjonalności będą dostępne zarówno w wygodnej i podręcznej formie aplikacji mobilnej jak i w formie desktopowej.

Poczta Polska zamierza przeznaczyć ok. 1,2 mld zł na inwestycje w automatyzację i informatyzację.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: