Polska Izba Turystyki nie lubi Heyah

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 140

13 lipca Polska Izba Turystyki wysłała do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji skargę na Heyah. Chodzi o plakaty z hasłami: nie jedźcie nad morze, nie jedźcie na Mazury, nie jedźcie w góry.

"Ta kampania szkodzi branży turystycznej, która jest bardzo wrażliwa na każdą, negatywną informację. W Polsce na kiepską pogodę nakłada się jeszcze działalność Heyah. W niektórych obiektach obłożenie jest o 40 proc. niższe niż rok temu" — mówi Jan Korsak, prezes PIT. Branża najchętniej chciałaby, by UOKiK nakazał firmie zdjęcie billboardów. Badane są również możliwości zażądania od operatora odszkodowania.

Zdaniem Agaty Borowskiej, rzeczniczki Heyah, właściciele hoteli i ośrodków opacznie zrozumieli przesłanie kampanii. "Jest dziewięć różnych haseł, w tym: „nie wychodź z domu”, „nie kontaktuj się z przyjaciółmi”. Cały pomysł kampanii reklamowej Heyah polega na przekornej negacji. Dlatego na każdym billboardzie jest również napis „Negatyw”. Oznacza to, że przekaz należy zrozumieć zupełnie odwrotnie. Zaskakujące pomysły reklamowe są już znane naszym klientom i czekają oni na rozwinięcie calej kampanii, która ma optymistyczne rozwiązanie" - mówi Agata Borowska.

Opinie:

Opinie archiwalne (140):

Komentuj

Komentarze / 140

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    smile pisze: 2004-07-16 12:01
    a my wciaz czekamy na gprs w idea:) dziesiate haslo: nie korzystajcie z heyah...
    0
  • Users Avatars Mini
    Stawrul pisze: 2004-07-16 12:02
    musze przyznac ze ta kampania Heyah nie przypadła mi do gustu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czu pisze: 2004-07-16 12:02
    Nie kupuj Heyah!
    0
  • Users Avatars Mini
    cwancyk pisze: 2004-07-16 12:05
    no tak, za złą pogodę i kretyńskie rządzenie najlepiej obwinić heyah, brawo brawo, nieważne jest że cena pobytu w Kołobrzegu jest taka sama jak w słonecznej Chorwacji nad Adriatykiem, nieważne jest że pogoda ma wszystkich w (_|_) i robi co chce, nieważne jest też, że idioci w Polskiej Izbie Turystyki nie wiedzą co robić z czasem i pieniędzmi, wszystko to nieważne, WSZYSTKIEMU WINNA JEST HEYAH!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-07-16 12:09
    he he biedna heyah... niedosc, ze zainfekowana to jeszcze wszyscy ja gnoja... i jet FAJNIE... bleee... ale z drugiej strony dobrze im tak za spamowanie moich skrzynek... te ich reklamy przypominaja kompilacje koszamrow z okresow mojego dziecinstwa :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2004-07-16 12:11
    to pewnie straszne byly te koszamry....
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2004-07-16 12:13
    cwancyk: Swiete slowa...;-) Co prawda nie podoba mi sie taka kampania negatywowa ale widac ze przedstawiciele PIT uwazaja ze polacy to durny narod - zachowuja sie jak stado baranow - skoro mowia ze nie to trzeba tak robic i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-07-16 12:15
    ***piwo- respect man :) piwo ode mnie bo slusznie prawisz :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Paff pisze: 2004-07-16 12:17
    Polska Izba Turystyki robi dużą przysługę Heyah. Jak to podłapią media dodatkowa reklama za friko :) Tak to jest z teaserami. O MediaMarkt i "nie dla idiotów" też było kiedyś bardzo głośno...
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-16 12:17
    Napiszę tak : niech się walą na ryja - to nie jest wina Heyah ani tego miliona userów,że pogoda jest do d...., nie dość że Heyah jest chory,to jeszcze go kopia - są zazdrośni jak cholera bo oni nie wpadliby na taka kampanię reklamową ,niech spadają na dzrzewo banany prostować :P
    0
  • Users Avatars Mini
    kostia pisze: 2004-07-16 12:18
    cwancyk -- pełna racja, raklama reklamą, a zachowanie panów z PIT to jakiś dowcip... niedługo zaczną pozywać do sądu ludzi, którzy powiedzą, ze mamy zimne morze, bo "będzie im to psuło koniunkturę"...
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-16 12:18
    oczywiście chory w sensie infekcji ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    waldek pisze: 2004-07-16 12:23
    Dobrze gadacie, ta banda "biznesmanow" z pomorza zrobi wszystko, zeby tylo wyciagnoc od kogos dodatkowa kase. Myslenie maja proste - nie przyjezdzaja ludzie - zwalmy to na kogos i wyciagnijmy od niego kase, ktora mieli zostawic turysci. Zenada.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zlop pisze: 2004-07-16 12:27
    No wlasnie wczoraj miala byc premiera GPRS w popie, gdzie jest GPRS sie pytam, czyzby sobie z nas zakpili?
    0
  • Users Avatars Mini
    sensei pisze: 2004-07-16 12:28
    jaki LOL, napisy biedakom zaszkodzily :))) zrobiliby porzadne osrodki, wyremontowaliby te swoje domki, to by byli turysci :) ale nieee, to wszystko przez haselka :) ROTFL
    0
  • Users Avatars Mini
    Artbou pisze: 2004-07-16 12:29
    a nie mowilem ze te hasla sa gwożdziem do trumny heyeh ***smsile masz racje "nie korzystajcie z heyah..." (to tez „Negatyw”) ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-07-16 12:33
    Czuję się Polakiem, ale jak się dłużej zastanowię, to też dochodzę do wniosku, że Polacy to durny naród... Nie powinni takich reklam robić!
