Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
9 grudnia 2024
Serwis Wirtualnemedia.pl opublikował dane dotyczące wydatków reklamowych polskich firm w pierwszych 4 miesiącach 2017 r. Na liście TOP10 jest już tylko 2 operatorów: Orange (7 miejsce) i T-Mobile (10 miejsce). Kantar twierdzi, że Orange obniżył swoje wydatki reklamowe przez rok o ponad 27%.
Podane kwoty nie uwzględniają rabatów oraz wydatków na reklamę internetową. Źródłem danych jest firma Kantar Media.
Najwięksi reklamodawcy w mediach pozainternetowych
WIRTUALNEMEDIA.PL | I-IV 2016 | I-IV 2017 | zmiana proc. |
ORANGE POLSKA | 185 319 534 zł | 134 375 045 zł | -27,5 |
T-MOBILE POLSKA | 119 901 445 zł | 131 168 590 zł | 9,4 |
Dane cennikowe Kantar Media.