Polsat Box rozpoczął emisję nowej kampanii reklamowej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizyjnej. W spocie telewizyjnym możemy zobaczyć Jacka Braciaka, który wraz z synami cieszy się różnorodnością sportowych kanałów w Polsat Box.
Nowa kampania powstała przy współpracy marki Polsat Box z agencją Freundschaft. Działania zaplanowano w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu oraz TVN, a także online – z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych, wideo oraz social mediów. Nowy spot przygotowany został w wersji 30”.
Metryczka kampanii
Kreacja: Agencja Freundschaft,
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk,
Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza,
Reżyser: Piotr Janowski,
Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery), online, w tym social media,
Dom mediowy: iProspect.