Polski Orange ma 1 mln fanów na Facebooku

Newsy
Opinie: 0

Profil Orange Polska na Facebooku przekroczył liczbę 1 mln fanów. Z tej okazji Orange fanom rozdaje pakiet 100 SMS-ów ważny 24 godziny. Należy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści MILION pod bezpłatny numer 80408.

Profil Orange Polska na Facebooku lubi już milion internautów, czyli co dziewiąty polski użytkownik serwisu. Jest to jednocześnie najpopularniejszy profil spośród 27, które ma na świecie marka Orange.

- Zaangażowanie internautów to dla nas powód do dumy i potwierdzenie skuteczności dwuletniej strategii marki na Facebooku. Staramy się, by nasz profil był atrakcyjny i odpowiadał na realne potrzeby użytkowników. Stąd choćby uruchomienie obsługi klientów na profilu. Dzięki m.in. takim działaniom udało nam się uzyskać najwyższy wskaźnik responsywności spośród wszystkich polskich fanpage na Facebooku – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.


Orange przygotowało milion bonusów dla miliona swoich fanów. Po wysłaniu podanego w dniu celebracji na profilu www.facebook.com/OrangePolska hasła pod bezpłatny numer 80408, użytkownicy ofert Orange na kartę, mix i abonament otrzymają doładowanie konta – niespodziankę. Orange przygotowało także z tej okazji specjalny film z podziękowaniami, wykorzystujący technikę malowania światłem oraz konkurs, w którym do wygrania jest iPhone 5.

Profil Orange Polska na Facebooku jest obecny od 21 lipca 2010. W tym czasie na profilu pojawiło się ponad 1100 postów i blisko 800 zdjęć. Fanpage Orange zajmuje pierwsze miejsce wśród polskich stron w tym serwisie pod względem ilości postów zamieszczanych na stronie przez jej fanów, ich liczba przekracza 26 tysięcy. Internauci prawie 330 tys. razy polubili też nasze treści i zamieścili ponad 190 tys. komentarzy. Na każdą publikację przypada ich średnio 169.

Na ten wynik złożyły się liczne aktywności, w tym niezwykle popularne konkursy, np. zabawa z kodami, w której sześciu edycjach wzięły łącznie 2,5 mln klientów. Duże znaczenie miało także uruchomienie kanału obsługi klienta na profilu. Każdego miesiąca fani zamieszczają na stronie oraz w specjalnym formularzu ponad 2300 zgłoszeń (najwyższy w branży współczynnik), nad których rozwiązaniem czuwa zespół konsultantów. Odpowiedź i udzielenie pomocy klientom na stronie zajmuje im średnio 7 minut.
Polski profil jest największą na świecie społecznością fanów Orange. Wyprzedza 27 profili należących do marki, spośród których drugi jest fanpage Orange France z 573 tys. fanów.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: