Polski Sagem sponsoruje akcję Żyj Fresh

Newsy
Żródło: Sagem Communication
Opinie: 0

Sagem Communication Poland zaangażował się w akcję Żyj Fresh zorganizowaną przez firmę Bakalland. W ramach konkursu promowanego przez producenta bakalii osoby, które zakupią mieszankę Fresh, będą mogły wygrać m.in. telefony komórkowe Sagem my300C.

Promocja Żyj Fresh potrwa od 1 października do 30 listopada 2007 roku. Na opakowaniach produktów Fresh znajdą się konkursowe naklejki ze zdjęciami nagród. Layouty promujące konkurs pojawią się także na łamach czterech magazynów wydawnictwa Media Point Group ( Film, Machina, Dlaczego oraz Warsaw Point). Informacje dotyczące zasad konkursu i szczegółowe opisy nagród znaleźć można na stronie internetowej www.zyjfresh.pl

Zdecydowaliśmy się zaangażować w konkurs Żyj Fresh, gdyż skierowany jest on do naszej grupy docelowej. Liczymy na to, że w wyniku współpracy z Bakallandem dotrzemy do młodych i aktywnych konsumentów, otwartych na nowości i poszukujących nowych doświadczeń - komentuje Grzegorz Gierejko, Managing Director Eastern Europe w firmie Sagem. Zakładamy, że poprzez udział w akcji utrwalimy wizerunek firmy jako fundatora prestiżowych nagród oraz zbudujemy trwałą więź z konsumentem - dodaje Grzegorz Gierejko.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: