Polkomtel wybrał system RealSpeak firmy ScanSoft

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 32

Firma ScanSoft®, producent rozwiązań rozpoznawania dokumentów, mowy i języka, dostarczyła system ScanSoft RealSpeak sieci Plus GSM.

"Jesteśmy dumni z faktu, że klienci Plus GSM mogą teraz korzystać z RealSpeak - konwertera tekstu na głos firmy ScanSoft, który zwiększa produktywność zawodową oraz zapewnia dodatkową rozrywkę za pośrednictwem telefonu komórkowego i usług odbioru e-maili. Usługi te umożliwiają łatwiejszą i szybszą komunikację", powiedział Tomasz Mokrogulski, Country Manager ScanSoft Poland.

Oferowany przez ScanSoft system RealSpeak™ służy do przekazywania użytkownikom informacji i powiadomień systemowych, a także odczytywania poczty elektronicznej i wiadomości tekstowych SMS przez telefon za pomocą głosu. RealSpeak przetwarza odebrane wiadomości tekstowe na mowę przy użyciu syntezatora o bardzo naturalnym brzmieniu. Jako pierwszy w Polsce, jeden z pierwszych w Europie Wschodniej, technologię tę wykorzystuje już Polkomtel, operator sieci Plus GSM. Klienci Plusa, którzy mają założone konto poczty elektronicznej w Plusnet, otrzymują powiadomienie SMS o każdej nowej wiadomości e-mail. Następnie za pomocą nowego interfejsu - dostępu głosowego -przesłana wiadomość jest im odczytywana w języku polskim lub angielskim. Wybór języka odczytu jest automatyczny, po analizie kilku słów tekstu wiadomości. Na taką wiadomość można również odpowiedzieć, a odbiorca otrzyma wtedy e-mail z głosowym załącznikiem.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z produktu RealSpeak firmy ScanSoft, dzięki któremu możemy wzbogacić naszą ofertę o nowoczesny interfejs głosowy. Technologia TTS umożliwia wdrożenie wielu usług o wartości dodanej, które stanowią jeden z kluczowych elementów rozwoju Plus GSM oraz pozwalają zwiększyć zarówno zyski, jak i satysfakcję klienta", powiedzieli przedstawiciele Polkomtel.

Informacje o RealSpeak™ firmy ScanSoft®
RealSpeak™ firmy ScanSoft®, to najlepsze z dostępnych na rynku rozwiązanie umożliwiające przekształcanie tekstu pisanego na głos zbliżony do ludzkiego za pomocą syntezatora mowy. Technologia ta znajduje różne zastosowania, jest wykorzystywana podczas przesyłania poczty elektronicznej w zintegrowanych systemach przesyłania wiadomości, realizacji interaktywnych odpowiedzi głosowych (IVR) oraz syntezy mowy w telefonii komórkowej, motoryzacji, a także w grach, komputerach PC i urządzeniach multimedialnych. ScanSoft RealSpeak jest niezrównany w zakresie obsługi systemów sprzętowych. Współpracuje on bowiem z urządzeniami takich firm, jak Hitachi, Intel® (Pentium®, Strong ARM® i XScale®), MIPS® i NEC®, a także z wieloma systemami operacyjnymi, w tym Linux®, Microsoft® Windows® i Windows® CE oraz Sun Solaris®.

RealSpeak oferuje jeden standardowy interfejs programowania API, umożliwiający tworzenie aplikacji z syntezą mowy w 19 językach: amerykańskim i brytyjskim angielskim, niemieckim, francuskim, holenderskim i belgijskim holenderskim, kastylijskim i meksykańskim hiszpańskim, włoskim, europejskim i brazylijskim portugalskim, norweskim, polskim, szwedzkim, duńskim, kantońskim i mandaryńskim chińskim, oraz koreańskim i japońskim. 

Obecnie Firma ScanSoft wprowadza do sprzedaży system ScanSoft® RealSpeak™ Telephony 3.5. Jest to najnowsza wersja najpopularniejszego w branży rozwiązania Text-to-Speech - TTS (przetwarzania tekstu na mowę). RealSpeak w wersji 3.5 stanowi kolejny krok w dziedzinie jakości i wydajności syntezy mowy, oferując udoskonalone funkcje obsługi języków oraz zapewnia ich zgodność z ogólnie przyjętymi standardami. System zawiera nowe funkcje, które pozwalają ograniczyć czas i koszt opracowania oraz wdrożenia rozwiązań telekomunikacyjnych stosujących syntezę mowy.

