Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
9 grudnia 2024
Serwis Wirtualnemedia.pl opublikował dane dotyczące wydatków reklamowych polskich firm w pierwszych 7 miesiącach 2017 r.
Polkomtel zwiększył swoje wydatki (dane cennikowe) aż o 40% w porównaniu rok do roku. Budżety reklamowe ograniczył Orange.
Play zwiększył nakłady reklamowe w mediach pozainternetowych o 1,7 proc. - do 218 mln zł.
W TOP10 nie ma T-Mobile Polska.
Należy pamiętać, że są to dane cennikowe (bez uwzględnienia rabatów) oraz bez uwzględnienia wydatków na media internetowe.
Najwięksi reklamodawcy w mediach pozainternetowych
WIRTUALNEMEDIA.PL | I-VII 2016 | I-VII 2017 | zmiana proc. |
ORANGE POLSKA |
314 085 217 zł | 237 186 184 zł | -24,5 |
POLKOMTEL | 159 889 149 zł | 223 282 104 zł | 39,6 |
P4 | 214 373 973 zł | 218 042 772 zł | 1,7 |
Dane cennikowe Kantar Media.