Największa polska sieć supermarketów POLOmarket zakończyła wdrożenie zintegrowanego, zaawansowanego systemu CRM do kompleksowego zarządzania spersonalizowaną komunikacją.
Rozwiązanie to zastąpiło dotychczasowe narzędzia. Ma umożliwić dopasowaną komunikację z klientami w wielu kanałach.
Nowa funkcjonalność w aplikacji mobilnej POLOmarketu opiera się na algorytmach personalizacji, które analizują historię zakupów, wybory produktowe i zachowania użytkowników. Dzięki temu aplikacja „uczy się” klienta, a treści, kupony i promocje są dopasowane nie tylko do jego aktualnych potrzeb, ale także prognozowanych zachowań zakupowych.
System pozwala na precyzyjne dopasowanie komunikatów i ofert do preferencji użytkownika, rekomendowanie produktów i promocji, które mogą zainteresować klienta w przyszłości, a także spójne prowadzenie komunikacji w kanałach mailingowych, mobile push i przede wszystkim w aplikacji mobilnej POLOmarketu.
Wprowadzając personalizację do naszej aplikacji, robimy kolejny krok w stronę budowania jeszcze lepszego doświadczenia zakupowego naszych klientów. – podkreśla Marek Wądołowski szef sieci POLOmarket.
Kolejnym etapem rozwoju będzie rozszerzanie funkcjonalności systemu o nowe kanały komunikacji oraz dalsze udoskonalanie algorytmów.
Za rekomendacje, integrację i wdrożenie systemu odpowiedzialna jest firma H2H.tech.