Polsat Box Go zaoferuje odpłatnie ponad 100 kanałów TV, filmy, seriale, rozrywka, sport, różne pakiety tematyczne - z treściami grupy i zewnętrznych dostawców.
Polsat Go to serwis bezpłatny, oferujący w modelu reklamowym treści wyłącznie Telewizji Polsat.
Grupa CP twierdzi, że nad strategią i kreacją zmian brandingu pracowała od dłuższego czasu wspólnie z najlepszymi firmami na świecie, zajmującymi się strategią marek i ich identyfikacją wizualną. W czerwcu pokazano klientom nowe logo Plusa i Polsatu, a teraz rozpoczyna się kolejny etap zmian.
Grupa CP zamierza także ujednolicić komunikację i ofertę, aplikacje i serwisy w Plusie, Polsacie, Polsat Box, Polsat Box Go i Polsat Go.
„Nasze kluczowe i podstawowe marki to Plus, Polsat i Polsat Box. Oferujemy milionom naszych widzów i klientów pakiet wielu usług, z których każdy może wybrać to, co jest dla niego najlepsze i co mu najbardziej odpowiada w atrakcyjnej cenie.
Plus łączy ludzi – dzięki najnowocześniejszym usługom telekomunikacyjnym i najlepszemu w Polsce internetowi 5G umożliwia wszystkim komunikowanie się, pracę, naukę, surfowanie w internecie bez ograniczeń czy rozwijanie swoich firm. Dzięki Polsatowi mogą cieszyć się kontentem i przeżywać emocje, jakie się z nim wiążą. Polsat Box to platforma, która zapewni dostęp do różnorodnych treści w wybranym przez siebie miejscu, czasie i sposobie – a Polsat Box Go zapewni ten dostęp online na dowolnym urządzeniu. Każda marka zapewnia odbiorcom możliwość wyboru tego, czego chcą i potrzebują – wszystkie nasze marki łączy hasło: Wybierz swoje wszystko” – mówi Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.
W obszarze wizualnym i komunikacyjnym następuje harmonizacja strategiczna marek – logotypy pochodzą z tej samej rodziny i są do siebie podobne. Wspólne i spójne są hasło i charakterystyczne motywy graficzne, wykorzystywane przez każdą markę.
„W nowym haśle łączącym nasze firmy i marki: Wybierz swoje wszystko, najważniejsze jest słowo „swoje” – pokazujące, że możesz wybrać dokładnie to, co najbardziej Ci odpowiada i jest dla Ciebie najlepsze. Nasz przekaz w kampanii reklamowej do każdego mieszkańca Polski to: Ty rządzisz – nie jakaś firma czy marka, ale Ty – każdy indywidualnie podejmuje swoje własne decyzje. Rządzisz, bo konfigurujesz jak chcesz, wybierasz to, co lubisz, swobodnie łączysz, włączasz i wyłączasz, ustawiasz, zmieniasz, modyfikujesz. Bo masz coś najlepszego, najlepiej wybrałeś i decydujesz – Wybierasz swoje wszystko” – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.
Działania komunikacyjne rozpoczęliśmy kampanią, której hasłem przewodnim było pytanie „Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?”. W pierwszej odsłonie kampanii, celowo nie pokazywaliśmy naszych marek, aby wzbudzić ciekawość i zaintrygować odbiorców. Obecnie zaczynamy kolejny etap komunikacji, gdzie odsłaniamy nasze marki i odpowiadamy na pytanie „Kto rządzi?”. A tym, kto rządzi jest każdy z nas – mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, odbiorca programów, filmów, seriali. Rządzi, bo wybiera to, co chce, co lubi i co jest mu potrzebne. Rządzi, bo ma to, co jest najlepsze. Spójne hasło dla wszystkich marek to „Wybierz swoje wszystko” – zgodnie z przekazem indywidualnego wyboru z pełnej gamy usług, produktów i treści z oferty Grupy Polsat Plus” – mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.
Cały proces zmiany marek i logotypów potrwa kilka najbliższych tygodni. Podmiotem świadczącym usługi Polsat Box i Polsat Box Go, które zastępują marki Cyfrowy Polsat, Ipla i CP GO, będzie nadal ta sama firma - Cyfrowy Polsat S.A. Plus to marka firny Polkomtel Sp. z o.o., a Polsat i Polsat Go to marki firmy Telewizja Polsat Sp. z o.o.