Polkomtel zmienia reklamy Plusa na Kartę

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Polkomtel zmienia reklamy Plusa na Kartę

Rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia.

Seria spotów ukazuje młodych ludzi w prostych, codziennych sytuacjach.

„Wirtuozi sieci. Łowcy hasztagów. GIGAnci życia. To Wy jesteście w centrum świata. To dla Was jesteśmy w Plusie na Kartę. Bierzcie od nas gigabajty i korzystajcie z życia!” – to nowy motyw przewodni w komunikacji Plusa na Kartę.

Założeniem nowej formuły komunikacji jest sprawienie, aby widz utożsamił się z bohaterami spotów.

Kampanię wspiera utwór „Glorious” - Macklemore feat. Skylar Grey.

Za nową koncepcję oraz formułę komunikacji odpowiedzialna jest znana z wcześniejszych realizacji Plusa agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends).

Za reżyserię spotów reklamowych odpowiadał Marcin Mikulski.

Kampania „GIGAnci Życia” prowadzona jest w telewizji, radiu, nośnikach elektronicznych OOH i internecie.

Metryczka kampanii :

  • Nazwa: GIGAnci Życia
  • Klient: Plus
  • Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki, Olga Sobolewska
  • Dom produkcyjny: TFP
  • Agencja: Freundschaft
  • Reżyser: Marcin Mikulski
  • Postprodukcja: Televisor

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: