Szeptel w przyszłorocznych planach ma przejęcie od głównego akcjonariusza, Mediaholding, firmy Legion Polska. W 2003 r. LP miał ok. 30 mln zł przychodów. Na razie nie wiadomo, w jaki sposób miałaby być sfinalizowana ta transakcja. W grę wchodzi zapłata własnymi akcjami, zapłata gotówką pożyczoną w bankach albo środkami pozyskanymi z emisji nowych akcji, która skierowana byłaby do inwestorów finansowych. Dzięki przejęciom w 2006 r. Szeptel (wtedy już będzie miał inną nazwę) planuje 100 mln zł przychodów. Na 2005 r. zakłada 50 mln zł przychodów i 8 mln zł zysku netto.
Szefowie Szeptelu szacują, że polski rynek telekomunikacyjnych usług dodanych wart jest 500 - 600 mln zł. Oznacza to, że po przejęciu LP i MNI firma będzie miała od 10 do 15 % udziału w tym rynku.