    0
  • Users Avatars Mini
    drupi pisze: 2004-07-16 12:34
    O JEZU CHYBA PĘKNĘ ZE ŚMIECHU!!!!!!!!! Czyli WINIĄ HEYAH ZA POGODĘ???? ALe już nie pomyślą o tym, że ch..... wczasy nad polskim morzem w ziąbie totalnym albo w mazurskich komarach KOSZTUJĄ TYLE SAMO CO WYJAZD W CIEPŁE MIEJSCE???? nie pomyślą o tym?? Równie dobrze biura podróży mogłyby Heyah oskarżyc że do Egiptu zabrania nad morze jechać!!! NIech się nie kompromitują tylko zrobią coś z cenami poslkiego wypoczynku, bo nikogo na ten luksus nie stać:(
    0
  • Users Avatars Mini
    drupi pisze: 2004-07-16 12:35
    ***VEX : masz rację, Polacy po raz kolejny okazali się narodem bez inteligencji i poczucia humoru.... Cyba Heyah przeliczyła się z liczeniem na polską wrodzoną inteligencję....
    0
  • Users Avatars Mini
    Artbou pisze: 2004-07-16 12:35
    A GPRS w popie jak nie ma tak nie bylo moze kiedys bedzie... (moze to tez negatyw :-) hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-16 12:41
    Rzeczywiście przesadzili trochę... Mają problemy, ale bez przesady :-) Z drugiej strony, zupełnie nie rozumiem tej "negatywnej" kampanii... Ma to do mnie jakoś przemawiać? Chyba tylko jej twórcy wiedzą na czym to ma polegać i jak ma skazić moją psychikę :-) Jak na razie, ponieważ do mnie to całkowicie nie dociera, ich założenia na nic się zdały.
    0
  • Users Avatars Mini
    h u j pisze: 2004-07-16 12:41
    KUPUJCIE HEYAH _ negatyw ;-) !!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-07-16 12:44
    Jeśli ktoś jest odpowiedzialny za ich problemy, to na pewno nie Heyah i jej kampania. Jakby się pomodlili o pogodę, to kto wie ...?
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-16 12:44
    Helo:) Moim zdaniem Polska Izba Turystyki się nieco błaźni. Znajoma była nad morzem właśnie (wymarzła i wymokła okrutnie) i mówi, że wszyscy odwołują imprezy bo sie wystarszyli pogody a te imprezy Heyah się twardo trzymają i przyciągają dużo ludzi. W zasadzie więc ta Izba Turystyki powinna być Heyah wdzięczna za jakiekolwiek imprezy nad morzem w tych warunkach i cieszyć się że ludzie mają rozrywkę...
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-07-16 12:46
    Sądzę, że powinni zaskarżyć plamy na słońcu i niż skandynawski.
    0
  • Users Avatars Mini
    silesia pisze: 2004-07-16 12:48
    tez sie zaczynam wstydzic, ze ci goscie z PIT i ja to jedna narodowosc.... i ludzie o tkaiej inteligencji organizuja innym wypoczynek? jak dla mnie to wychodki powinni sprzatac, bo glupio sie przyznac :/ to jakie oni reklamy rozumieja? prusakolepu???
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-16 12:48
    ***wlo: ja też się oburzyłam na te kampanie w pierwszym momencie, jak jechałam na Mazury:) ALe potem sobie pomyślałam, że właśnie majstersztyk reklamowy zrobili, bo kto teraz zwraca uwagę na bilbordy? A tu aż się obejrzałam do tyłu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-16 12:51
    Zgadzam się też z "Drupim" co do cen. Uważam, że u nas jest stanowczo za drogo. Wiem, że jest krótki sezon i że mamy naprawdę przepiękne miejsca, ładniejsze niż za granicą, ale spójrzmy prawdzie w oczy: pobyt w kwaterze prywatnej przez dwa tygodnie kosztuje tyle co wyjazd do 3 gwaizdkowego hotelu w jakiejś Grecji... Wiecie ile kosztuje teraz paczuszka gumy do żucia nad naszym morzem?? 4 złote!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 12:56
    :DDDDDDDDD LOL!!! Powinni pogodę też do sądu podać!!! Kategorycznie żądam podania do sądu pogody!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-07-16 12:59
    promocje w idei zaczynaja sie w poniedzialki wiec moze gprs w pop juzs niebawem ale sadzac po tej gluchej ciszy mam juz watpliwosci
    0
  • Users Avatars Mini
    cwancyk pisze: 2004-07-16 13:05
    mieszkam w Kołobrzegu, mówię jedno - masakra!!! a wszystkiemu winna Heyah :P :D
    0
  • Users Avatars Mini
    sztuba pisze: 2004-07-16 13:06
    Reklama jak reklama - wiekszosc z nich bazuje na zaskoczeniu, nietypowych skojarzeniach, ich zadaniem jest po prostu wzbudzić zainteresowanie. Ale i tak uważam, że Heyah to tylko mało udana podróba. Najlepszym dowodem niech bedą informacje, że nawet PTC (bądz co bądż wlaściciel Heyah...) wprowadza nowe, konkurencyjne stawki w TAk Taku...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 13:14
    ***sztuba: nawet jeśli byś miał rację, to zastanówmy się ile trzeba by było czekać na takie obniżki taryf jakie miały (mają) miejsce w prepaidach gdyby nie Heyah? Chociazby z tego jednego powodu dobrze że powstała:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-07-16 13:26
    PIT w osmiostopniowej skali skretynienia osiągnał jedenasty poziom Grand Sen Sei. Oznacza to że, ich głupota nie tylko "prątkuje" ale wręcz zaczyna świecić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-07-16 13:27
    Jedna wielka bzdura ta skarga. A jeśli komuś ma wyjść na dobre, to Heyah, bo to tylko dodatkowy rozgłos. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-07-16 13:30
    EKHEM, EKHEM, EKHEM....MOZE BYSCIE TAK DOKŁADNIEJ PRZECZYTALI TEGO NEWSA, P.I.T NIE OSKARZA HEYAH O ZŁĄ POGODĘ!!! NIE UMIECIE CZYTAC?!!!!!!!!?????!!!!! CO DO CEN. NIE WIEM W JAKIM ŚWIECIE WY ZYJECIE, ZE CENA POBYTU NAD POLSKIM MORZEM JEST WYZSZA NIZ POBYDU N.P W EGIPCIE...ZASTANOWCIE SIE CO MÓWICIE!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-07-16 13:30
    ***OLA!*** NA MÓZG CI PADŁO? \'Zgadzam się też z \\"Drupim\\\\" co do cen. Uważam, że u nas jest stanowczo za drogo. Wiem, że jest krótki sezon i że mamy naprawdę przepiękne miejsca, ładniejsze niż za granicą, ale spójrzmy prawdzie w oczy: pobyt w kwaterze prywatnej przez dwa tygodnie kosztuje tyle co wyjazd do 3 gwaizdkowego hotelu w jakiejś Grecji... Wiecie ile kosztuje teraz paczuszka gumy do
    0
  • Users Avatars Mini
    dramat pisze: 2004-07-16 13:31
    Po prostu ręce opadają na wieść o tak nieograniczonej głupocie. Skoro takich łebskich chłopów mamy w PIT to nic dziwnego że polska turystyka jest w tak opłakanym stanie.... ROTFL!
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-07-16 13:32
    żucia nad naszym morzem?? 4 złote' - CIEKAWE GDZIE ZNALAZŁAS TE PACZKĘ GUMY ZA 4 ZŁ.......BYŁAS CHOCIARZ NAD MORZEM?? MIESZKAM W GDYNI, I CO PRAWDA SA MIEJSCA GDZIE N.P 0,5 LITRA COLI KOSZTUJE 3 ZŁOTE, ALE TO SĄ MIEJSCA W SCISŁYCH CENTRACH TURYSTYCZNYCH!!! ODCHODZI SIE 50 METRÓW OD TAKIEGO CENTRUM [KTÓRE NIE JEST AZ TAK DUZE] , I TA SAMA COLA KOSZTUJE 2 ZŁ!!CO DO REKLAMY HEYAH I NAPISU \'NEGATYW\
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-07-16 13:32
    nIE WIEM JAK REKLAMY W INNYCH MIASTACH, ALE TE W GDYNI MIALY \'\'MALUTKI\'\' MANKAMENT - JAK SIE N.P JEDZIE SAMOCHODEM , PATRZY SIE NA TAKA 5REKLAME, TO NAPISU \'\'NEGATYW\'\' WOGÓLE NIE WIDAC!!! DOPIERO GDY SIE STOI 20 METROW PRZED TAKIM BILBORDEM TO MOZNA COŚ ZAUWAZYC /:/:/ JESZCZZE RAZ DO WAS APELUJE -UWAZNIEJ CZYTAJCIE NEWSY!
    0
  • Users Avatars Mini
    spat pisze: 2004-07-16 13:35
    Niech właściciele pensjanotów i hoteli obniżą ceny , a nie obwiniaja Heyah! Mam znajomą która ma pawilonik dla gości i w ciągu 2 miesięcy zarabia prawie tyle co niektórzy przez cały rok, no i praktycznie ile ją kosztuje to wysiłku zeby posprzątać i wyprać pościel. Nad morzem to kwatery maja jeszcze jakiś standart ,ale juz zupełnie nie rozumiem górali. W tatrach sezona trwa prawie cały rok , ceny maja zabójczo wysokie a jakości i komfort kwater prywatnych jest tragiczna ! Lepiej wybrać się do hotelu na Słowację lub do Chorwacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-16 13:37
    ***Przemek, po pierwsze nie krzycz! :) Po drugie może i nieco mi na mózg padło z tymi cenami wycieczek zagranicznych, ale dwa lata temu z koleżanką na Krecie za 1300 ze śniadaniami byłam, hotelik malutki trzy-gwiazdkowy z przelotem:) I znajdź za tę cenę za 2 tygodnie hotelik nad polskim morzem! Cena gumy jest jak najbardziej autentyczna, ten weekend, STegna Gdańska, pasaż.
    0
  • Users Avatars Mini
    cwancyk pisze: 2004-07-16 13:38
    Przemek może i mieszkasz nad morzem (konkretniej nad zatoką) to nie mieszkasz w miescie turystycznym takim jak Kołobrzeg (ja mieszkam w Kołobrzegu dla ścisłości) pobyt w Kołobrzegu kosztuje tyle samo lub więcej niż pobyt w Chorwacji, a Coca-Cola 0,5 l. w Biedronce kosztuje 2,49!!! W BIEDRONCE!!! dlatego nie mów, że paczka gum nie może kosztować 4 zł, u nas jest baaardzo drogo, dużo drożej niż w Gdyni, która przecież jest pięknym kurortem nadmorskim (wszyscy o tym wiedzą) ironia
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-16 13:39
    ***Grzegorz_Z: ja myslę, że będzie dobrze:) I myślę, że na dobre też to wyjdzie polskiej turystyce wbrew pozorom:) Chociażby z tego że natura polska jest przekorna i jak ktos pisze "nie jedź na mazury" to własnie że pojadę na Mazury, a co!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-07-16 13:42
    Oj widzę że hejkowcy niczym lwice bronią swojej ziomalskiej łapy :-) I w sumie tym razem wyjątkowo mają rację :-) Choć z drugiej strony niektórzy stwierdzili że polacy to naród bez inteligencji i niektórzy mogą dosłownie zrozumieć hasełka na hejkowycyh bilbordach. Trzecią kwestią jest winienie hejki za pogodę - Coi wszyscy którzy twierdzą że PIT toi robi należą chyba do tej cześći narodu o której wspomniałem wyżek. Panowie nauczcie się czytać . Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    PRZEMEK pisze: 2004-07-16 13:47
    ***CWANCYK*** - JEZELI POD UWAGĘ BIERZEMY NAJDROZSZE POLSKIE KURORTY, TO DLACZEGO PORÓWNUJEMY JE DO DANTANSZYCH ZAGRANICZNYCH?
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-16 13:48
    ***Przemek: dodam jeszcze, że moim zdaniem polskie morze jest najpiękniejsze, nigdzie nie ma takiego morza, Bałtyk to Bałtyk! bywam jeśli nie co roku to chociaż raz na 2 lata!!! Zwiedziłam już prawie całe wybrzeże i nie przejmuj się, reklamy Heyah tylko mnie zachęcą do wizyty u Was:) Oczywiście jak się pogoda poprawi! I moim zdaniem stanowisko PIT jest absurdalne (***Szybowiec, z tą pogodą to chodzi o to, że kampania Heyah raczej nie mogła ani pomóc ani zaszkodzić, bo pogoda jaka jest każdy widzi... niestety....)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-16 13:49
    No lecę pakować manatki, bo zaraz jadę .... na weekend na Mazurki ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2004-07-16 15:14
    konsultant idei: no dobra skoro jestes konsultantem ideii to pewnie reklama na ciebie nie dziala, pomysl ze cala heyah jest kierowana do mlodziezy 15-20 lat wiec pewnie na ciebie ma nie dzialac, ale na nich dziala. Wiec przesadne krytyklopwanie reklamy ktora nie jest do niektorych z was kierowana nie ma sensu. To tak jakby 50 latek krytykowal reklame matchboxa, czy lalki barbi. A co do spamu to jak nie chce sie dostawac reklamy to mozna przejsc na konta komercyjne. I moze ty nie wiesz ze nie odwiedzja znajomych jest reklama heyah ale napewno 15latek dobrze wie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pzremek pisze: 2004-07-16 13:50
    ***ola!*** cieszę sie. Chodzi jednak o to, ze reklama heyah była gwozdziem do trumny - to nie ona to spowodowała, ale to własnie ona ''dobiła''. P.S Dzisiaj pogoda jest cudowna. chyba pójde na plaze :P
    0
  • Users Avatars Mini
    cwancyk pisze: 2004-07-16 13:51
    Przemek, wolę pojechać do taniego ciepłego i słonecznego kurortu w Chorwacji niż do zimnego, mokrego i zatęchłego Kołobrzegu, zastanawia mnie dlaczego tak jest, że Kołobrzeg, który ma bardzo niewiele do zaoferowania jest droższy od wyjazdu nad Adriatyk, to jest głupota, za którą my mieszkańcy musimy płacić
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-07-16 13:55
    Wydaje mi sie ze PIT czy jak to sie zwie po cześci racje , gdyż PTC robi ludziom z z muzgu \"wodah\". Napewno czesc ludzi sie ustosunkuje do tej ze kampanji i nie wyjedzie nigdzie , ale nie ze wzgledu na pogode tylko ich zacofanie i wiarołomność w reklamę. NIechiał bym obrazic nikogo ale reklama jest wielkim przekazem i cześć ludzi w nią wierzy, a ponadtto sie z nią identyfikuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawko pisze: 2004-07-16 13:57
    GPRS w POPIE miał być 15 lipca .....ale chyba nie w tym ROKU tyko 2005 ..... moim zdaenim nie ma co liczyć na ten GPRS ...... jednak NTT jest najlepszya oferta przedplacowa ... pzdr pawel
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 13:58
    **o bysr: o na pewno! ja już odwołałem wszystkie moje wyjazdy w te lato. boję się epidemii Heyah;) nie rozśmieszaj mnie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    dred pisze: 2004-07-16 14:00
    Heh, nie każdemu musi się podobać ta kampania, ale PIT jest śmieszne jeżeli uważa że moze mieć ona jakikolwiek wpływ na decyzje Polaków o wyjeżdzie na wakacje. Wszystkiemu winna jest kiepska pogoda i tyle. Też mnie wkurza to że już o byle bzdury pozywa się do sądu, za niedługo dojdziemy do takich absurdów jak w hameryce... Swoją drogą bawi mnie ten napis "negatyw" na plakatach Heyah, ciekawe skąd ci biedni ludzie mają wiedzieć co on oznacza. Ja i podejrzewam że większość z nas, gdyby nie przeczytała tego tutaj to też za cholerę by się nie domysliła...:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    cwancyk pisze: 2004-07-16 14:03
    bysr, komu jak komu ale tobie chyba juz zrobiła wodę z "MUZGU", "KAMPANJA" reklamowa jest przewrotna i "WIAROŁOMNA", buehehehehe wybacz, ale ewidentnie nie wiesz co piszesz i do tego z błędami, hahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-07-16 14:11
    ***dres*** - to nie heyah miała az tak wielki wpływ na to, ze prawie nie ma turystów. Zła pogoda mogła zniechyęcić przyjezdnych, ale tandetne reklamy heyah były gwozdziem do trumny
    0
  • Users Avatars Mini
    waldek pisze: 2004-07-16 14:32
    bysr -- Czesc osob wierzy w reklame i sie z nia identyfikuje?? Co za bzdury. Reklamy maja sprzedwac produkt, a nie decydowac za ciebie czy pojedziesz w tym roku w gory czy na mazury. Jak chcesz zrobic siusiu tez sprawdzasz na reklamach, o ktorej godzienie się powinno robić??
    0
  • Users Avatars Mini
    Valerisse83 pisze: 2004-07-16 14:32
    Reklamy Heyah są beznadziejne! Dziś do skrzynki wpadły mi dwa maile-spamy tej samej treści: "Nie kontaktuj się ze znajomymi". Bez podpisu. Na myśl mi nie przeszło, że to reklama Heyah. Nie zachęciła mnie w ogóle do wejścia na stronę i dowiedzenia się czegoś więcej. Dopiero po wejsciu na GOLa i przeczytaniu tego Newsa wróciłam do poczty i sprawdziłam czy ten spam to rzeczywiście Heyah. No i tak było. Myślę, że gdyby nie PIT, który narobił szumu i GOL, z którego dowiedziałam się o wszystkim. Z reklamy Heyah nic by nie wyszło - wylądowałaby po prostu w koszu i nawet nie zobaczyłabym o co właściwie chodzi. PIT narzeka na Heyah a tym samym na ironię robi im jeszcze większą reklamę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-07-16 14:44
    ja mam heyah ale tą kampanie uważam za zupełnie beznadziejną. lepiej jakby rozdawali breloczki jak idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-07-16 14:49
    Debilna reklama heyah i równie "mądra" Polska Izba Turystyki.......brak słów...
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2004-07-16 14:55
    powalaja nmie kretynskie wypowiedzi niektorych uzytkownikow....
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2004-07-16 14:57
    PRzemek: cicho tam siedz!!!! kurde jak grzejesz tylek w gdyni to nie dziwne ze nie widzisz cen, moze ruszylbys zasiedzialy tylek gdzies do jastarni, krynicy morskiej to bys zobaczyl co oni robia z cenami!!!!!!!!!!!!!! najpierw podwyzszali ceny i tak za sok minerado w sklepie samoobslugowym 3 zl (normalnie 2 zl), 5 plasterkow sera 5 zl (= 3 zl) przykladow sporo w budzie z zarciem devolaj frytki surowka 16 zl i tu teraz kolejne zdziwienie kotlet srednia 20 mm dlugosc 30 mm), frytek mialo byc 100 g a nalozyli 50g, jedynie powiedzmy surowki bylo w miare. Cena nad morzem 35 zl na chorwacji jade pod koniec sierpnia i place 40 zl za kwatere. Tylko standard troche inny nie uwazasz. POLSKIE MOZE JEST DO BANI! ludzie jezdza tam chyba juz tylko z przyzwyczajenia. JAk nie tna cen to zmniejszaja porcje. Ceny w gore, warunki pozostają! DNO!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-07-16 14:59
    Nie maja zyskow bo pogoda splatala psikusa, moze heyah bedzie laskawszy nie raczej uokik bedzie laskawszy i zalatwi dotacje od heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2004-07-16 14:59
    Valerisse83: gdybys sluchal moze kiedys radia albo cos a nie siedzial przed koompem tylko to mooze bys sie skapnal ze to reklama heyah!
    0
  • Users Avatars Mini
    jak_zawsze pisze: 2004-07-16 15:00
    HEYAH + ERA = gówno warte
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2004-07-16 15:01
    Alexander25: a moze to cos z toba jest nie tak a nie z reklama heyah? Nie wiem o co wam chodzi rekalama jak reklama, jest to jakas koncepcja ale oczywiscie lepiej powiedziec debilna niz dowiedziec sie o co chodzi. Wszyscy nagle krytykuja heyah nie wiadomo czemu, jak sie komus spam nie podoba to po co sie zapisywal ze chce go dostawac na stronie ?????????????? przeciez tu nikt nikogo nie zmuszal, boshe ludzie miejsci jakis rozum!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2004-07-16 15:02
    jak_zawsze: kolejny genialny komentarz istny geniusz!
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-07-16 15:06
    ***ukash: nie przeginaj bo ja sie NAPEWNO na zadnej koszmarnej stronie z czerwona lapa nie zapisywalem, a tego badziewia juz wyplenilem ze swojej skrzynki troche... poprostu maja umowe z operatorami serwisow. z tymi cenami cala kampania to pieniadze wyrzucone w bloto.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-07-16 15:19
    15 patrzy na ceny... wiem to bo nic nie robie tylko sprzedaj popa od dwoch tygodni, tlumacze jak przejsc na nowego popa I TAK W KOLKO ... jeszcze chwila i zeswiruje , niech ktorys opek np. era wprowdzi te swoje 77 gr to oni beda mieli przewalone, bo tabuny esk-heyowcow, eks-popakow beda walic do nich.... chociaz nie do konca bo oni glownie sms... szlag
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł GSM pisze: 2004-07-16 15:21
    Ale ta Polska Izba Turystyki jest głupia!!! Brak im inteligencji bo nie zrozumieli reklamy. Jak wygląda promocja kraju w świecie to widać ich wina, próbują zwalić na kogo innego. Może niech zaskarżą "matkę naturę" za brzydką pogodę do trybunału w Strasburgu!!!?? Ceny w telefonii spadają dzięki Heyah, a w kurortach coraz drożej...
    0
  • Users Avatars Mini
    cwancyk pisze: 2004-07-16 15:26
    hehehe konsultant idei znam ten ból, ja "konsultuję" w erze, gadałem ze znajomymi z idei obok nas, też narzekają na popaków, hehehe, ja niedługo zajoba dostanę od Tak-Takowców, całe szczęcie ludzie już nie przyłażą i nie pytają się o Heyah, w pewnym momencie musieliśmy wywiesic kartkę Heyah Brak, hehehe :D
    0
  • Users Avatars Mini
    toy pisze: 2004-07-16 15:26
    Ales ty Pawel GSm jest glupi...
    0
  • Users Avatars Mini
    SMSone.pl pisze: 2004-07-16 15:34
    No ta Heyah to lekko zaczyna przeginac.
    0
  • Users Avatars Mini
    m.a.rio pisze: 2004-07-16 15:35
    I dobrze im tak !!!! POP GÓRĄ !!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2004-07-16 15:36
    Dawno nie czytalem takiej bzdury.
    0
  • Users Avatars Mini
    sameth pisze: 2004-07-16 15:43
    Wreszcie się ktoś zajmie tym Heyah ! Tych parszywych ich reklam słuchać sie już nie da !!! To nie żadne bzury, to fakt !
    0
  • Users Avatars Mini
    guest pisze: 2004-07-16 15:56
    mam małe pytanko: czy ktoś orientuje się czy można przejść z abonamentu idei na nowego popa? w erze jest możliwe przejście na tt. ostatnio abo mi się nie uśmiecha :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AKBLUEBIRD pisze: 2004-07-16 15:56
    Ale Ty toy okazales sie byc jeszcze gluszy!! Wracajac do tematu, jezeli PIT uwaza, ze reklamy heyah maja skutki negatywne dla turystyki uwazaja wiec jednoczesnie, ze reklama ta ma zupelnie odwrotny skutek niz byl zamysl PTC. Wynika z tego, ze PIT uwaza, ze PTC zrobilo sobie antyreklame (bowiem dziala ona zupelnie odwrotnie niz bylo planowane). Bardzo ciekawe! Tez mysle, ze z pewnoscia PTC wywalilo miliony zlotych na nieprzemyslane reklamy tworzone przez pseudospecjalistow od marketingu (ironia).
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-16 16:02
    ***jak_zawsze,ty jesteś gówno warty,widocznie nie czytałeś newsa o sekundowym naliczaniu w nowej taryfie w TT. Więc mi tu nie obrażaj TakTaka i Heyaha :P :D
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-16 16:02
    szlag mnie trafia,kedy ktoś takie głupty wypisuje :P:P
    0
  • Users Avatars Mini
    rever pisze: 2004-07-16 16:08
    jakby nie bylo mi ta kampania sie nie podoba ja lubie jezdzic nad Morze i Mazury wole je przynajmiej od heji :) pozrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 16:10
    **olek_01: ta dyskusja sięgnęła już dna, co nie? :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-07-16 16:21
    ***cwancyk: pozdro w takim razie... przygotuj sobie jakas mantre albo tabletki beda Ci potrzebne jak wprowadzicie nowe stawki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-07-16 16:26
    spokojnie...***ukash*** mozesz mnie nie obrazac? Tak się składam, ze conajmniej 3-4 razy w roku jezdze do jastarni, jastrzębiej góry i wielu innych miejscowości tego typu./ Jezeli dasz się okraść, to juz Twój problem. Mój wójek ma bary w Jastrzębiej i w Jastarni, mójn brat tam pracuje. Ceny mają normalne, nie okradają ludzi tylko napoje typu pepsi i tymbark mają nieznacznie droższe [w granicach normalności]. Pozatym , mówisz ze ta reklama jest kierowana do ludzi 15-20 , czyli głównie młodziezy. Ja mam 13 lat, i ta reklama do mnie wybitnie nie trafia. Tak samo jak do moich kolegow, i koleżanek. Sądze, ze jest to czyste pranie mozgu bezsensowną reklamą, która przeczy samej sobie. Dlaczego mamy nie wychodzic? Nie kontaktowac sie ze znajomymi? Chcą zebysmy korzystali z heyaha, no ale jak mamy sie nie kontaktowac to dobra.......
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-07-16 16:37
    ***andeee: laksa ludu na pstrym koniu jezdzi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-07-16 16:37
    laska mialo byc he he
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-07-16 16:47
    ***andreee*** zauwaz, ze nie wszyscy ;/ ja juz na poczatku jechałem po heyah głównie za przesadną reklamę :P
    0
  • Users Avatars Mini
    voyteg pisze: 2004-07-16 16:50
    nie no ta dyskusja jeszcze dna nie osiagnela, jeszcze zaden entuzjasta heyah nie wpadl na pomysl ze PIT dziala na tajne zlecenie IDEI, a poza tym to na pewno spisek masonerii i żydo-komuny. Groteska goni groteskę. Gombrowicz wymięka...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-07-16 17:11
    *** wlo - tez do konca nie rozumiem zalozen tej kampanii (a reklama zajmuje sie zawodowo). Moze pomyslodawca chodzilo o wywolanie odruchu przekoru u odbiorcow - nie wychodz z domu - pokaz mi kogos kto bedzie siedzial w 4-scianach, itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    telly pisze: 2004-07-16 17:16
    A może PIT chce w ten tani sposob dac znac wszystkim, ze maja jeszcze wolne kwatery nad morzem? Może to po prostu ich sposob na reklame?
    0
  • Users Avatars Mini
    pirania pisze: 2004-07-16 17:20
    *** telly, oj to wybrali drogi sposób na reklamę, zwłaszcza jak heyah skontruje (a moim zdaniem powinna) i wygra z nimi sprawę o oczernianie :) zachowanie pit to jakas parodia...
    0
  • Users Avatars Mini
    KONZIO pisze: 2004-07-16 17:21
    Ale to są dyrdymały!!! Nie znam Heyah, bo z niej nikt znajomy nie korzysta, tak więc wisi mi kalafiorem jej los, ale wydaje mi się, że co poniektórym panom na stołkach to już zupełnie gotuje się pod czapką. Nie jedźcie w góry, nie jedźcie nad morze i co może taki plakat ma mnie skłonić żebym z chałupy nie wyłaził??? A co do durnoty nie których reklam to już zupełnie inna bajka!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-07-16 17:26
    wszyscy posiadacze pre-paidow zwlaszcza Popa to na kolanach czolgajac sie heyah dziekowac powinni bo nadal by za 5 sekund rozmowy do obcej sieci 1,75 bulili....czy wam sie wydaje ze idea taka mila i dlatego ceny popa tak zmienila???a co do zarzutow PIT.....to taki news typowo letni...nic sie nie dzieje to napiszmy o bzdurach....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-07-16 17:27
    dzieki heyah mamy taniej i chwala jej za to i mimo ze nie lubie PTC to jednak zamierzenie czy nie spowodowala obnizenie cen...nawet sraktak bedzie wreszcie tani....tylko kiedy??? dzisiaj 16sty i co???to przeciez polowa lipca.....!!!!!?????
    0
  • Users Avatars Mini
    barracuda pisze: 2004-07-16 17:31
    ROTFL :D
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2004-07-16 17:36
    I znowu o Heyah glosno - no, ale przeciez o to chodzilo :))
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2004-07-16 17:37
    A slyszeliscie o tym, ze za jednorazowe doladowanie 88 zł w Heyah bedzie mozna gadac przez 14 dni non stop w ramach sieci ????????????????? To juz niedlugo (podobno ;-)...........
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2004-07-16 18:36
    Wlo- widocznie nie jesteś ich targetem :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 18:51
    ***Wibrator: jasne, a ja słyszałem że ma być piękne lato w Polsce w tym roku..... ten nius to już stary, dawno temu ktoś taką plotkę puszczał i nieprawda to była, więc nie mąć niepotrzebnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-07-16 18:59
    Ten Pan Dyrektor i PIT-u jest naprawdę fajny!!! To tak samo jak mój kumpel po reklamie Plusa: zapytał się mnie dlaczego ma nosić komórkę zawsze przy sobie (reklama ze ślubem), jeżeli traktujemy ludzi jako idiotów to rzeczywiście takie reklamy nie powiny być umieszczane. Ale większość z Nas to ludzie rozgarnięci, więc prezes PIT co najwyżej powinien podać się do dymisji, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-16 19:37
    ***Locco,muszę przyznać ,że masz rację - i emocji też trochę za dużo ... :-))) ***jak_zawsze,sorry,ale głupoty to ty piszesz,niestety . . .
    0
  • Users Avatars Mini
    toy pisze: 2004-07-16 19:53
    AKBLUEBIRD: a ty nie jestes najglupszy, tylko najgupszy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-07-16 20:33
    Bardzo fajne reklamy, bardzo fajne ceny usług a Panowie z Izby niech się pukną w czoło, kto reklamami telefonowymi by się sugerował pzry wyjeździe na urlop??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-16 20:35
    T-Mobile EU - jak zwykle ostatnio przesadzaqsz... Bez żadnej łaski Heyah, płaciło się do obcych w szczycie 1,20 brutto z taktowaniem 60/1...
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2004-07-16 20:41
    hehe no bez przesady to przecież zwykła reklama :/
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-16 22:00
    Grzegorz_Z- naliczanie sekundowe, po pierwszej minucie jako pierwszy wprowadził Simplus właśnie, ze stawką 1,20 zł i 0,60 zł dla swojaków. I od tego zaczęła się wojna z naliczaniem... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-07-16 22:35
    ...a ja powiem wam ze jako mieszkaniec malego MIELENKA...polozonego o dwa kilometry na zachod od MIELNA....wpadajcie tutaj prosze bo mamy wdzieczny wypoczynek o charakterze ogniskowo-grilowym....nie widze przeszkod cobyscie wieczorami kilka dodatkowych zapadajacych we wspomnienia i radujacych ducha ognisk zapalali...zwlaszcza ze jutrzejszy wieczor zapowiada sie na pierwszy taki wspanialy plazowo-ogniskowy....tylko mi nie dewastowac miejscowego lasku prosze...uzywajac nieco rozumku mozna pozyskac patyki i suchy chrust w sposob cywilizowany....nie lupiezczy !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-07-16 22:38
    ...ma tutaj przy trzech przejsciach na plaze...w miejscach wspinania sie na wydmy...pocieszne tablice w kolorze czarnobialym...z reklamami HEYA....w taki troche simplusowym wydaniu...znaczy sie "kreskowkowym zacieciu "
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-16 22:59
    Grzegorz_Z - nie - 1 sekunda była przed Heyah... chyba nawet z miesiąc wcześniej :-) zresztą łatwo to sprawdzić - zaraz... "Promocja "Simplus. 1 sekunda II" (zwana dalej "Promocją") trwa od 12 lutego 2004 r. do 25 stycznia 2006 r." - oczywiście nazwa się zmieniła ze zmianą ceny za swojaki, data również. Pierwotnie było to 26 stycznia br. Natomiast Heyah "nieco" później wprowadzono... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-16 23:04
    Heyah półtora miesiąca później wystartowała - w połowie marca jak sobie przypominam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    prawda pisze: 2004-07-16 23:33
    banda kretynów ta Polska Izba Turystyki
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-07-17 03:01
    Polska Izba Turystyki to chyba jacys walnieci ludzie nie znaja sie na jajcach przeciez to fajnie jak sie jedzie np. samochodem i widac takie smieszne reklamy mozne sie przynajmnie rozwerwac podacz podrowy itd . Szukaja pretekstu do sciagniecia kasy łapowniki
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2004-07-17 03:50
    T-Mobile EU: POPIERAM, calowac heyah po stopach!! chyba ze chcecie wrocic do 1,75 z minute i minutowe naliczanie!!! a Przemek 13 lat to nie 15-20 wiec jeszcze zes nie dojrzal ;) :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2004-07-17 03:51
    co do cen w krynicy to jak masz wujka i szwagra nie dziwne ze placisz normalnie, co do cen widac masz inne pojecie co do normalnosci pojdz sobie do pracy a pozniej mow co jest normalne a co nie!
    0
  • Users Avatars Mini
    blądynka pisze: 2004-07-17 08:39
    A ja myślałam, że jak te reklamy są negatywem to jak zrobią pozytyw to będzie czarno na białym. A tu taka niespodzianka. NIE JEDŹCIE W GÓRY, NA MAZURY I NAD MORZE. JEDŹCIE NA ŚLĄSK !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-07-17 09:15
    blądynka: ciekawa interpretacja, ha,ha,ha
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-07-17 12:11
    ***ukash*** - no wiesz, wójek specjalnie na mój przyjazd zdejmuje normalne cenniki, i zawiesza jowe gdzie ceny są 2-krotnie niższe...pomyśl troche....
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2004-07-17 12:39
    Goście od reklamy w hejay maja naprawdę głowy, trzymają sie starej żelaznej zasady: "nie ważne co o tobie mówią, ważne, ze o tobie mówią"... HEYAH tak 3mac!
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2004-07-17 12:48
    Cala akcja reklamowa hejah było skierowana do ludzi myślących !!! którzy wiedza jak interpretować takie hasła reklamowe. Ludzie w PIT chyba nie bardzo sa rozgarnięci skoro nie rozumieją określenia "NEGATYW" !!! widać jakich ludzi mamy na stanowiskach ... no comments !
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2004-07-17 13:18
    A ja wam powiem ze reklama dzwignia handlu. I kazdy ma prawo reklamować wszystko co nie jest zabronione. Niech Heyaha sypnie kasą i na bilbordach umiesci napis "Nie dla Polska Izba Turystyki wilkich przygłupów"
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-17 16:03
    Ci co tak wieszają psy na ceny nad polskim morzem to albo nie byli nigdy za granicą, albo co najwyżej w NRD. Fakt, że w takiej Chorwacji było jeszcze dwa lata temu tanio, nie znaczy, że jest tak teraz. Poza tym w Chorwacji o ile są tańsze apartamenty, o tyle żarcie to wielkrotnośc polskich cen. Ale morze i ludzie - rewelacja. A na marginesie - pierdoły typu cola, gumy czy okulary przeciwsłoneczne były zawsze wyższe w kurortach, na deptakach etc, czy to w Polsce, czy za granicą. Jak komuś za drogo, to neich idzie sobie do Społemowskiego samu, tam ceny są normalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-07-18 15:38
    Byłem teraz kilka dni w Polsce i naprawde bardzo trudno nie zauważyć tych reklam.Zaraz po przekroczeniu granicy dostałem po oczach "WRACAJCIE DO DOMU" czy cos w tym stylu i musze sie przyznać,że jak przejechałem pierwsze 50 km po cudnych polskich "autostradach" to doszedłem do wniosku,że to nie jest zły pomysł :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-07-18 23:50
    Zauważyliście że podoklejali do tych plakató różne śmieszne znaki, takie w rodzaju dorgowych, bardzo fajne;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-19 03:37
    Ale debile pracuja w tej Izbie :D A kampania jest ciekawa tylko ja czekam na obnizke cen za polaczenia bo popaki maja taniej a to prawdziwy skandal !
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-07-19 11:19
    a tak na marginesie to najbardziej wystraszenie byli wczasowicze i turyści miejscowi to teraz maja szczyt roboty i ich to mało co obchodzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-07-19 11:52
    **hansen: jezu, jednak Polacy to strsznie niedomyślny naród.... obawiam sie że Heyah zrobiła te reklamy nieco na wyrost naszej narodowej inteligencji... to po prostu straszne, zamiast się pośmiać z przewrotności reklamy, oni jak dzieci wierzą w przekaz...:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Boguc pisze: 2004-07-19 12:09
    PIT mysli typowo po socjalistycznemu. Ale ta kampania to inna sprawa - wlasnie wrocilem z Mazur, gdzie w Sztynorcie zajechala jakas grupa promocyjna Heyah - odmalowane stare samochody "Warszawa", panie przebrane za pielegniarki rozdawaly pudeleczka z materialami promocyjnymi. Wszystko fajnie, tylko te samochody nadawaly na full przez megafony jakis durny tekst reklamowy przez zdrowa godzine, nie dajac sie wyspac zeglarzom (po wczorajszej imprezce ;-) I to juz bylo maxi wnerwiajace.
    0
  • Users Avatars Mini
    obik pisze: 2004-07-19 17:02
    A czy oni napisali nie jedz nad polskie morze albo cos w tym stylu? Paranoja
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-20 01:09
    Niektorzy maja problemy z czytaniem ze zrozumieniem ...
    0
  • Users Avatars Mini
    BBBOS pisze: 2004-07-20 12:26
    ...Bez komentarza...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-20 16:22
    Afera zatacza coraz wieksze kregi. Dzis goscili w TOK FM rzecznika PIT . W skrocie wina ze zmniejszenie zainteresowania Polakow polskim morzem rzecznik obarczyl Heyah :P
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-21 00:46
    A kto lubi??? :))) Zresztą jak też czuje niesmak do tej kampanii. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    totti pisze: 2004-07-22 16:18
    wlo - do mnie przemawia, ta kampania poprostu będzie w podręcznikach do marketingu, jest zabawna, błyskotliwa, poprostu rewelacyjny pomysł.... ale tępaki wolą słuchać baranów POPA fajjjjjjnie fajjjjnie, ależ jesteście żenujący buehehehehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    totti pisze: 2004-07-22 16:20
    a najlepszym dowodem na to jest wasza denna dyskusja, o to chodziło heyah, żeby wywołać skandal, podejżewam że te protesty były inspirowane przez heye, ale jak widać manipulacja większością ludzi jest prosta jak jeba..e :D
    0
  • Users Avatars Mini
    BBBOS pisze: 2004-07-22 17:11
    ...
    0
  • Users Avatars Mini
    totti pisze: 2004-07-22 20:15
    przemek, tak myślałem że dzieciak jesteś, powiem ci tylko jedno ja mam 24 lata i do mnie te reklamy trafiają, jak złoto ! a i w tych reklamach nie chodzi o to żebyś nie wychodził z domu gamoniu, tylko przekaz jest mniej więcej taki : heyah rozprzestrzenia się bardzo szybko (jak wirus), jeżeli nie chcesz "złapać" heyah nie wychodź z domu nie chodź na imprezy, jak chcesz to wychodź ! rozumiesz już na czym polega tzw. kampania negatywna, nie na tym że jest zła, pejoratywna, tylko na tym że jest negatywem, jak zdjęcie, czyli jest "na odwrót", kapisz ?
    0
  • Users Avatars Mini
    czar pisze: 2004-07-27 10:23
    Heya jest dla gówniarzy i takie też są hasła
    0
  • Users Avatars Mini
    Lookass pisze: 2004-07-27 18:05
    Uwazam, ze lepszy od Heyah jest Nowy Pop. Swoja droga dobre jaja z ta skarga:D:D:D Ale te ich reklamy nie podobaja mi sie:/
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-07-28 18:34
    ***totti** zauważ , ze kiedy pisałem te komentarze to jeszcze nie wiadomo było jak sie zakończy ta kampania;/ Wiec Twoje wyzywanie mnie od gamoni. Doskonale wiem co to jest negatyw, nie musisz mi go opisywać. A moje imię zapisuje się wielką literą, to nazwa własna. I nie jestem dzieciakiem tak dla twojej wiadomosci
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: