Orange ma 1,5 mln fanów na Facebooku. Fanpage Orange należy do pierwszej trójki polskich profili marek, które na Facebooku zgromadziły wokół siebie największą społeczność.
Fanpage Orange powstał w lipcu 2010 roku. Po 27 miesiącach zgromadził milion fanów, a obecnie, siedem miesięcy później, jest ich już półtora miliona. Profil Orange znajduje się w pierwszej trójce największych profili marek i w pierwszej czwórce wszystkich stron na polskim Facebooku. Numerem jeden jest strona popularnych postaci promujących usługi Orange – Serca i Rozumu.
Fanpage Orange Polska w raporcie „Socially devoted brands” opracowanym przez Socialbakers, niezależną organizację zajmującą się monitoringiem mediów społecznościowych, znalazł się w pierwszej dziesiątce „najbardziej zaangażowanych społecznościowo” marek na świecie – jako jedyny fanpage z Polski. W zestawieniu brano pod uwagę liczbę fanów, ilość odpowiedzi na pytania użytkowników i prędkość reakcji na zapytania internautów.
Ponadto strona Orange Polska jest też jedną z najbardziej angażujących stron na polskim Facebooku. W ostatnim rankingu SoTrender za marzec 2013 fanpage marki zajął pierwsze miejsce w branży telekomunikacyjnej i szóste miejsce ogółem pod względem liczby zaangażowanych fanów oraz liczby osób, które mówią o stronie.
Największe zaangażowanie wzbudzają zagadki oraz pytania związane z korzystaniem z telefonu. Użytkownicy chętnie dzielą się wiedzą na temat najnowszych modeli smartfonów. Często komentowane, lubiane i udostępniane są wpisy o nowych usługach w Orange na kartę i promocjach w sklepie internetowym. Popularnością cieszą się też gry zręcznościowe, w których można wygrać pakiety minut, SMS-y lub MB oraz najnowsze urządzenia - smartfony i tablety z mobilnym internetem.
Internauci lubiący stronę Orange korzystają też często z pomocy Orange Ekspertów, którzy udzielają odpowiedzi na pytania publikowane bezpośrednio na tablicy oraz rozwiązują problemy zgłaszane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Do dyspozycji fanów są także aplikacje pomocowe - doradca oferty, wideotutoriale, a także unikalne rozwiązanie na polskim Facebooku - doradca społecznościowy, w którym na pytania internautów odpowiadają inni internauci. Jakość ich odpowiedzi jest oceniana przez autorów pytań, tym samym zbierają oni punkty, które mogą wymienić na pakiety minut, SMS-ów lub MB.