Poczta Polska uruchomiła jeden z największych przetargów IT w Polsce - chce zamówić pakiety Office

Newsy
Opinie: 0
Poczta Polska uruchomiła jeden z największych przetargów IT w Polsce

Poczta ogłosiła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, na zakup licencji wsparcia technicznego oraz wsparcia do usług pakietów biurowych, poczty elektronicznej oraz oprogramowania do posiadanych już stacji roboczych i serwerów. To jeden z najważniejszych i największych przetargów IT w Polsce – z najwyższym budżetem dla usług informatycznych w Poczcie Polskiej.

Poczta użytkuje na co dzień takie produkty jak firmowa poczta elektroniczna, wideokonferencje, dokumenty w chmurze, pakiety biurowe. Przedmiotem obecnego przetargu jest sprzedaż i dostarczenie oprogramowania z licencjami na czas nieokreślony i z prawem do uaktualniania, udostępnienie pakietów subskrypcji usług standardowych i oprogramowania, zapewnienie standardowych pakietów usług hostowanych i platformowych oraz standardowych usług wsparcia do powyższych produktów, jak również zapewnienie dodatkowych pakietów wsparcia technicznego w łącznej liczbie godzin 600 w okresie trwania umowy.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. W swoim zakresie ma zabezpieczyć produkty i usługi na potrzeby Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej S.A. tj. produkty i usługi dla Poczty Polskiej S.A., Banku Pocztowego S.A. oraz Poczta Polska Usługi Cyfrowe Sp. z o.o.

Poczta Polska jako największy operator logistyczny, a zarazem największy pracodawca w kraju z siecią ok. 7,5 tys. placówek ma:

  • ponad 40 000 komputerów,
  • ponad 20 000 tabletów do obsługi przesyłek,
  • ponad 8 000 serwerów,
  • około 500 aplikacji i różnego typu oprogramowania IT.

Poczta jest największym pracodawcą w kraju. Zatrudnia ok. 80 tys. osób, m.in. listonoszy, kurierów, kierowców, pracowników obsługi klienta, pracowników sortowni, informatyków. Obecnie Poczta – w ramach projektu Mobilny Listonosz – dostarcza średnio miesięcznie około 5 milionów przesyłek z elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO) dla sądów, prokuratur oraz innych instytucji i firm, które wolą elektroniczną formę potwierdzenia. Pandemia koronawirusa przyspieszyła konieczność przeprowadzenia pewnych procesów, m.in. cyfryzacji usług. Pracownicy muszą zdobywać nowe kompetencje.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: