Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box promująca ofertę z dostępem do serwisu Disney+ za 35 zł/mies. W spocie telewizyjnym można zobaczyć Jacka Braciaka, który wraz z rodziną ogląda najnowsze produkcje z biblioteki Disney+.
Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i internecie – z wykorzystaniem formatów wizerunkowych, wideo i social media.
Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft. Jest emitowany w telewizji w dwóch wersjach – podstawowej 30” i skróconej 15” oraz online w wersjach 6”, 15” i 30”.
Głównym celem kampanii jest promocja najnowszej oferty Polsat Box z dostępem do usługi Disney+ już za 35 zł/mies. Poza 50 kanałami telewizyjnymi – m.in. sportowymi, rozrywkowymi, informacyjnymi i dla dzieci – pakiet umożliwia dostęp do hitowych produkcji Disneya, Pixara, Marvela, ze świata Gwiezdnych Wojen, National Geographic i Star w usłudze Disney+.
Kreacja: Agencja Freundschaft,
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk,
Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza,
Reżyser: Piotr Janowski,
Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska),
Dom mediowy: iProspect.