"Pokaż swoje drugie ja" - kampania telefonu MOTOKRZR K1

Newsy
Żródło: Motorola
Opinie: 4
Opinie: 4

W ostatni piątek marca zakończyła się ogólnopolska akcja Motoroli "Pokaż swoje drugie ja", skierowana do indywidualnych użytkowników. Jej celem było utrwalenie nowoczesnego wizerunku telefonów Motoroli. Każdy, kto między 19 lutego a 30 marca kupił dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli i między godziną 10.00 a 19.00, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wysłał SMS z jego numerem IMEI, mógł wygrać MOTOKRZR K1. Każdego dnia do wygrania było 10 telefonów. Zwycięzcy mogli podzielić się swoją radością z wygranej na antenie radia RMF FM.

Przez dwadzieścia dwa dni konkursu napłynęło ponad 26 tysięcy zgłoszeń. Konkurs cieszył się na tyle dużym powodzeniem, że zachęcił uczestników do wielokrotnego udziału - najwytrwalsi wygrali po kilka razy. Łącznie do rąk zwycięzców trafiło 220 telefonów.

Koncepcję i adaptację działań dla Motoroli oraz przeprowadzenie konkursu powierzono agencji PZL, stronę kreatywną opracowało BBDO, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Kampanię wspomagała akcja reklamowa na portalu Onet.pl oraz na falach ogólnopolskiej stacji radiowej RMF FM. Nagłośnienie konkursu wzmocniły działania BTL-owe - w trzy pierwsze weekendy marca w ruchliwych punktach dużych miast można było spotkać jednakowo ubrane pary trzymające lustro - znak rozpoznawczy kampanii "Pokaż swoje drugie ja".

- Cieszymy się, że wiosenna akcja Motoroli spotkała się z dużym zainteresowaniem. Była ona częścią strategii, której celem jest kreowanie zainteresowania naszą marką i produktami poprzez inne niż reklamowe działania. Od kilku lat regularnie organizujemy promocje konsumenckie, które nie tylko intensyfikują sprzedaż, ale przede wszystkim wzmacniają image Motoroli - marki aktywnej, nastawionej na podkreślanie osobowości użytkowników naszych telefonów, mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: