W związku z wprowadzeniem na rynek nowej kategorii produktów - telefonów komórkowych - firma LG Electronics zorganizowała w sierpniu i we wrześniu ogólnopolską kampanię reklamową, dotyczącą nowej oferty. Na polski rynek wchodzą na razie 2 modele telefonów komórkowych LG. Celem kampanii jest zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą produktową firmy LG i przedstawienie unikatowych cech telefonów komórkowych produkowanych przez koncern.
Polski projekt kampanii jest adaptacją pomysłu LG wykorzystywanego w innych krajach.
- Nasze telefony są przeznaczone dla aktywnych ludzi, posiadających swój własny, indywidualny styl. Model G7050 jest przeznaczony głównie dla mężczyzn, natomiast model C1200 to aparat typowo kobiecy. Na tej różnicy w odbiorcy produktu oparta została zarówno koncepcja kreacji jak i komunikacji kampanii - powiedziała Ewa Chojecka, Junior Product Manager w LG Electronics Polska.
Głównymi kanałami komunikacji są prasa i nośniki outdoorowe. Reklamy prasowe ukażą się zarówno w tytułach branżowych przeznaczonych dla specjalistów, jak i w dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach dla kobiet i mężczyzn.
Kampania billbordowa opiera się na wykorzystaniu blisko 800 nośników w całym kraju. Dodatkowo, w centrum Warszawy, zainstalowana została ogromna tablica reklamowa (mega neon board) z modelem telefonu G7050. Na ulicach największych miast w Polsce zobaczyć można tramwaje z reklamami telefonów LG.
Za adaptację reklam i zakup mediów odpowiada agencja ARIP oraz dom mediowy Mindshare. Kampania reklamowa będzie wspierana intensywnymi działaniami w zakresie Public Relations. Za obsługę w zakresie PR odpowiedzialna jest niemiecka, sieciowa agencja East Side Consulting GmbH.