„Gdańsk to wizytówka Polski i jedno z najpiękniejszych i najszybciej rozwijających się miast w naszym kraju. Gdańsk to symbol Polski nowoczesnej i otwartej, ale przede wszystkim dbający o swoich mieszkańców. To jest to, co nas łączy – bo Polsat i Plus to również otwartość, nowoczesność, innowacje, rozwój i chęć dostarczania naszym klientom i widzom po prostu tego, czego chcą, aby życie było łatwiejsze, wygodniejsze i pełne pozytywnych emocji. Co więcej z Gdańskiem łączy nas też chęć dbania o klimat, o środowisko i o czyste powietrze – dla wszystkich mieszkańców naszego kraju. I to wielka sprawa, że możemy razem robić coś dla mieszkańców Gdańska, regionu i całej Polski” – mówi Zygmunt Solorz.
„Jesteśmy polską firmą i obecność naszych dwóch głównych marek Polsatu i Plusa w nazwie pięknego, bursztynowego Stadionu Gdańsk, rozpoznawalnego w całej Polsce, jest świetnym sposobem na ich promocję. Nasza oferta to najlepsza rozrywka i możliwości dostępu do niej w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu – zapewniamy usługi i produkty dla każdego i wszędzie. I Stadion Gdańsk świetnie wpisuje się w naszą strategię zapewnienia milionom widzów i klientów najlepszych treści, usług i produktów - łącząc możliwość doświadczania sportu, muzyki czy wielkich wydarzeń na żywo na stadionie, jak i w internecie czy telewizji” – mówi Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu, operatora sieci Plus.