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    xmen69 pisze: 2002-11-08 19:13
    oby tak dalej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniel pisze: 2002-11-08 20:06
    czesc
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-11-08 21:07
    fajna sprawa
    0
  • Users Avatars Mini
    raschke pisze: 2002-11-08 21:51
    No super mówisz tylko: Tak i Nie lub jeden dwa lub trzy A poza tym + to syf ma BOA w porównaniu do profesjonalnej ERY:) Żal mi +, żałuję że w nim jestem - nie ma to jak w ERZE Boa oraz IBoa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-11-08 22:02
    Qba - jakaś krytyka .... czekam :p
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-08 22:13
    raschke: czy Ty w ogóle znasz BOK i IBOK Plusa? Z tego co napisałeś to widać, ze słuchając doszedłeś tylko do początku menu, a może sobie nie możesz poradzić z tymi cyferkami 1, 2, 3... ?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-11-08 22:25
    raschke: to gdzie ty dzwoniłeś, może nr pomyliłeś. a elektroniczne BOA w Plusie też jest od dawna
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-08 22:57
    Ciekawe czy glos ktory bedzie odczytywal rozne info bedzie plci pieknej czy meskiej ? :)) Wedlug mnie walna pewnie glosik jakiegos twardego faceta o meskim glosie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    p.g pisze: 2002-11-08 23:18
    raschke co ty pleciesz, mam plusa (klient idywidualny) i ere (klient biznesowy) i wiele razy czekam dluzej na polaczenie- i naprawde, mowie szczerze nie raz spotkalem sie z gorszym potraktowaniem przez pracownikow BOA (PTC) nizli DOK (Polkomtel) Poza tym nie ma co generalizowac, co czlowiek to kto inny czy w Erze, Plus-ie czy Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-11-09 00:05
    plusfan: zgadza się, ja mam plusa a żona erę, mam porównanie dzieki temu, oba boki są podobne zależy na kogo się trafi, ale ogólnie ja ze swojego (plus) jestem zadowolony, żona też na erowy raczej nie psioczy
    0
  • Users Avatars Mini
    RuLeZ pisze: 2002-11-09 00:47
    Raschke masz racje Era ma owiele lepsza obsluge klienta no i czywiscie iBoa, mowie tak choc jestem abonentem plusa a bylym Ery. Jezeli zas chodzi o iBoa w Erze oraz odpowiednik iBoa w plusie to plus wychodzi baaaaaaardzo blado !!! Sam proces uruchomienia tej uslugi w Plusie jest bezsesowny, mianowicie trzeba wyslac pismo z wlasnorecznym podpisem gdzie w Erze wystarczylo podac na lamach www numer tel i numer erakodu, pozniej jest generowany klucz zwany dalej haslem :) i wysylany na nasza komore (jest wazny bodaj ze 5 min) i mam y dostep do cennych informacji. I tak np:, saldo w erze mozemy zobaczyc online (no prawie) a w plusie jak juz uruchomia nam ta usluge po wyslaniu pisemka i zalogowaniu sie na strone widzimy wielkie nic !!! zeby zobaczyc nasze saldo np: (czywiscie) to po wybraniu odpowiedniej funkcji dostajemy informacje ze w ciagu 48 h dostaniemy odpowiedz na kom. w formie sms.z inforacja o naszym saldzie.... i jaki to ma sens ??? Brak mi slow...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-09 02:29
    Oczekuję wielu ciekawych nowych usług w plusie w związku z powyższym :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-09 02:33
    Co do obsługi klienta, to obie sieci mają podobny, dość wysoki, poziom, choć era wydaje mi się "nowocześniejsza"
    0
  • Users Avatars Mini
    rafales pisze: 2002-11-09 09:46
    Jak już mowa o bokach to muszę dodać, że w ostatnim czasie wiele się zmieniło (na lepsze). Mam abo w Idei i Erze i muszę powiedzieć, że nie mam większych problemów z obsługą przez bok. Oczywiście w każdej sieci znajdzie się czarna owca, która psuje reputacje danego boku.
    0
  • Users Avatars Mini
    robek pisze: 2002-11-09 11:44
    Do Czak: Głos jest kobiecy , tak po za tym fajnie to działa szczególnie brzydkie wyrazy. Teraz trzeba tylko czekać aż uruchomią smsy na telefony stacjonarne oczywiście "głosowe"
    0
  • Users Avatars Mini
    Lajkonik pisze: 2002-11-09 12:41
    "..ScanSoft, który zwiększa produktywność zawodową.." w nasza kraj coraz wiecej ludzia mówić po polski :)). Ciekawy news zwłaszcza jeśli odnieść do komentarza rzecznika +, który nie dawno wspominał coś o tym że mamy za słabo rowinięty rynek aby + taryfikował co sekundę. A czy mamy rowinięty rynek na takie "ozdobniki" ?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-09 13:55
    Lajkonik, bo taryfikacja 1/1 oznacza spadek dochodów (przynajmniej na początku, nim się ludzie "rozgadają") a te ozdobniki wzrost :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-09 14:14
    robek: a w ogole czytaja te przeklestwa ? Ciekawe ciekawe... :) A jak jest z smsami w innych jezykach. Jak to beda czytac? Czy te glosy sa poliglotami i znaja wszystkie jezyki ?
    0
  • Users Avatars Mini
    p.g pisze: 2002-11-09 19:14
    Przeklenstwac czyta i zna"tylko" 19 jezykok
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2002-11-09 19:39
    Czak:Sa dwie lektorki polska i angielska czytaj a miekkim glosem ale niestety wtedy wychodza skutki nie uzywania polskich liter bo brzmi to smiesznie ;-). Smile czyta najlepiej tego ;-) przeczyta jako: "nadawca filuternie mruzy oko" myslalem ze kierownice w samochodzie puszcze jak to uslyszalem ;-) Wavy zwrotne jakosc maja ok tylko raczej mozna je wysylac do osob z laczem stalym bo user dialup chyba by zabil jak by cos takiego mu wyslac ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    p.g pisze: 2002-11-09 19:52
    dziala podobnie jak w Windows XP ale lepiej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-11-09 22:13
    RuLeZ: jak jesteś abonentem Plusa, jak twierdzisz, to pewnie wiesz, że sprawdzenie salda jest możliwe przez usługę pluskod, dzwonisz na 2601, wbijasz w odpowiednim miejscu swój pluskod i już wiesz wszystko o swoim rachunku, użyciu itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-09 23:37
    martinez: szkoda ze nie mam plusa i tej funkcji :(( tez bym chcial sie posmiac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    alero pisze: 2002-11-09 23:46
    ...dokladnie, ja swoj aktualny stan konta sprawdzam w maximum 20 sekund, i wiem ile za smsy ile za gadanie. ...to mi sie podoba ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RuLeZ pisze: 2002-11-10 02:08
    RAFALS: dobrze o tym wiem !!! podalem tylko przyklad a i tak jak juz jestesmy przy tym przykladzie to nie prosciej bylo by zrobic tak jak w erze osobnego numeru na saldo??? a nie tak jak w plusie dzwonisz 2601 potem 1 2 3 pluskod i znowu 1 1 1 przeciez to jest bezsesu. Jezeli zas chodzi o iBOA to chcialem przedstawic obrazowo jak bardzo prosta opcja musi byc autoryzowana przez konsultanta.... i musisz czekac do 48 h za odpowiedzia, nikt mi nie powie ze ERa ma rowny poziom z Plusem jezeli chodzi o iBOA. W plusie praktycznie w iBoa nie zrobisz nic ONLINE !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-10 11:22
    Rulez: ale przeciez mozesz wpisac sobie do swojej ksiazki adresowej numer do bezposredniego polaczenia i dowiedziec sie stan konta, ja sobie tak zrobilem i w ogole ni euzywam przyciskow. Wpisalem do ksiazki numer 2601p1p2p3p12345#p1p1p1, gdzie 12345 pznacza przykladowy pluskod. Polecam uzytkownikom Plusa, nie trzeba wciskac po kolei wszystkich klawiszy. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-10 20:07
    CiepliX nie ma tu co krytykowac, bo nie odbije sie to w jakis sposob na klientach, a krytykowac to mozna raczej promocje i nowe taryfy plusa! ;-0
    0
  • Users Avatars Mini
    christopher pisze: 2002-11-10 22:44
    podoba mi się ta usługa... Ideo ja tez chcę
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-11 00:32
    A nie wie ktos kiedy w Era bedzie usluga mowiaca ile jeszcze smsow i darmowych minut zostalo w abonamencie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-11 15:34
    Ale z drugiej strony, to nie zawsze wodotryski sa dore, nalezy pamietac ze przedobrzenie tez nie jest zdrowe!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-11 22:33
    Czak - w Plusie "nie mówi" o niewykorzystanych :-) W Plusie możesz się dowiedzieć o opłatach "ponad limit" - czyli za rozmowy nie wliczone w minuty abonamentowe (np. międzynarodowe) oraz usługi dodatkowe (esemesy, połączenia z internetem itp.). Głupi to oni jeszcze nie są...
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-16 00:20
    oj ciekawe czy to pozwoli plusowi wybic sie z samego dolu polskiego rynku telefonii komorkowej?JA nei sadze!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: