Polkomtel nadal wierzy w mPay - mobilne płatności za bilety ZTM w Warszawie

Newsy
Opinie: 2

Citi Handlowy, Polkomtel, mPay, Zarząd Transportu Miejskiego wprowadzają usługę „Płać komórką”, która pozwala klientom na dokonywanie płatności za bilety czasowe warszawskiego ZTM.

Przedstawiciele zaangażowanych w projekt firm



Usługa „Płać komórką za bilet czasowy komunikacji miejskiej z konta” jest dostępna jest dla posiadaczy każdego modelu aparatu telefonicznego. Wystarczy wpisanie w telefonie numeru *145*, a potem kodu dla odpowiedniego rodzaju biletu i kolejno znaku #. Kody dla biletów są następujące: 20 minutowy – 220020, 40-minutowy – 220040, 60-minutowy – 220060, 90-minutowy – 220090. Usługa działa w sieci Plus i Play, ale nie jest dostępna dla operatorów wirtualnych działających w oparciu o infrastrukturę Polkomtela. Wadą usługi mPay jest to, że po zakupieniu m-biletu klient wejdzie do metra jedynie, gdy skorzysta w windy dla niepełnosprawnych.

Szef projektu ze strony Polkomtela, Magda Jaksztowicz, podkreślała, że Plus zaprasza do projektu także innych operatorów oraz banki, bo żadne umowy pomiędzy obecnymi uczestnikami inicjatywy nie mają klauzuli wyłączności.

W płatnościach realizowanych za pomocą telefonu komórkowego z konta w Citi Handlowy wprowadzono limity bezpiecznych płatności. Pojedyncza transakcja nie będzie, więc mogła być wyższa niż 300 złotych, a dzienny limit płatności mobilnych ustalony został na poziomie 500 złotych. Usługa płatności mobilnych „Płać komórką” jest bezpłatna, a klienci będą mogli aktywować usługę podpisując umowę o elektroniczny instrument płatniczy w oddziałach banku Citi Handlowy lub przez Citiphone. Za bilety ZTM mogą także płacić dotychczasowi użytkownicy mPay, których wirtualna portmonetka jest obsługiwana obecnie przez Raiffeisen.

Szczegóły dotyczące usługi „Płac komórką” dostępne na stronie: www.plac-komorka.pl

mPay na konferencji przyznał, że obecnie jego usługa jest dostępna 1500 punktach sprzedaży. Firma ma 30 tys. aktywnych klientów. Firma prowadzi rozmowy także z innymi miastami w Polsce na temat wdrożenia płatności za parkowanie i komunikację miejską.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    remek pisze: 2010-01-18 22:20
    "Wadą usługi mPay jest to, że po zakupieniu m-biletu klient wejdzie do metra jedynie, gdy skorzysta w windy dla niepełnosprawnych." Nieprawda, mozna otrzymac bezplatna wejsciowke , ktora sie przechodzi przez bramke metra.
    0
  • Users Avatars Mini
    pikolo pisze: 2010-12-06 14:27
    Korzystałem z mPay i tam jest problem z usability tej aplikacji – jest trochę skomplikowana, a szczerze nie korzystałem ze Skycasha ale z prezentacji na stronie wygląda na prostszą w obsłudze
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: